صفحه اصلی > گزارش ویژه : از عشق آخر سال تا زندگی شگفت انگیز! / پیشنهاد فیلم و سریال آخر هفته (شماره 19)

از عشق آخر سال تا زندگی شگفت انگیز! / پیشنهاد فیلم و سریال آخر هفته (شماره 19)

Everything Everywhere All at Once

بعد از مدت ها برای بخش پیشنهاد فیلم آخر هفته برگشتیم و امیدواریم که بتوانیم این ستون رو هر هفته به صورت مرتب آپدیت کنیم. برای این آخر هفته 3 فیلم در نظر گرفته ایم که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

در حال نزدیک شدن به مراسم اسکار هستیم این روزها فیلم « Everything Everywhere All at Once» در فستیوال های مختلف خوش درخشیده و از شانس بالایی برای موفقیت در مراسم اسکار امسال برخوردار است. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا زمانی که اسکار برگزار نشده، به تماشای این فیلم بنشینید که حسابی سرگرم کننده است و پیام های انسانی زیادی هم داره. این فیلم همچنین از لحاظ تدوین و رنگ نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار می گیرد.

It's a Wonderful Life

این روزها هیچکس حال و روز خوبی نداره و گرانی و تورم هم هر روز داره بدتر میشه. همین موضوع باعث شده تا معضلات روحی بیشتر از قبل سراغ ما بیاد و برای همین، فیلم دومی که این هفته قصد معرفی آن را داریم، زندگی شگفت انگیز است (It’s a Wonderful Life) به کارگردانی فرانک کاپرا و بازی جیمز استیوارت است.

این فیلم درباره ارزش زندگی و رهایی از مشکلات است. در فیلم ما داستان مردی را روایت می کنیم که ورشکسته شده و قصد خودکشی دارد اما در ادامه ماجراهای مختلفی را تجربه می کند که ارزش زندگی را به او یادآور می شود.  این اثر یکی از تحسین شده ترین فیلم های تاریخ سینماست و مخصوصاٌ دیدنش برای حال و روز امروز ما بسیار واجب است.

When Harry Met Sally

نزدیک سال نو هستیم و بهتر است که آخرین فیلمی که این هفته معرفی می کنیم کمی حال و هوای آخر سال داشته باشد. به همین دلیل، سومین فیلمی این هفته یک اثر کمدی رمانتیک به نام وقتی هری سالی را ملاقات کرد (When Harry Met Sally) با بازی مگ رایان و بیلی کریستال است.

این کمدی درباره دو فرد مجردی است که در شرایط سال جدید احساساتی را در بین خودشان تجربه می کنند که باعث به وجود آمدن اتفاقات مختلفی می شود.

« When Harry Met Sally» از جمله کمدی – عاشقانه های محبوب مگ رایان در نزد تماشاگران بود و با استقبال خوبی هم مواجه شد. این فیلم گرم و صمیمی می تواند برای روزهای آخر سال انتخاب خوبی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها