صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت قسمت های جدید فیلم «Lord of the Rings» تایید شد

ساخت قسمت های جدید فیلم «Lord of the Rings» تایید شد

Lord of the Rings

استودیوی برادران وارنر فیلم‌های بیشتری در دنیای «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) تولید خواهد کرد. «دیوید زاسلاو» مدیر عامل برادران وارنر دیسکاوری پنجشنبه این هفته با انتشار گزارش مالی کمپانی تأیید کرده است که قرارداد جدیدی برای تولید فیلم‌های بیشتر به امضاء رسیده است.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که برادران وارنر دیسکاوری و استودیوی نیولاین با کمپانی «امبریسر گروپ ای‌بی» که در حال حاضر امتیاز فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» را در مالکیت دارد قراردادی چندساله منعقد کرده است. این استودیو پیش‌تر اعلام کرده بود که یک فیلم انیمیشن به نام «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» (The Lord of the Rings: The War of Rohirrim) تولید خواهد کرد و در سال ۲۰۲۴ در سالن‌های سینما اکران می‌کند.

زاسلاو در سال ۲۰۲۲ گفته بود: «بر روی چندگانه‌ها تمرکز جدی خواهیم کرد. ۱۳ سال است که فیلم «سوپرمن» نساخته‌ایم. ۱۵ سال است که فیلم «هری پاتر» نساخته‌ایم. فیلم‌های دی‌سی و «هری پاتر» سود بسیار زیادی در ۲۵ سال گذشته به گروه «برادران وارنر موشن پیکچر» رسانده است.»

امتیاز «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» (The Hobbit) تابستان گذشته توسط «گروه امبریسر» خریداری شد تا این چندگانه حتی بیش از پیش گسترش پیدا کند. در سال ۲۰۲۲ پرایم ویدیو فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) را پخش کرد و سفارش ساخت فصل دوم را صادر داد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها