صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مایکل داگلاس: اگر اجازه بدهند بمیرم در «مرد-مورچه‌ای ۴» بازی می کنم!

مایکل داگلاس: اگر اجازه بدهند بمیرم در «مرد-مورچه‌ای ۴» بازی می کنم!

مایکل داگلاس

فیلم «مرد-مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) مارول از هفته آینده اکران خواهد شد و فاز جدید «دنیای سینمایی مارول» را آغاز می‌کند. «مایکل داگلاس» که بار دیگر در این فیلم نقش «هنک پایم» را تکرار کرده در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید حاضر است در قسمت چهارم این چندگانه بازی کند اگر در آن فیلم احتمالی زنده نماند.

تولید «مرد-مورچه‌ای ۵» هنوز تأیید نشده اما در صورت موفقیت تجاری قسمت چهارم انتظار می‌رود دیزنی و مارول برای دنباله دیگری چراغ سبز نشان دهند. «اسکات لنگ» با بازی «پل راد» و یارانش در فیلم «انتقام‌جویان: دودمان کانگ» (Avengers: The Kang Dynasty) نقشی کلیدی خواهند داشت.

داگلاس ۷۸ ساله روی فرش قرمز افتتاحیه فیلم می‌گوید همکاری دوباره با «پیتون رید» و عوامل قسمت‌های قبلی «تجربه خوشایندی» بوده است. او اضافه می‌کند که حاضر است در دنباله دیگری بازی کند اما به شوخی می‌گوید:‌ «در صورتی که بتوانم بمیرم.»

این اولین بار نیست که بازیگری برای کشته شدن شخصیتش در فیلم‌ها اظهار تمایل می‌کند. «هریسون فورد» چند دهه قبل از «جرج لوکاس» درخواست کرده بود که «هان سولو» را در قسمت اول «جنگ ستارگان» (Star Wars) بکشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما
نیما
1 سال قبل

یه لحظه فکر کردم منظورش اتانازی هستش!