صفحه اصلی > رپرتاژ : دانلود قسمت دوم سریال رهایم کن کامل و لینک مستقیم

دانلود قسمت دوم سریال رهایم کن کامل و لینک مستقیم

دانلود سریال رهایم کن

قسمت دوم سریال رهایم کن با عنوان قسمت 2 رهایم کن از زردفیلم منتشر شد. سریال رهایم کن قسمت دوم آن در حال پخش است و به جرعت یکی از بهترین آثار نمایش خانگی محسوب می شود. شما می توانید تمامی قسمت های این سریال زیبا را از زردفیلم دانلود کنید.

خلاصه داستان سریال رهایم کن

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم -پسر ارشد خانواده- دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…

بازیگران سریال

محسن تنابنده، هدا زین‌العابدین، هوتن شکیبا، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی و با حضور آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری.

دانلود قسمت دوم رهایم کن کامل

شما می توانید برای دانلود قسمت 2 بر روی لینک روبرو کلیک کنید. دانلود سریال رهایم کن

*

دانلود فصل سوم پوست شیر

معرفی سریال پوست شیر

تا کنون 2 فصل آن به صورت کامل از زردفیلم پخش شده است و فصل سوم آن از این هفته در این سایت قرار میگیرد.

خلاصه داستان فصل سوم پوست شیر

نعیم مولایی در راه پیدا کردن قاتل دخترش ساحل، حتی مرتکب به قتل نریمان شد و پس از اینکه فهمید دخترش زنده است باید دید چه بلایی بر سر آینده خودش می آید. رضا پروانه رفیق شفیق نعیم در این فصل مشخص می شود که از سرطان ریه نجات پیدا می کند یا در راه کمک به رفیقش میمیرد. فصل سوم این سریال همزمان با قسمت دوم سریال رهایم کن پخش می شود.

دانلود سریال پوست شیر

شما می توانید تمامی قسمت های این سریال را از لینک روبرو دانلود کنید. دانلود فصل سوم پوست شیر

*

دانلود سریال آکتور

معرفی سریال آکتور

سریال آکتور یک مچموعه کمدی، اجتماعی به کارگردانی نیما جاویدی است که پنجشنبه ها 8 صبح از زردفیلم منتشر می شود. سریالی درام، با بازی نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی است.

خلاصه داستان سریال آکتور

این سریال درباره دو دانشجوی مستعد تئاتر و جویای کار است، به نظر شما چه بلایی سر این دو جوان می آید؟ آیا شعل مورد علاقه خودشان را پیدا می کنند؟ آنها دست به هرکاری برای پول درآوردن می زنند، اجاره خانه شان عقب مانده و کلی مشکل دیگر پیش رو دارند. تا کنون یک قسمت از سریال منتشر شد، باید در ادامه قسمت های سریال ببینیم چه اتفاقات مهمی در راه است…

دانلود سریال آکتور

*

معرفی سریال لیونل مسی

همانطور که از نام سریال پیداست موضوع فوتبالی دارد و درباره خانواده ای است درسایت شرط‌بندی بازی فوتبال شرکت می کنند. این خانواده که دچار مشکل مالی زیادی شده است، پسر خانواده برای حل این بحران روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد.

بازیگران سریال

حامد آهنگی ، بهرام افشاری ، بهاره افشاری ، اکبر عبدی ، حسن معجونی ، ایمان صفا ، یکتا ناصر ، فرزاد فرزین ، امیر جعفری و…

دانلود سریال لیونل مسی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها