صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ستاره فیلم «Everything Everywhere All at Once»: نیاز به کار داشتم تا بیمه سلامتم را تمدید کنم!

ستاره فیلم «Everything Everywhere All at Once»: نیاز به کار داشتم تا بیمه سلامتم را تمدید کنم!

کی هوی کوان

«کی هوی کوان» بخت بالایی برای دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای «همه‌چیز همه‌جا همزمان» (Everything Everywhere All at Once) دارد و جوایز «گلدن گلوب»، «انتخاب منتقدین» و «اتحادیه بازیگران» را به خانه برده اما او برای رسیدن به این نقطه مسیری بسیار طولانی را پیموده است. «همه‌چیز همه‌جا» ژانویه سال ۲۰۲۰ فیلمبرداری شد اما اکران فیلم تا مارس ۲۰۲۲ به تعویق افتاد.

کوان در مصاحبه جدیدی با «برنامه خیلی دیروقت» (The Late Late Show) می‌گوید پاندمی را در خانه گذرانده و مثل دیگران سعی کرده خودش را قرنطینه کند. اما از سوی دیگر «به‌شدت نگران» بوده چرا که پس از «همه‌چیز همه‌جا» پیشنهاد بازیگری دریافت نمی‌کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کوان می‌گوید: «نزدیک بود بیمه سلامت خود را از دست بدهم. بنابراین با ایجنتم تماس گرفتم و گفتم: «ممکن است لطفاً نقشی برای من گیر بیاورید؟ اینکه چه نقشی است اهمیت ندارد، فقط به کاری نیاز دارم تا بتوانم بیمه سلامت سال بعد را تمدید کنم.» اما نمی‌توانستم حتی یک نقش به دست بیاورم. طبق انتظار، سال ۲۰۲۱ آمده و رفت و من بیمه سلامتم را از دست دادم.»

کوان به این نتیجه می‌رسد که آینده او در هالیوود به استقبال از «همه‌چیز همه‌جا» بستگی دارد. او با یکی از تهیه‌کنندگان تماس می‌گیرد و می‌پرسد: «ممکن است فقط یک سؤال من را پاسخ بدهید؟ در این فیلم خوب بازی کرده‌ام؟» وقتی تهیه‌کننده می‌خواهد بداند که چرا او این سؤال را می‌پرسد، کوان می‌گوید: «هیچ‌کس نمی‌خواهد من را استخدام کند.»

کوان می‌گوید: «[تهیه‌کننده گفت:] «کی، صبر داشته باش. فقط صبر کن.» فیلم در ماه مارس سال گذشته بیرون آمد و زندگی من دگرگون شد.»

کوان نه تنها پیشتاز نامزدهای اسکار در بخش بهترین بازیگر مرد نقش مکمل است، بلکه اخیراً به فصل دوم سریال «لوکی» (Loki) مارول پیوسته و ممکن است در پروژه‌های دیگری با این استودیو همکاری کند.

«همه‌چیز همه‌جا همزمان» ۱۱ نامزدی اسکار به دست آورده و مدعی اصلی بخش بهترین فیلم است. آخرین ساخته «دنیل کوان» و «دنیل شاینرت» علاوه بر «کی هوی کوان» برای «میشل یئو» هم خوش‌یمن بوده و این بازیگر آسیایی‌تبار را نیز احیا کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها