نقد و بررسی فیلم من

a52f8ef4bb743433434

خلاصه داستان:

آذر ( لیلا حاتمی ) دختر خلافکاری است که هیچ ترسی برای انجام اعمالش ندارد و هر روز به دل شهر می زند تا فعالیت های غیرقانونی اش را پیگیری نماید اما...

کارگردان :                                                                                                                          

سهیل بیرقی : متولد سال 1362 در شهررضا و فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع تولید صنعتی می باشد. بیرقی فعالیت خود را به عنوان دستیار کارگردان آثاری نظیر « یک خانواده محترم » و « تراژدی » تجربه کرد و حالا اولین ساخته بلند سینمایی اش به نام « من » را خودش نوشته و کارگردانی کرده است.

درباره فیلم « من » :

زمانی که « من » آغاز می شود نام عبدالرضا کاهانی را به عنوان مشاور مطرح می شود که نقش چشمگیری در ساخت این فیلم داشته است و احتمالا نام فیلم نیز پیشنهادی است از سوی کاهانی برای سازندگان. به نظر می رسد که مشاوره های کاهانی برای کارگردان جوان این فیلم بسیار حائز اهمیت بوده چراکه رویه کلی داستان شباهت های قابل توجهی به درون مایه های آثار کاهانی پیدا کرده اما در عین حال نسخه ای به مراتب ضعیف تر می باشد.

http://moviemag.ir/images/phocagallery/9018/man/thumbs/phoca_thumb_l_7.jpg

شخصیت اصلی فیلم زنی است به نام آذر که قرار هست شخصیتش در طول داستان گسترش پیدا کند و تماشاگر به شناخت کلی درباره او و دنیایش دست پیدا کند. اما مشکل اینجاست که فیلمنامه برای شروع کار، آذر را خلافکار معرفی می کند که هر لحظه در دل جامعه است و نزد انواع و اقسام خلاف ها می رود بی آنکه بدانیم وی اصلاً چه دلیلی برای ارتکاب این حجم از جرایم دارد. آذر در مسیری که انتخاب کرده ثابت قدم است و حتی لحظه ای به هشدارهای اطرافیانش که او را از انجام برخی کارها بر حذر می دارند توجهی نمی کند. اما سازندگان هرگز مشخص نمی کنند که آذر چه دلیلی برای جسارت و تاکید بر انجام خلاف دارد. وی فستیوالی از تناقضات رفتاری اعم از آموزش موسیقی و مسائل مرتبط با مشروبات الکلی و.. می باشد که احتمالاً سازنده می خواسته تضاد درونی او با جامعه بی رحم اطرافش را عیان سازد که از او چنین فردی ساخته، اما ناتوانی در اجرا و رساندن این مفهوم به مخاطب تبدیل به ضعف شخصیت پردازی آذر شده است. مسلماً می شد با گریز زدن به گذشته آذر و تجربیاتی که او را در این مسیر سوق داده، به دستاورد بهتری برای درک دنیای آذر رسید.

« من » در ادامه داستان به دل شهر می زند و آدمهای مختلفی را مقابل راه آذر قرار می دهند که هرکدامشان قرار است نماینده ای از معضلات اجتماعی جامعه خویش باشند؛ مشکلاتی نظیر سربازی، خواننده زیرزمینی و غیره. اما عدم پرداخت و توجه به این شخصیت های فرعی باعث شده تا آنها بیشتر شبیه یک تیپ و یا یک " غر سینمایی " باشند. مشکلات اجتماعی در « من » به شکل صورت مسئله مطرح می شود اما عمق و مفهومی پیدا نمی کند تا دقایقی بعد، یک معضل اجتماعی جدید جایگزین آن شود و مورد قبلی به حال خود رها شود. این روند تا پایان داستان پابرجا می ماند.

http://moviemag.ir/images/phocagallery/9018/man/thumbs/phoca_thumb_l_2.jpg

به نظر می رسد سهیل بیرقی در اولین تجربه کارگردانی خود دوست داشته تا اثری تماماً انتقادی – اجتماعی را روانه سینما کند و به معضلات روز جامعه نیز بپردازد اما به مانند بسیاری از فیلمسازان اجتماعی، از این نکته غافل بوده که برای ساخت یک اثر اجتماعی نیاز به کسب اطلاعات فراوان از دنیای بزهکاران و پرداخت سینمایی آن در قالب یک قصه هست. بیرقی انبوهی از این مشکلات را مقابل دوربین آورده، دقایقی از فیلم را به بگو مگوهای آذر با این خلافکاران اختصاص داده و در نهایت نیز هیچ دستاوردی از مطرح کردن این موارد کسب نمی کند. فیلم که به پایان می رسد کمتر کسی می تواند لحظات تاثیرگذاری از داستان را در ذهن خود بسپارد چراکه سوژه ها بصورت خام روایت می شوند و به همان شکل هم به پایان می رسند.

اما در این میان مثبت ترین ویژگی فیلم تغییر رویه لیلا حاتمی پس از چندین سال در سینماست. حاتمی که در سالهای گذشته شکل و شمایل ثابتی از زنان آسیب دیده را با بازی های یکسان به تصویر کشیده بود، در « من » به جهت حضور در نقش یک خلافکار، بازی متفاوتی از خود به نمایش گذاشته است. حاتمی اگرچه تلاش زیادی کرده تا بتواند پرتره آذر را به صورت یک خلافکار بالفطره ترسیم کند، اما با اینحال به نظر می رسد که او هنوز هم نمی تواند انتخاب مناسبی برای بازی در نقش یک بزهکار باشد؛ او بصورت ذاتی آرام است و این حجم از خشونت رفتاری حداقل روی پرده سینما چندان جواب نداده است. بازیگران مکمل دیگر از جمله مانی حقیقی و امیر جدیدی بازیهای خوبی از خود به نمایش گذاشته اند اما به دلیل عدم پرداخت شخصیت شان، کاری از پیش نبرده اند. حضور آنها در فیلم تنها به طرح صورت مسئله منجر شده و خیلی به شخصیت نزدیک نمی شوند. با اینحال در میان بازیگران مکمل، بهنوش بختیاری توانسته از شکل و شمایل همیشگی اش دور شود و تماشاگر را مجاب نماید که او هم توان حضور در آثار جدی را دارد.

http://moviemag.ir/images/phocagallery/9018/man/thumbs/phoca_thumb_l_1.jpg

« من » اولین تجربه کارگردانی سهیل بیرقی می باشد. کارگردانی که عجولانه در اولین ساخته سینمایی اش قصد داشته به هر معضل اجتماعی که در ذهنش داشته بپردازد و همین موضوع باعث افت شدید فیلمنامه گردیده است. تیر خلاص « من » در پایان بندی آن رخ می دهد که به بدترین و خام ترین شکل ممکن انجام می پذیرد. پایان بندی که مانند فیلمنامه سهیل بیرقی، عجولانه است و باعث می شود تا « من » هرگز نتواند تبدیل به اثر اجتماعی ماندگاری در ذهن مخاطب نشود.

 4                                                                   Photo Gallery2

 

منتقد : میثم کریمی                                                      

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به کانال رسمی مووی مگ در تلگرام بپیوندید!

 

 

نام فیلم : من70785 481422

کارگردان : سهیل بیرقی

فیلمنامه : سهیل بیرقی

تهیه کننده : سعید خانی و سعید سعدی

مدیر فیلمبرداری: معین رضا مطلبی

بازیگران :

لیلا حاتمی

مانی حقیقی

امیر جدیدی

بهنوش بختیاری

مطالب مرتبط 

دیدگاه‌ها

شهین

خدا شاهده اشغال ترین فیلمی که تا حالا دیدم
:-x :-x :-x :-x
کارگردانو نمیبخشم به خاطر وقتی که از من گرفت
به حدی متنفر شدم که سی دی رو با پاکتش انداختم تو سطل اشغال جایگاه واقعیش
+4

mf70

به نقل از بهرام:
یه نکته ای هست که هیچکدومتون دقت نکردین.اسم فیلم یه ضمیره:من.موضوع فیلم اصلا خلافکاری آذر نیست،بلکه اعتماد به نفس بسیار بالای اونه که فقط به خودش تکیه داره و خیلی هم به هوش و زرنگی خودش مینازه.اون با اینکه میدونه تحت کنترل پلیسه بازم دوست داره بازی موش و گربه راه بندازه و از سرکار گذاشتن دیگران لذت میبره.این همونیه که آریا در پایان فیلم بهش میگه:تو مریضی.حتی در پایان از پلیس میخواد که بهش دستور ندن و دستگیرش نکنن و اجازه بدن با پای خودش بره کلانتری و واقعا هم میره.حتی آخرش حاضر نیست قبول کنه اشتباه کرده و گیر افتاده،فقط میگه :آره،خودمم به این استراحت احتیاج داشتم!
به نظر من این یه فیلم بسیار جالب درمورد روحیات و درونیات آدمه،یه آدم که مغرور که شکست هم میخوره.

عالی نقد کردی د اش
+8

امیرمحمد کبیری

یه چیزخیلی جالب تواین فیلم اینه که نقش پسری که قرار معافیت بگیره اذربراش روعلی منصورهمسرترانه علیدوستی بازی میکنه وواسه من جالبه کسی که نه تاحالاتئاتربازی کرده نه فیلم واتفاقا همسر یکی ازبازیگرهای معروف سینمای ماهم هست توفیلم نقش میگیره واضافه کنم پولدارهم هست وتواخرفیلم توقسمت تشکرکردن نام خانم علیدوستی هم دیده میشه این شیوه فیلم بازی کردن جالب نیست ونقش گرفتن
+4

بابک

[quote name="مانی"]لیل ا حاتمی از بازیگران معمولی و خسته کننده سینما که زیادی جدی گرفته شد[/q
بازیگیری که در سینما و تلویزیون بیست و چهار تا نقش گرفته و از اون بیست و چهار نقش 18 تا جایزه گرفته لایق چنین تحلیلی نیست به نظرم اونم با خانواده هنری ای که لیلا داره...
+3

بابک

با سلام
به نظرم با توجه به اینکه لیلا نقشی متفاوت با نقش های قبلی ای که در سینما گرفته بود داشت این فیلم حایز اهمیته و این نقش رو هم خوب ایفا کرده بود.ولی با نویسنده متن کاملا موافقم باید از بیشینه لیلا اندکی در فیلم روایت میشد تا مخاطب بدونه که چرا و به چه دلیل لیلا به یه آدم بزه کار تبدیل شده
بازی لیلا مثل همیشه عالی بود
-16

ستاره

سلام لطفا راجع به فیلم من نظر بدین خلاصه این داستان اینه که
لیلا دختری ۲۰ ساله بعد از چندین سال می فهمه که برادرش محمد شهید شده او برای انتقام به گروه داعش. ملحق می شه
و به دروغ به خانواده اش چیز هایی می گوید بعد از چند روز مادرش می میرد و.... لیلا بعد از چند سال با پسری به اسم کیوان ازدواج می کند و باردار میشود و بچه اش به دنیا میاد و اسمش رو ایران می زاره حالا حالا ها این داستان ادامه داره خوب بود
+3

Rezasunn

فیلم خوبی بود.اگرچه میتونست بهتر باشه.
بازی لیلا حاتمی خیلی خوب بود. کاملا اون شیطنت و مرموز بودن رو نشون میداد.
پایان بندی بد بود
+5

رضا

مشکل فیلم های ایرانی این هست که از جایی به بعد از هم می پاشن
+6

محمد

فیلم جالبی نبود.به نظر بنده درون مایه فیلم گنگ بود.آخر فیلم آذر رفت زندان؟یا تیمارستان؟؟اصلا اگه رفت زندان چرا اول فیلم یارو با آذر انقد چک و چونه میزنه؟؟که کار خلاف نکن و مشروب نفروش.اگه پلیس میدونه که آذر خلافکاره خب چرا همون اول کارو یکسره نمیکنه؟؟مگه کار پلیس مسخره بازیه؟؟این یک.دوم اینکه کارگردان از شخصیت های بزرگ،کار ضعیفی میکشه.مثلا بازیگر بزرگی مثل مانی حقیقی،از اول تا آخر فیلم کلا پشت ماشین نشسته و به آذر آمار میده.کارگردان میتونست از آقای حقیقی کارای بهتری هم بکشه.یا بهنوش بختیاری کلا تو یکی دوتا صحنه جلوی دوربین اومده بود.یکی هم اینکه اون مغازه داره که آذر زود زود ازش جنس میخرید و بهش کارت و فلش داد.اون چیکاره داستان بود؟؟زیراب آذر رو اون زد؟؟کلا فیلم دلچسبی نبود و اگه قراره نقد بشه باید اندازه یه کتاب مطلب بنویسیم.امیدوار م کارای خوب تر از این کارگردان جوان ببینیم
+18

بهرام

یه نکته ای هست که هیچکدومتون دقت نکردین.اسم فیلم یه ضمیره:من.موضوع فیلم اصلا خلافکاری آذر نیست،بلکه اعتماد به نفس بسیار بالای اونه که فقط به خودش تکیه داره و خیلی هم به هوش و زرنگی خودش مینازه.اون با اینکه میدونه تحت کنترل پلیسه بازم دوست داره بازی موش و گربه راه بندازه و از سرکار گذاشتن دیگران لذت میبره.این همونیه که آریا در پایان فیلم بهش میگه:تو مریضی.حتی در پایان از پلیس میخواد که بهش دستور ندن و دستگیرش نکنن و اجازه بدن با پای خودش بره کلانتری و واقعا هم میره.حتی آخرش حاضر نیست قبول کنه اشتباه کرده و گیر افتاده،فقط میگه :آره،خودمم به این استراحت احتیاج داشتم!
به نظر من این یه فیلم بسیار جالب درمورد روحیات و درونیات آدمه،یه آدم که مغرور که شکست هم میخوره.
-2

میلاد

به نقل از سمیرا:
همه داستان خیالی بود آذر فکر میکرد که میتونه همچین آدمی باشه.لیلا حاتمی روانی بود و اخر فیلم اونو بردن تیمارستان

اینم نظر خیلی خوبیه ...
-4

TAHA NAZERI

فیلم بسیار زیبایی بود.متاسفم برای چینین نقدهایی,دوستان این داستان تخیلی از یک زن بیمار اسکیزوفرنی ست که ۹۰% داستان تصورات ذهنی اونه,بعضی بخشا واقعی بود مثل معاف کردن پسرجوان,چون آذر اسکیزوفرنی داشت از این طریق تونست اون فرد رو معاف کنه,باید روانشناسی دونست تا دذک کرد
در مورد کاراکتر لیلاحاتمی شک نکنید تنها بازیگری که چنین نقشی رو میتونست به این خوبی ایفای نقش کنه تنها خوده لیلا حاتمی بود
-2

فاطمه

انگاری فقط متوجه شدم که اول به آذر گفتن از هوشت استفاده کن در نمای اولی که از لیلا حاتمی دیدم گفتم چقد شبیه نابغه مریم میرزاخانی نخبه ریاضی ایرانی گریم شده و اتفاقااا!!!فامی لش هم میرزایی بود ببینید من اشتباه میگم
+1

علیرضا

فقط و فقط لیلا حاتمی عالی بود اونم بخاطر نقش متفاوتش وگرنه فیلم هیجی نداشت هیچی نه قصه ای نه شخصیت پردازی نه قهرمانی نه ضد قهرمانی نه دوربینی نه کارگردانی هیچی هیچی فقط لیلا حاتمی
+4

حامد

سینمای کاهانی رو در کل میپسندم.. اما این فیلم به نظرم حتی نزدیک فیلم های کاهانی هم نشده بود...اما برای من هم شخصیت آذر کلا مجهول بود و در انتها با ابهامات فراوان از این شخصیت و ادم های اطرافش اعصاب ادم رو خرد میکرد.. زمانی باید توقع اشت که بیینده خود از ظن خودش یار نویسنده و کارگردان بشه و اذر را در ذهن خود پرورش بده و بسازه که اطلاعات کافی از این شخصیت در داستان بهش داده بشه
+4

انیتا

من مفهوم کلی فیلم رو درک نکردم در واقع فیلم پر از ماجراهای گنگ بود واینکه در نهایت اون پسره کی بود ؟ پلیس یود؟ یا هرکی ...واینکه فیلم تاثیر گذاری هم نبود
+3

روزبه

فيلم بدون افت وخيزه. كشش داستاني وجود نداره. فيلم اساسا بدون قصه است.سعي كارگردان در ماز كردن داستان داشته كه اتفاقا خودش ابتدا در اون گير كرده.بازيگر اول فيلم بدون ما به ازاي بيروني نداره . كارگردان سعي كرده معضلات اجتماع رو مطرح كنه ، در حاليكه واقعا اين همه خلاف اونم توسط يكنفر بدون داشتن هيچ تشكيلاتي واقعا مسخره ست. اگر هم بخوايم به اين فكر كنيم كه كل فيلم توهم يك ذهن ماليخوليايي فرد رواني هست ، بيشتر يه شوخي بي مزه ست. بنظر مياد كارگردان خواسته در كار اول فيلم خاص و چند لايه با نگاه نقد به اجتماع داشته باشه كه سبك روايت فيلم واقعا اشتباهه وشايد اين سبك رو بخاطر ترس از سانسور اينكارو كرده تا ازاين خطرفرار كنه.همه ي بازيها در حد تيپ و بدون شخصيت پردازي قاعده مندي هست.دركل از وقتي كه براي اين فيلم گذاشتم پشيمانم... اميدوارم شما باديدن اين فيلم حس بهتري داشته باشيد

آرت

به نظر من کاملا فیلم روانشناسانه و اجتماعی بود و ابفاقا کارگردان دقیقا در کل فیلم داره همین موضوع را بیان میکنه تقابل من (ایگو) با قانونمداری (فرامن) و بعبارتی بی قانونی اجتماعی و ارزشهای اجتماعی که در کل در خود اجتماع پایمال شده اند دستمایه فیلم است. بازی بسیار عالی لیلا حاتمی این تناقض را خیلی خوب به نمایش میگذارد. انتخاب بازیگر هم بسیار مناسب بود.
من که خیلی به کارگردان بعنوان اولین کارش با این دیدگاه خلاقانه تبریک میگم.
-2

سمیرا

همه داستان خیالی بود آذر فکر میکرد که میتونه همچین آدمی باشه.لیلا حاتمی روانی بود و اخر فیلم اونو بردن تیمارستان
+1

سعید

سلام
به نظر من هدف این فیلم چیزی جدای از نشون دادن یه فرد خلافکار هستش. تو فیلم آذر فردیه که همه جا تحت کنترله. همه اطرافیان تحت نظر دارنش تا بگیرنش. آذر تو شرایطی هستش که نمیتونه به کسی اعتماد کنه ولی در عین حال میخواد با اونها بجنگه و پیروز شه. من تهش نفهمیدم که چی شد که تونستن ازش مدرک گیر بیارن و دسگیرش کنن. به نظرم آخر داستان و حرفای آذر داره این رو القا میکنه که امیر و ملیحه با سندسازی اونو متهم کردن. همه اطرافیان دشمن اون(تو فیلم به نظر سازمان اطلاعات ایران) هستن. این فیلم در پشت داستان اجتماعی بیشتر جنبه سیاسی داره

لیلی

با احترام به همه دوستان
میتونم به جرات بگم یکی از مزخرفترین فیلم هایی بود که دیدم. نه فیلم نامه مشخصی، نه شخصیت پردازی، نه واقع بینی، نه پایان با مفهومی. هیچی نداشت فقط یه لبلا حاتمی داشت که سعی میکرد زور دیگه ای بازی کنه که اون هم افتضاح بود .
-9

من

كلا داستان چيز ديگه است
بيشترين نزديكي مفهومي رو ميشه شيطان فرض كرد
در نقش آذر
از اسم و رنگ مو و ... ليلا متوجه نشدين؟
تجسم شيطان در حواء؟
+2

Star313

اون دختره که برای لیلا حاتمی موسیقی میزد واقعی بود یا تو خیال آذر بود؟
+19

سیسیل

چ عجب نمردم و یه فیلم دیدم ک زن نقش اول داشت و خدارا صدمیلیون بار شکر ک این زن نه پشت گاز و ظرفشویی بود نه خوار و ذلیل شوهر یا فرزند نه معتاد و تن فروش بود نه نازا و درگیر مثلث عشقی،بهترینهارا برای آقای بیرقی آرزومندم
+3

امیر حسین

به نقل از الهه:
به نقل از شهیار:
این فیلم اقتباسی از شاتر آیلند و همچنین یکی از داستان های ادگار آلن پو هستش.

:))))))

چطور شما یک کار اینچنین مذخرفی رو با یک فیلم فوق العاده مثل شاتر آیلند مقایسه میکنی؟
+2

کیمیا

بازیشون واقعا عالی بود ولی اخرش کاملا بی نتیجه موند ؟؟!!
+2

ناشناس.

بازی لیلا حاتمی خوب بود
ولی گاهی احساس می شه یک بازیگر خوب برای کارگردان فقط برگه برنده است بری فروش
با توجه به گنگ بودن داستان و خالی بودن شخصیت ها لیلا حاتمی حیف بود برای این فیلم
+1

saeed_kordafshar

من هنوز ندیدم دارم میرم ببینم وای به حالتون بد نباشه؟!!!!!!
+15

میترا

متاسفانه در سالهای اخیر با پدیده کلاهبرداری هنری روبرو شدیم ، ساختن فیلمهای بدون داستان ، بدون منطق و باورپذیری و بعد قالب کردن اونها به عنوان اثری اجتماعی اثرات بدی برروی ژانر اجتماعی می گذاره ، این فیلم نه تنها شخصیت پردازی نداشت بلکه چیزی به اسم داستان و فیلم نامه باور پذیر هم نداشت . متاسفم

الهه

به نقل از شهیار:
این فیلم اقتباسی از شاتر آیلند و همچنین یکی از داستان های ادگار آلن پو هستش.

:))))))
+11

کیومرث رادجو

چیزی که برای من درجایگاه بیننده یک اثر هنری میتونه حتی جدا باشه نفهمیدن اون اثر هست. در فیلم 'من' چیزهایی هست که میتونه گنگ باقی بمونه... ولی متاسفانه این فیلم به قدری دور از واقعیت و اغراق شده با موضوع این نوع از خلافکار برخورد کرده که من از دیدنش تا حدی خشمگین شدم. بیل بارید صحنه های گفتگو در مطب روانپزشک رو.. واقعا لازم هست این حد از مراقبت!!!؟ یا دریافت فلش صوتی داخل پیتزا!!؟ مگر جاسوس موساد باشه...یا اینکه اصلا امکان نداره کسی ساز آموزش بده ولی خودش بلد نباشه. .
-16

