صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : لایو اکشن «How to Train Your Dragon» ساخته می شود

لایو اکشن «How to Train Your Dragon» ساخته می شود

how to train your dragon

تولید اقتباس لایو-اکشن از انیمیشن‌های «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» تأیید شد. یونیورسال این فیلم را در ۱۴ مارس ۲۰۲۵ اکران می‌کند.

«دن دبلوا» که نویسنده و کارگردان سه‌گانه انیمیشن در سال‌های ۲۰۱۰ (How to Train Your Dragon)، ۲۰۱۴ (How to Train Your Dragon 2) و ۲۰۱۹ (How to Train Your Dragon: The Hidden World) است، برای نگارش فیلمنامه و کارگردانی بازخواهد گشت. او پیش از این چندگانه سابقه مشارکت در تولید «لیلو و استیچ» (Lilo & Stitch) و نویسندگی داستان «مولان» (Mulan) دیزنی را داشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، داستان این فیلم‌های نامزد اسکار در دهکده افسانه‌ای برک روی می‌دهد و ماجراجویی‌های نوجوانی به نام هیکاپ را دنبال می‌کند که با یک اژدهای مصدوم به نام «بی‌دندان» دوست می‌شود.

سه‌گانه «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» که محصول دریم‌ورکس و یونیورسال بودند، بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند و به تولید سه سریال تلویزیونی و احداث شهر بازی انجامیده‌اند.

«مارک پلات» که با فیلم‌های «لالالند» (La La Land) و «دادگاه شیکاگو ۷» (Trial Of The Chicago 7) نامزد اسکار شده، یکی از تهیه‌کنندگان پروژه با کمپانی «مارک پلات پروداکشنز» خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها