صفحه اصلی > رپرتاژ : انتخاب تاب ویلایی مناسب

انتخاب تاب ویلایی مناسب

i3439937730

تاب ها یکی از بهترین لوازم های تفریحی برای ایجاد فضایی مفرح و آرامش بخش در محیط ویلا هستند‌. با نشستن و تاب خوردن روی آنها می توانید حتی برای چند دقیقه کوتاه ذهنتان را از مشغله ها و درگیری های روزمره دور کنید و آرامش بگیرید. همچنین این محصول زیبایی و جلوه منحصر به فردی به فضای ویلای شما خواهد بخشید و قطعا در کنار کارآیی فوق العاده آن، از ظاهر زیبا و شکیلش لذت خواهید برد. این تاب ها در دو مدل تاب ویلایی ساده و تاب ویلایی ریلکسی طراحی و تولید می شوند و شما مطابق با نیاز و سلیقه خود هر یک از آنها را انتخاب و خریداری می کنید. برای خرید تاب ویلایی ادامه مطلب کلیک کنید.  با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های مختلف این دو مدل تاب بپردازیم.

تاب های ویلایی ساده

این مدل تاب سال هاست که مورد قبول مشتریان واقع شده و در اکثر ویلاها و باغ ها دیده می شود. این تاب عموما از جنس چوب یا فلز ساخته می شود و طراحی آن به نحوی صورت می گیرد که در برابر رطوبت، سرما، گرما و هرگونه شرایط جوی ای مقاوم باشند. نکته مهم دیگر این است که از این تاب ها فقط در فضای باز حیاط منازل و ویلاها استفاده می شود و برای قرار دادن درمحیط داخلی منازل و فضاهای بسته کوچک پیشنهاد نمی شوند. بهتر است که از تاب های ویلایی چوبی در محیط های بسیار مرطوب استفاده نکنید. تاب باغی سه نفره بهترین تاب برای منازل و ویلاها به شمار میرود.

imi3439937730964596

چرا که رطوبت زیاد و مداوم سبب از بین رفتن بافت سالم چوب و رنگ و رو رفتگی آن می شود. در چنین مواقعی چوب های مقاومی همچون چوب ترموود پیشنهاد می شود که طبیعتا می‌ تواند از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار باشد. اما تاب های فلزی ویلایی نسبتا مقاوم تر هستند و دوام بالایی در برابر شرایط مختلف دارند. هرچند که همین مسئله هم به عواملی همچون نوع فلز و کیفیت آن بستگی خواهد داشت.تاب ویلایی ویلاسازه بهترین انتخاب می تواند باشد.تاب فلزی با رنگ کوره ایی بهترین گزینه برای جاهایی با رطوبت بالا میباشد.

 

تاب های ویلایی ریلکسی

تاب های ریلکسی بهترین گزینه برای ریلکس کردن و از بین بردن خستگی هستند. این مدل تاب هم در فضای باز و هم در فضای سرپوشیده منازل استفاده می شوند اما به دلیل استفاده از پارچه و تشکچه در نشیمن این صندلی ها، بهتر است که در فضایی سرپوشیده استفاده شوند. و یا اگر می خواهید که از آنها در فضای باز استفاده کنید، بهتر است که حین بارش باران و برف تاب را به نقطه ای دارای سقف منتقل کنید. تاب های ریلکسی از متریالی همچون فلز و حصیرهای مبلمان تولید و عرضه می شوند. تاب های ریلکسی حصیری یکی از پرطرفدار ترین مدل های این محصول هستند که در تنوع بالای رنگ و طرح تولید و به بازارهای سراسر کشور عرضه می شوند. همچنین مدل حصیری این تاب ها، از مقاومت و دوام کافی برای استفاده در فضای باز برخوردار است. تاب های ریلکسی فلزی هم مدل دیگری از این محصول هستند که عموما با استفاده از فلز آلومینیوم و مشتقات آن ساخته می شوند و یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی محسوب می شوند که به یک تاب ریلکسی با دوام احتیاج دارند.تاب ریلکسی ویلاسازه یک انتخاب بی نظیر.برای دیدن انواع تاب ریلکسی کلیک کنید.