شهیار

این فیلم اقتباسی از شاتر آیلند و همچنین یکی از داستان های ادگار آلن پو هستش.
+7

تماشاچي

ممنون از آقاي كريمي نقد خوبي بود.البته من اين رو اضافه ميكنم كه قصه گويي خوبي نداشت شايد خيلي ميخواست فيلم مرموزي داشته باشه.راستش من چيزي دستگيوم نشد.فقط لطفا يكي هم توضيح بده كلا قصه چي شد؟ :-| والا من و همسرم با هم رفتيم تا خونه اومديم اون يه قصه ميگفت من يه قصه.اصن يه جا خوندم آذر يه بيمار رواني بود.يعني اون آموزش موسيقي يك نوع توهم بود.گرچه جايي كه ميخواد ساز بزنه توانييشو نداره خب من از كجا بفهمم كه توهمه.اگه توهمه پس اون تعمير ساز چي بود؟!! جريان پليسه چي بود؟ مخلص كلام اينكه من قصه اي نفهميدم :sigh: شايد از موضوعات اين فيلم بشه دو سه فيلم ديگه دراورد.حداقل بفهمميم چي شد.يه نكته كه من حدس ميزنم اينكه بهنوش بختياري همين نوع بازي رو در فيلم دو زاري ٥٠ كيلو آلبالو داره.حالا كي از رو دست كي برداشته؟ من فك ميكنم ماني حقيقي كپي زده. :lol: خودشم تو همين فيلم بود.از نوع كارگرداني ماني حقيقي اين كپي دور از ذهن نيست.در نهايت يكي لطف كنه قصه رو براي ما توضيح بده حداقل بفهميم چي ديديم
+1

امید

سلام. کاملا موافقم با منتقد. خانم حاتمی بالذات اروم هستند و نمیتونن همچین نقشی رو خوب بازی کنند. البته که ایشون بازیگر توانمندی هستند
+1

صادق

دفیقا همینطوره.کارگدا نهای ایرانی فقط نگاه میکنن به اسم ها.

به نقل از مريم.جى:
اتفاقا حاتمى بازيگر خوبيه ولى اکثر کارگرداناى ما بازيگر شناس نيستن.مثلا فرهادى واسه فيلم درباره الى از عليدوستى استفاده کرد ولى واسه فيلم جدايى از ساره بيات و ليلا حاتمى.خوب چرا؟چون ميدونه چى ميخواد ميدونه چه بازيگرى ميتونه نقش مورد نظرشو به بهترين شکل ايفا کنه
اى کاش همه کارگردانا اينجورى بودن
+22

مريم.جى

اتفاقا حاتمى بازيگر خوبيه ولى اکثر کارگرداناى ما بازيگر شناس نيستن.مثلا فرهادى واسه فيلم درباره الى از عليدوستى استفاده کرد ولى واسه فيلم جدايى از ساره بيات و ليلا حاتمى.خوب چرا؟چون ميدونه چى ميخواد ميدونه چه بازيگرى ميتونه نقش مورد نظرشو به بهترين شکل ايفا کنه
اى کاش همه کارگردانا اينجورى بودن
+7

پری ناز

نقدو تا حده زیادی قبول نداشتم و به نظرم حاتمی هم مناسب ترین بازیگر برای نقش بود . من که حسشو خیلی گرفتم .
+3

yhfdhhhhhh

به نقل از مانی:
لیلا حاتمی از بازیگران معمولی و خسته کننده سینما که زیادی جدی گرفته شد

با حرفت شدیدا موافقم خیلی نقشاش تکراریه
+3

مانی

لیلا حاتمی از بازیگران معمولی و خسته کننده سینما که زیادی جدی گرفته شد

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی

جستجو