صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقاد مجری آمریکایی از رابطه دیکاپریو با دختر 19 ساله اسرائیلی!

انتقاد مجری آمریکایی از رابطه دیکاپریو با دختر 19 ساله اسرائیلی!

megyn kelly blasts leonardo di caprio jpg webp

«میگان کلی» مجری آمریکایی از روابط «لئوناردو دی‌کاپریو» ۴۸ ساله با دختران نوجوان به‌شدت انتقاد کرده است. اخیراً گزارش شده است که بازیگر «تایتانیک» (Titanic) و «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) با یک مدل ۱۹ ساله اسرائیلی به نام «ایدن پولانی» قرار می‌گذارد.

کلی در پادکست خود می‌گوید دی‌کاپریو ظاهراً «تا آخر عمر» قصد دارد با دختران نوجوان رابطه جنسی داشته باشد. تصاویر پاپاراتزی‌ها از دی‌کاپریو در لس‌آنجلس با مدل اسرائیلی شایعه آغاز رابطه دیگری با یک دختر نوجوان را تقویت کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کلی می‌گوید: «او حالا با یک نوجوان قرار می‌گذارد، به معنای واقعی کلمه یک نوجوان. هر هفته در صدر اخبار است به خاطر اینکه با هیچ زن بالاتر از ۲۵ ساله‌ای قرار نمی‌گذارد. اگر بگذارد جنجال به پا می‌کند… و حالا تا یک دختران نوجوان پیش‌روی کرده است. او واقعاً می‌تواند جای دخترش باشد.»

کلی دی‌کاپریو را فردی «خودبین» می‌نامد و می‌گوید: «می‌توان تشخیص داد که این مرد کمی بیش از اندازه در خوش‌گذرانی زیاده‌روی کرده. از افراط در نوشیدنی دوری کن.»

کلی می‌گوید گرایش دی‌کاپریو به زنان بسیار جوان‌تر از خودش «غم‌انگیز» است: «بر اساس نرخ روابط احساس می‌کنم که این مرد هرگز لذت ملاقات با یک نفر که عمیقاً عاشقش شود و تشکیل خانواده را درک نخواهد کرد. او می‌خواهد تا آخر عمر به رابطه جنسی با نوجوانان ادامه دهد.»

«بلیک لایولی»، «بار رافائلی»، «کامیلا مورون» و بسیاری دیگر همگی تا پیش از ۲۵ سالگی با دی‌کاپریو قرار گذاشتند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
احمد
1 سال قبل

اگه سَرسَری به قضیه نگاه نکنیم به نظر منم دیکاپریو دیگه شورش و درآورده. البته این نظر شخصیمه و هرکی هر جور دوست داره زندگیش و بکنه. شاید منم یه ستاره بودم، انقدر جنبه نداشتم که بتونم خودم و جمع و جور کنم. ولی بهتره دیگه این ندید بدید بازی هارو بزاره کنار دیکاپریو. با این کاراش آدم و یاد داستان حسنی صادق هدایت میندازه که میره تو شهر کورها، چون می دیده، اونا هم میکننش پادشاه و اینم دستور میده هر روز زن ص**غه ای براش بیارن. داره به استعداد و محبوبیتش لطمه میزنه با این کاراش. فیلمهای اخیرش که مفت نمی ارزیدن که فکر کنم به خاطر سرگرم شدنش به این کارا بوده. برد پیتم با این پسر شروع کرده. دوازده سالم ازش بزرگتره. دو بار ازدواج کرده و خانواده تشکیل داده و خلاصه سرش بدجور گرم زندگیشه چون بچه هاش همه تو سن بلوغن. هم خیلی بهتر از دیکاپریو بازی میکنه، هم فیلمهاش بهترن و هم اینکه در این سن هنوز استیل بدنسازیش سر جاشه. دیکاپریو شکم آورده اندازه تستر اکبر جوجه.

نیما
نیما
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

کاملا موافقم

آناهیتا
آناهیتا
1 سال قبل

زندگی از همون اول به کام عمو لئو بوده

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

دل ‘دی کاپریو’ مثل گاراژ میمونه…دخترا میان و میرن!

یاشار
یاشار
1 سال قبل

عیشم مدام است از لعل دلخواه
کارم به کام است الحمدالله
این شعر حافظ یکدفعه به ذهنم اومد.

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل
پاسخ به  یاشار

گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد
گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید