صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اسکار برای برای دومین بار حضور زلنسکی در این مراسم را رد کرد

اسکار برای برای دومین بار حضور زلنسکی در این مراسم را رد کرد

ولودیمیر زلنسکی

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در طول یک سال گذشته در مراسم اهدای جوایز و جشنواره‌های سینمایی بسیاری به صورت مجازی حضور پیدا کرده بود، برای دومین بار از سوی آکادمی برای حضور مجازی در این مراسم رد شد.

«ورایتی» اعلام کرده که که آکادمی برای دومین سال پیاپی درخواست زلنسکی برای حضور در این مراسم را رد کرده است. وی پیش از این در جشنواره برلین حاضر شده بود تا پیامی به مردم و مخاطبین این جشنواره ارسال کند؛ اتفاقی که درباره مراسم اسکار تا به حال رخ نداده است.

پیش از این جشنواره فیلم تورنتو نیز با حضور آنلاین ولودیمیر زلسنکی برای سخنرانی در این مراسم مخالفت کرده بود.

پس از آغاز جنگ اکراین و روسیه بسیاری از هنرمندان هالیوود به حمایت از زلنسکی پرداخته بودند. در این راستا، جسیکا چستین و شان پن به صورت حضوری به ملاقات رئیس جمهور اکراین رفته بودند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
20 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MMM
MMM
1 سال قبل

باز میخواست التماس سلاح بکنه و امریکا هم حواله اش بده به اروپا بگه بدبختی های اوکراین مال شماست ما فقط بلدیم سوخت گران رو بکنبم توب حلق اروپا و حالش ببریم

آتوسا
آتوسا
1 سال قبل

اسکار گردهمایی چپ ها و نوکران گلوبالیست هست جای حضور یه ملی گرا نیست !

رحیم
رحیم
1 سال قبل

رسالت واقعی هنر و سینما. .القای صلح.وشادی.وحیاط توام با پویایی برای جهانه
آیا زلنسکی عامل دست کارتل های تسلیحاتی دارای چنین رسالتی هست؟؟یا یک بازیچه وابسته بیش نیست..اکراین ومردم اکراین از این جنگ چقدر سود بردند؟؟زلنسکی بره تو اسکار پاسخ بده

احمد
احمد
1 سال قبل
پاسخ به  رحیم

چون اوکراین مثل ما تصمیم نگرفت غلام حلقه به گوش روسیه باشه، پس زلنسکی شده بد و اوکراین شده فلان و بهمان آره؟
اینکه ملت یه جایی از همسایه اینوری خیری ندیدن و تصمیم گرفتن اون یکی همسایه رو امتحان کنن، شدن ملت بدی که باید کشته بشن؟ آیا پوتین عین آدم اومد دیپلماسی رو انتخاب کنه و یک تضمین محکم از اوکراین بگیره که با هر کی میخوای دوست باشی باش ولی اگر یک تیر و ترقه از سمت تو اومد سمت من اونوقت تو میدونی و من؟ طرف ملت اشتباهی وایسادی رفیق. نقشه پونصد سال پیش روسیه رو یک بار نگاه کردم وسعتش اون موقع اندازه اوکراین الان هم نبود. اما با تجاوز و دزدیدن سرزمین از ملل مختلف وسعتش در قرن بیستم به عدد افسانه ای 22 میلیون کیلومتر رسید. غارتگری و جدا کردن سرزمین از ویژگی برتر روسهاست. از همه یک تیکه زمین دزدیدن و به خاکشون اضافه کردن. از ایران هم، یک چهارم وسعتش اون زمانش رو طی قرارداد گلستان و ترکمنچای جدا کردن و به خاک خودشون ضمیمه کردن. چشم طمع خیلی بدی هم به شمال سرسبز ایران و استانهای آذربایجان و کردستان داشتن. امثال میرزا کوچک خان جنگلی خائن رو به عنوان نماینده جمهوری خلق کمونیست گیلان به قدرت رسوندن. دو کمونیست ملعون به اسم سید جعفر پیشه وری رو در آذربایجان و قاضی محمد رو در کردستان و خوزستان اجیر کردن تا بهترین مناطق ایران رو ازش جدا کنن. اگر جنگاوری آدمهایی مثل رضاخان و هوشمندی کسانی مثل احمد قوام که سر استالینی که خدا رو بندگی نمیکرد رو شیره مالید، نبود الان ایران هم جزو جماهیر فروپاشیده شوروی سابق بود که هر استانش یک کشور بینوا بود و قوانین آشغال کمونیسم درش حاکم بود که پوتین تازه نقشه داشت مثل اوکراین دوباره به شوروی سابق برشون گرونه. حالا تو و امثال تو با چه رویی سنگ این ملت منفور تاریخ رو به سینه میزنین؟ راهی که زلنسکی و ملت اوکراین الان داره میره راهی هستش که صد سال پیش ما طی کردیم تا به یک کمونیسم بدبخت تبدیل نشیم. سنگ خرس وحشی روس رو به سینه نزنین که این خرس درسته مثل قدیما دیگه نیست و یه ….کا گ ب درش حاکمه ولی باز هم باید مراقب بود. شکی نیست که پوتین از نسل همون بچه هایی هستش که مثل آلمان نازی، زن و مردها رو به آمیزش فرا میخوندن و بچه هاشون رو به عنوان ماشین وفادار به کمونیسم از همون بچگی تحت آموزش قرار داده و مغزشون رو شستشو میدادن. وگرنه آدم در سن هفتاد سالگی کم کم باید به فکر بازنشستگی و اون دنیاش باشه نه اینکه سیستمی داغونی رو که سی سال پیش فرو پاشید رو دوباره زنده کنه. اون سیستم اگر سالم بود، ازبین نمیرفت. اما در مغز پوتین همون چیزهایی که از بچگی فرو کردن باقی مونده و نمیتونه ازش دست نمیکشه. البته اینایی که گفتم رفتار نسلهای قدیم روس که طرفدارن پوتینن هستش. همون نسل بابا ننه های شل مغز ما که رفتن انقلاب کردن و کشور رو پنجاه سال عقب انداختن. الان هم از سر شرمندگی همشون میگن ما نرفته بودیم تظاهرات. نسل الان جوونهای روسی مثل خود ما دنبال یک زندگی آروم همراه با صلح و فن آوری هستن. این نسل مثل ما نتیجه بلاهت اسلافشون رو دیدن و دیگه نمیخون در چاه بیفتن.

کورش
کورش
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

صحیح
الان چرا ما ک غلام روسیه شدیم
باهاش رزمایش مشترک برگزار میکنیم و بهش پهباد میدیم
میشه جواب بدی تحلیلگر

احمد
احمد
1 سال قبل

اسکار، بهترین فرصت برای دوباره دیده شدن و مطرح شدن رو با این کار از دست داد. زلنسکی هم اهل سینماست و فرصتی خوبی بود آکادمی با دعوت اون، پلی بین سینما و جنگ بزنه. میتونست حتی یک شاخه با عنوان سینمای جنگی به لیست جوایز اضافه کنه تا مراسم از این تکرار و رخوتی که سالهاست درگیرشه یه مقدار رها بشه. فکر کنم تن مدیران آکادمی جدیدا به تن سیاستمدارهای ایران خورده که کارشون صبح تا شب فرصت سوزی شده.

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

زلنسکی اصلا چه ربطی به اسکار داره؟
ولی خوشم میاد آمریکا برای رضای خدا داره به اوکراین کمک می‌کنه😂 خدا خیرشون بده.
فقط نمی‌دونم چرا آمریکا خیرش به کشورهای خاورمیانه نمی‌رسه.

احمد
احمد
1 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

کشورهای خاورمیانه جز شر و بدبختی برای خودشون و دنیا هیچی خیری برای سایرین ندارن. منطقه ای که در طول تاریخ هشتاد درصد جنگهای دنیا در اون رخ داده رو بهتره کسی کاری باهاش نداشته باشه چون نفرین شده است. فقط نفتشون و بخرین و ولشون کنین برن. رفاقت با این جهان سومی ها ننگش دامن آدم ومیگیره.

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

نفرین‌شده دیگه چه صیغه‌ایه خدایی؟🙄 چی می‌زنی شما؟ یکم تاریخ بخون خدایی.

سین
سین
1 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

اتفاقن اگه تاریخ خونده بودی متوجه میشدی احمد کاملن درست میگه…به معنی واقعی کلمه خاور میانه در طول تاریخ محور شرارت و حماقت بوده و هست

احمد
احمد
1 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

نفرین شده است چون محل آغاز همه ادیان الهی خاورمیانه است و ادیان هم کارشون به جون هم انداختن آدمها و ایجاد یک حلقه خودی و غیرخودیه. هر کی داخل این حلقه اومد میشه خواهر و برادر دینی، هر کی هم نیومد میشه کافر و خارجی و باید کشتش. به همین خاطر هشتاد درصد خونهای دنیا در خاورمیانه ریخته شده و نفرین شده است. البته خوشبختانه رنسانس بعد از پونصد سال از اروپا داره به سمت خاورمیانه میاد و تا حد خوبی هم پیش رفته. میزان نفرتی که از دین و دروغ در اکثر مردم به خصوص جوون های خاورمیانه از جمله خود من به وجود اومده، نویدبخش یک آینده خوب برای خاورمیانه است. البته اگر دولتهای دزد و دغل تمام منطقه که نونشون در دکان دین و احمق کردن مردم و بالا کشیدن پول نفت و ثروت کشورهاشون هست اجازه این کار رو بدن که عددی نیستن که اجازه ندن.

رحیم
رحیم
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

رنسانس داره به خاور میانه میاد درسته رنسانس پانصد سال قبل تو اروپا جواب داد..اما همین اروپا برای خاور میانه. دین جدیدی می‌سازند..مثل القاعده..داعش.طالبان..چون به ثروت خاور میانه و موقعیت خاور میانه نیاز دارند..

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

هشتاد درصد خونهای دنیا در خاورمیانه ریخته شده؟ یکی از جنگ‌های بزرگ دنیا یا همون جنگ جهانی دوم ۸۰ میلیون نفر مردن و هیچ ربطی هم به خاورمیانه نداشت. همش از اروپا آغاز شد. شما فکر کردی دین کلا حذف بشه دیگه بشر هیچ درد و بدبختی‌ای نداره؟ آیا جنگ جهانی دوم سر دین بودش؟؟ تا وقتی انسان روی این کره‌ خاکی زندگی می‌کنه جنگ هستش. چه دین باشه چه نباشه.

KTFB
KTFB
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

کشور های خاورمیانه روی گنج نشستن. خاورمیانه مخصوصا ایران میتونست بهشت باشه منتها چند قرن پیش یه مصیبتی سرمون آمد. یه بیماری که همه رو عقب نگه داشت.

بهاره
بهاره
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

بزرگترین جنگهای دنیا که جنگ های جهانی بودن از اروپا شروع شدن . همین جنگ هایی هم که تو منطقه ما رخ میده ، علت اصلیش آمریکا و اروپاست . نمونه اش داعش که آمریکا اعتراف کرده خودشون به وجود آوردنشون . لطفا کمی مطالعه کنین

کورش
کورش
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

تموم شد
الان برات دس میزنم

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

حرکت کاملا صحیحی بود…
آقای زلنسکی شما پولتو از ‘جو بایدن’ ریاکار و پست بگیر، کاری به سینما و هنر
و اسکار نداشته باش!
جنگ روسیه و اوکراین به نفع توست، مطمئن باش!
بدبخت مردم فلسطین، سوریه، اوکراین…(و البته ایران) که سرنوشتشان در دست عده ای قدرت طلب است و سال هاست قربانی بازی کثیف سیاست شده‌اند…

سین
سین
1 سال قبل
پاسخ به  فرزاد

چرچیل میگه…حکومتها ایینه ایی از درونی ترین سرشته ملتهای خودشونن…این جمله رو در مورد استالین گفته….منظورش اینه که در نهایت هر ملتی خودش تصمیم میگیره چه کسایی حکمرانی کنند…حتی اگه به ظاهر مخالفه اون حکومت باشند….به نظر من مردمی که اسم بردی …و البته خود ماها….لیاقت همچی سرنوشتی رو داریم…

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل
پاسخ به  سین

موضوع مهم اینه:
مردم ما توان تغییر ندارن، خارجی ها تمایل به تغییر ندارن!

سین
سین
1 سال قبل
پاسخ به  فرزاد

دقیقن….