تاب های ویلایی فرفورژه

فرفورژه یک فلز بسیار مقاوم و مناسب برای تولید تاب های ویلایی است. این فلز در کنار مقاومت بالایی که دارد از ویژگی فرم پذیری مناسبی برخوردار است که موجب می شود که بتوان تاب هایی با تنوع بسیار بالای طرح تولید کرد. همچنین این فلز از متریال هایی با قیمت مناسب به شمار می رود و در مقایسه با استیل و فولاد بسیار اقتصادی تر است. استفاده از زنجیر فرفورژه برای تاب، سبب افزایش استحکام و حفظ حالت استاندارد زنجیرهای تاب می شود. چرا که بهترین متریال برای ساخت زنجیرهای تاب، فرفورژه است.

ii3439937730154

نکات مهم برای خرید تاب ویلایی

از آنجایی که تاب های ویلایی لوازمی ارزان قیمت نیستند، باید حین خرید به نکاتی توجه کنید تا دچار مشکلی نشوید‌. یکی از ویژگی های مهمی که باید برای خرید تاب به آن توجه کنید، جنس خوب پایه های محصول است. اگر محصول از پایه های مقاوم و سطح ایستایی مناسبی برخوردار نباشد، به راحتی دچار آسیب دیدگی می شود و پس از مدتی استفاده کردن، دیگر تحمل وزن های نسبتا بالا را نخواهد داشت. پس باید حین خرید تاب های ویلایی به جنس و استحکام پایه ها توجه ویژه ای داشته باشید.

 

نکته دوم نشیمن راحت یک تاب است. نشیمن تاب ها معمولا از تشکچه هایی پارچه ای درست شده اند که باید از راحتی و دوام بالایی برخوردار باشند.

همچنین توصیه می شود که حتما از تاب های سایه بان دار استفاده کنید. در صورت خرید تاب های سایه بان دار، دیگر نگرانی ای از بابت باران و برف و شرایط جوی نامساعد نخواهید داشت و می توانید در هر زمان که می خواهید از تاب استفاده کنید.

 

در آخر حتما درباره بهترین نوع جنس بدنه و زنجیرهای تاب جستجو کنید و اطلاعاتی بدست آورید تا بهترین گرینه را متناسب با آب و هوای محل زندگی و معیارهای خود پیدا کرده و خریداری کنید.

خرید تاب های ویلایی

خریداران عمدتا برای خرید این محصول به تولید کنندگان آن مراجعه می کنند. در این صورت می توانید طرح مورد نظر خود را با رنگ و ابعاد دلخواه سفارش دهید. اما مراکزی هم برای فروش این محصول به طور آماده در نظر گرفته شده که شما با مراجعه به آنها می توانید از تنوع بالای محصولات دیدن کنید و هر یک از آنها مطابق با نیاز و سلیقه‌تان انتخاب و خریداری کنید.بزرگترین تولید کننده تاب ویلایی میتوان به ویلاسازه، سوبیا و مدرن ویلا کرد.

 

همچنین برخی از تولید کنندگان شناخته شده کشور، در برخی شهرها نمایندگی هایی را دایر می کنند تا خریداران به راحتی به محصولات آن شرکت دسترسی داشته باشند. نمایندگی ها مراکزی هستند که محصولات یک برند مشخص را به قیمت کارخانه توزیع و به فروش می رسانند. خرید از این مراکز نه تنها برای شرکت سودمند خواهد بود بلکه باعث می شود که خریدار در صرف هزینه های تا حد ممکن صرفه جویی کند. چرا که می توانند محصول مورد نظر را در مقادیر دلخواه و به قیمت کف کارخانه خریداری کرده و از کیفیت و کارآیی محصول خریداری شده نهایت استفاده را ببرند.

از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها