صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سوژه فیلم بعدی جیمز کامرون مشخص شد

سوژه فیلم بعدی جیمز کامرون مشخص شد

جیمز کامرون

کارگردان «آواتار» می‌گوید به تولید فیلمی در مورد بمباران هیروشیما و ناکازاکی تمایل دارد.

«جیمز کامرون» که با «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) رتبه سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ را به دست آورده، در مصاحبه جدیدی با «لس‌آنجلس تایمز» می‌گوید پس از «آواتار ۳» (Avatar 3) فیلمی در مورد بمباران هیروشیما و ناکازاکی می‌سازد. کامرون این فیلم را از کتابی تحت عنوان «آخرین قطار از هیروشیما» (The Last Train From Hiroshima) اقتباس می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، تایمز می‌نویسد: «هرچند «آواتار ۳» در ذهن فیلمساز در بالاترین اولویت قرار دارد، اما امیدوار است که پیش از «آواتار ۴» پروژه محبوبش را بسازد، بر اساس کتاب «آخرین قطار از هیروشیما: بازماندگان به گذشته می‌نگرند» (The Last Train From Hiroshima: The Survivors Look Back)، نوشته «چارلز آر. پلگرینو».»

کامرون در مورد جنگ روسیه و اوکراین می‌گوید: «در دنیایی پرخطرتر از آنچه تصور می‌کردیم زندگی می‌کنیم. فکر می‌کنم فیلم هیروشیما بهنگام‌تر از همیشه خواهد بود، اگر بیش از آن نباشد. به مردم یادآوری می‌کند که این سلاح‌ها واقعاً چه می‌کنند وقتی که برای اهداف انسانی استفاده شوند.»

کامرون پیش‌تر گفته بود که ممکن است کارگردانی دنباله‌های «آواتار» را به فیلمسازان دیگری بسپارد. او از اواخر قرن گذشته بر روی این چندگانه وقت گذاشته و تا سال ۲۰۲۷ سه دهه از عمرش را صرف این چندگانه خواهد کرد. او به «امپایر» گفته بود: «فیلم‌های «آواتار» به شکلی همه وقت و توجه شما را می‌گیرد. پروژه‌های دیگری هم دارم که هیجان‌انگیزند. فکر می‌کنم عاقبت با گذر زمان – نمی‌دانم پس از سه فیلم یا چهار فیلم – بخواهم سکان هدایت را به کارگردانی بسپارم که به او اعتماد دارم، تا بتوانم به سراغ کارهای دیگری بروم که به آن‌ها هم علاقه‌مندم. شاید هم نروم. نمی‌دانم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها