صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اولین تصویر از لیدی گاگا و واکین فینیکس در «Joker 2» منتشر شد

اولین تصویر از لیدی گاگا و واکین فینیکس در «Joker 2» منتشر شد

Joker: Folie á Deux

اولین تصویر از «لیدی گاگا» و «واکین فینیکس» در فیلم «Joker: Folie á Deux» منتشر شد. در این فیلم واکین فینیکس بار دیگر در نقش جوکر ظاهر شده و کارگردانی فیلم نیز برعهده تاد فیلیپس است.

«لیدی گاگا»، «کاترین کینر»، «برندن گلیسون»، و «زاسی بیتس» از جمله دیگر بازیگران فیلم « Joker: Folie á Deux» هستند که این بار به صورت موزیکال ساخته شده است.

«ورایتی» در خصوص دستمزد بازیگران این فیلم اعلام کرده که «واکین فینیکس» بازیگر و «تاد فیلیپس» نویسنده و کارگردان، هرکدام 20 میلیون دستمزد دریافت کرده اند و لیلی گاگا نیز دستمزد 10 میلیون دلاری دریافت کرده است. بودجه فیلم 150 میلیون دلار اعلام شده اس.

« Joker: Folie á Deux» برخلاف قسمت اول، اثری موزیکال خواهد بود و در تاریخ 4 اکتبر 2024 اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا
1 سال قبل

موزیکال چه صیغه مزخرفیه دیگه
به این پروژه هم گند خورد

Marvel Man
KTFB
1 سال قبل

یکش در حد شاهکار بود. دوست دارم سر هر فرصتی اینو بگم. بازی فراتر از عالی واکین فینیکس، موزیک بی نظیر، فیلمبرداری و طراحی صحنه خوب و استفاده خوب از رنگ ها، داستان جالب و تأثیر گذار، اتمسفر سنگین، نمایش دقیق اختلالات روانی در این سطح که کم سابقه بوده در جریان اصلی هالیوود، سکانس های بیاد ماندنی پشت سرهم و موارد دیگه که انتظاراتم به عنوان بیننده رو برآورده کردن. یه فیلم درخور برای اوریجین چنین شخصیتی که سر جلوی جریان های سیاسی نق نقوی چپ و راست خم نمیکنه و فراتر می‌ره و تبدیل به یه پیام جهانی میشه: با خودخواهی و بی مهریتون هیولا نسازید!
نمی‌دونم یه عده چرا (شاید از سر تعصبات شاید دلایل مسخره دیگه) میخواستن و هنوزم میخوان فیلم رو به هر شکلی بکوبن. در حدی که تجربه من به شخصه با فیلم تحت تاثیر قرار گرفت و متاسفانه هر وقت یاد این فیلم درجه یک میفتم یاد خزعبلات اون افراد هم میفتم. بهترین فیلم 2019 بود برای من. بسیار بهتر از آیریشمن و اندگیم و حتی پاراسایت.

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

معمولا مخاطب هنگامی که یک فیلم سینمایی موزیکال تماشا میکند (مانند فیلم بینوایان و…) احساس تماشای تئاتر پیدا می‌کند و نمی تواند با بازیگران و داستان فیلم همذات پنداری کند چرا که در دنیای واقعی روابط انسان ها موزیکال نیست!
با اینکه قسمت اول ‘Joker’ فوق العاده بود (چه از لحاظ بازیگری، داستان و…)، ولی نسبت به موزیکال شدن قسمت دوم حس خوبی ندارم و به نظرم نمی‌تواند تاثیرگذاری قسمت اول را داشته باشد.
نکته‌ی دوم حضور ‘لیدی گاگا’ در این فیلم است که مانند ‘جنیفر لوپز’ و البته در سطحی پایین تر و به صورت زیرکانه راه خودش را به سینما باز کرد و پس از فیلم های ‘خاندان گوچی’ و ‘ستاره ای متولد می‌شود’، این فیلم سومین فیلم مهم ایشان است.

نیما
نیما
1 سال قبل

کاش اینم سه گانه بشه مثل سه گانه بتمن نولان