صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : شهاب حسینی: روسیه متجاوز به خاک اوکراین است و جایزه اش را نمی پذیرم

شهاب حسینی: روسیه متجاوز به خاک اوکراین است و جایزه اش را نمی پذیرم

شهاب حسینی

شهاب حسینی پیرو خبر موفقیت فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» در جشنواره Spirit of fire در کشور روسیه با بیان این که این فیلم نام او را بابت حمایت و رفاقتی بی‌نتیجه به عنوان «تهیه‌کننده» یدک می‌کشد در صفحه اینستاگرامش نوشت: « ارسال این فیلم به جشنواره این کشور «متخاصم»، بدون هماهنگی با اینجانب صورت پذیرفته است.»

موفقیت فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی و تهیه‌کنندگی محمد محمدی و شهاب حسینی در جشنواره Spirit of fire کشور روسیه اعتراض شهاب حسینی را برانگیخت.

این بازیگر و تهیه‌کننده سینمای ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پیرو خبر موفقیت فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» در جشنواره Spirit of fire در کشور روسیه که نام بنده را صرفا بابت حمایت و رفاقتی بی‌نتیجه به عنوان تهیه کننده یدک می‌کشد، لازم به ذکر است که ارسال این فیلم به جشنواره این کشور متخاصم، بدون هماهنگی با اینجانب صورت پذیرفته. فلذا، کسب موفقیت از جشنواره کشوری که آغاز کننده جنگ ویرانگر و متجاوز به خاک اوکراین است، برای بنده فاقد ارزش بوده و بدینوسیله از سمت اهدایی خود به عنوان تهیه‌کننده این فیلم اعلام برائت می‌نمایم.»

پیش از این هیات‌داوران جشنواره Spirit of fire که در خانتی مانسیسک روسیه برگزار می‌شود، جایزه اصلی تایگای طلایی این دوره خود را به فیلم«خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی از ایران اهدا کرده بود. این جشنواره بین‌المللی از سال ۲۰۰۲ توسط سرگی الکساندرویچ سلوویف با حمایت دولت منطقه‌ای در خانتی مانسیسک روسیه آغاز به کار کرده است و در حال حاضر امیرکاستاریکا ریاست این جشنواره را برعهده دارد.

«خانه ماهرخ» قصه زندگی «ماهرخ» است که می‌خواهد در اولین فیلم خود بازی کند اما همسرش «کیوان» مخالف است. «ماهرخ» قبل از فیلمبرداری، در روز تولدش، دچار سوختگی از ناحیه صورت می‌شود و شکی ندارد که شوهرش باعث این اتفاق بوده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
37 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Loop
Loop
1 سال قبل

…لیاقت بدترین نوع زندگی رو دارن. گمشید همون برید روسیه یا کره شمالی یا افغانستان زندگی کنید تا عرزش هاتون رو بتونید به صورت کامل تجربه کنید!

alireza123
alireza123
1 سال قبل
پاسخ به  Loop

بابا بی خیال اگه ارزش اینه که با دختر هفت ساله رابطه داشتبه باشی ( قانون جدید اسپانیا ) یا با سگ خر .الاغ رابطه داشته باشی یا با برادر و خواهر خودت ازدواج کنی می خوام صد سال دیگه هم با این بدبختی تو همین ایران زندگی کنم . شما اگه خودتون رو بالاتر می بینی و این کشور رو لیاقت خودت نمی بینی چرا ما بریم شما خودتون می تونید برید البته برای اینکه گرین کارت بگیری یک چند تا فحشی هم به مسئولان نظام بده (شاید اون موقع تو رو به عنوان فعال مدنی شناختن و بهت گرین کارت دادن )

Loop
Loop
1 سال قبل
پاسخ به  alireza123

نه حقیقت راضی به بدبختی شما نیستیم. الان که فکرشو میکنم راضی به مهاجرت شما به کشور های عرزشمندتون هم نیستم. فقط راضی هستم به رسیدنتون به مقام شهادت و همنشینی با ۷۲ حوری!
جالبه کسانی که اعتقاداتشون اظهر من الشمس هست غرب رو زیر سوال می‌برند 🤣
اینها که گفتی البته همه ادعاهای غلط و فیک نیوزه اما یه درصد اگه فرض کنیم که راست باشن هم بدون شک از شما یاد گرفتن!!

یاشار
یاشار
1 سال قبل

دم شهاب حسینی گرم.لعنت به روسیه متجاوز و جنگ طلب و حامیانش.

علی
علی
1 سال قبل
پاسخ به  یاشار

اینکه شما روسیه رو متجاوز میدونید ولی امریکا و اروپا همپیمانانشو متجاوز و شروع کننده جنگ عراق و افغانستان نمیدونید حال ادمو بهم میزنه به این میگن تناقض و استاندارد دوگانه

Ready to believe in good
Ready to believe in good
1 سال قبل

کار درستی کرد. روسیه حقش تحریم هست. کسانی هم که میگن آمریکا و غرب هم جنایت کردن و از این حرفا … جنایت جنایته، افراد فاسد هم در همه حکومت ها هستن اما اقدامات ملی گرایانه که جهت خنثی کردن تهدید های تروریست های وحشی و زبان نفهم در کشور های متخاصم انجام شده قابل توجیه هستن. بسیار قابل توجیه تر از ماله کشی جنایات رژیم های کمونیستی توسط چپول ها بخاطر عشق و علاقه غیرمنطقی شون به این مکتب پوسیده که اون حکومت ها در حق ملت خودشون انجام میدن. یه فرقی بین کسی هست که به دیگری لطمه می‌زنه تا جماعت خودش تأمین باشه با کسی که بدترین ظلم هارو در حق مردم خودش می‌کنه. بعلاوه ارزش هایی مثل آزادی، دموکراسی، بازار آزاد، اصالت فرد و حتی خداپرستی (برای اوناییکه علاقه مند هستن) رو شما در غرب سرمایه دار پیدا می‌کنی نه در شرق کمونیست! البته خب چه کنیم یه عده کلا از فحش دادن به آمریکا و غرب لذت میبرن چون کار دیگری ازشون بر نمیاد!!!

alireza123
alireza123
1 سال قبل

ته صحبت اینه که کشت و کشتاری که امریکا تو خاورمیانه کرد برای خنثی سازی تروریست های وحشی هست که به گفته خود ترامپ و هیلاری اوباما درست اشون کرد . خوب اقای ماله کش غرب می تونی بگی کشتار مردم ویتنام و یا کودتا علیه مصدق که نفت رو ملی کرد و جلوی غارت نفت رو از غرب گرفت . یا کشتن نه میلیون ایرانی که به هولوکاست ایرانی ها مشهور هست توسط انگلیس چه توجهی از کشور های غربی که به قول خود مهد آزادی (البته اگه درباره هولوکاست یهود صحبت کنی یا سیبیل هیتلری برای مکرون بزاری مجازات زندان و جزای نقدی داره ولی به دین چند صد میلیون مسلمان با کشیدن کاریکاتور پیامبراشون توهین کنی اسم اش می شه آزادی بیان ) این غربی که ازش حرف می زنی روز به روز داره به لجن کشیده می شه می دونی چرا چون دیگه نمی تونن با ایجاد جنگ های ساختی تو کشورها منابع اون کشور ها رو غارت کنن دیگه نمی تونن باقی دنیا رو جنگل کنن و برای خودشون باغ درست کنن برای امسال غرب پرست های لیبرال متاسف هستم که نمی تونن این همه جنایت رو ببینن . این غربی که شما ازش حرف می زنی حتی نمی تونه رو امضا و تعهد خودش بمونه چه طور توقع داری که ایران دوباره بهش اعتماد کنه . بعدم منفعت کشورم حکم می کونه توی این جنگ بی طرف نباشیم تا ما رو پل پیروزی خودشون نکنن کاری که در جنگ جهانی برای ما اتفاق افتاد با حمله به ایران و تصرف کشورم شدیم پل پیروزی امریکا و انگلیس شوروی با وجود بی طرف بودنمون . حالا ما طرف روسیه هستینم تا این غرب و امریکا کشوری که حتی به بیماران پروانه ای امون هم رحم نکرد رو شکست بدیم و این دومین باری هست که با روسیه داریم متحد می شیم یکبار تو سوریه شدیم و تروریست های ساخته شده توسط امریکا و عربستان و ناتو رو شکست دادیم و الانم دومین بار هست که با روسیه متحد شدیم و دوباره شکست می دیم این آنگلوساکسون بی وجود بی همه چیز رو در ضمن خواهشا حرف از مردم بی گناه کشته شدن اوکراینی ها و غیره نزن اینا اگه بی گناه بودن راه نمی افتادن تو جنایت مردم افغانستان و لیبی . عراق شرکت کنن با وجودی که عضو ناتو نبودن اینا حتی به خودشون هم رحم نکردن شهر های روس نشین خودشون هم به خاطر اینکه طرفدار روسیه بودن کشت و کشتار کردن و حالا دارن مزد کارهاشون رو می بینن دم بچه های کشورم گرم که با دادن پهپاد مواضع ناتو رو به راحتی می زنن باعث شد روسیه از منجلاب ناتو رهایی پیدا کنه این نظام کثافت سرمایه داری که امریکا درست کرده باید فرو بریزه و انشالله هم فرو می ریزه (در آخر صحبت ام اگه عشق غرب هستی قبل اش عشق وطنت رو داشته باش . من طرفدار کومونیست ویا لیبرال یا ناسیونالیست و.. نیستم من طرفدار وطن ام هست و الان منفعت کشورم در کمک به روسیه هست برای همین طرفدار روسیه هستم)

Loop
Loop
1 سال قبل
پاسخ به  alireza123

اطلاعات غلط و ادعاهای عجیب در این متن بیداد می‌کنه. واقعا نمی‌دونم از کجا شروع کنم! جناب تو غرب رو آنتن زنده به پاپ (حرکت سی سال پیش شینید اوکانر رو سرچ کن) و حضرت موسی و مسیح و نظام و سیستم اقتصادی و رییس‌جمهورشون فحش هم بدن کسی کاریشون نداره! هزارتا کلیپ فقط از جیمی کیمل و بقیه مجری های تاک شو هست که ترامپ رو مسخره کردن. چرا اینها بجای اینکه زندان باشن هنوز برنامشون رو دارن اجرا میکنن آقای عرزشی؟! آیا کانیه وست که گفت هیتلر آدم باارزشی بوده الان زندانه؟؟ اینجا طرف سیسمونی گیت رو لو داد افتاد زندان!! اتحاد با روسیه هیچ دستاوردی نداشته برای ما. هیچی. با دوستی غرب حداقل مردم یه رفاهی میداشتن. تحریم ها بخاطر ماجراجویی های شماست.
اینم بگم سرمایه داری هم هیچوقت شکست نخواهد خورد. آنگلوساکسون هم از شماها باوجود تره. یه پلیس شون یه مرد سیاهپوست رو کشت، همه عوامل (که از نیروهای پلیس بودن) رو انداختن زندان و ۲۷ میلیون دلار به خانواده طرف غرامت دادن. شماها هنوز پلیس نماها رو پیدا نکردید!!
منبع حرفات هرکس هست بگو ساقیشو به ما معرفی کنه

alireza123
alireza123
1 سال قبل
پاسخ به  Loop

اخه از پیر پاتال های آلبانی نشین توقعی نیست که منطقی بخوان فکر کنن . شخصی به اسم رنه ساموئل سپرات خاخام معروف صهیونیست قانونی تصویب کرد که به موجب آن هر گونه تردید، ایجاد شک و شبهه در مورد کشتار ادعایی یهودیان در جنگ جهانی دوم و وجود اتاق‌های گاز و کوره‌های آدم سوزی جرم تلقی می‌شود و خلاف قانون است و فرد خاطی باید با مجازات اعمال خود برسد. برو ببین چند استاد دانشگاه به موجب این قانون از کار برکنار و جریمه شدن . بعدم این همه سلیبرتی دوزاری که به نظام و نیروی انتظامی توهین کردن خبر جعل کردن نگه کسی کارشون داشت نمونه اش سلبرتی دوزاری تهمینه میلانی که عکس کودک افغانی رو جا می زد به عنوان کودک زلزله زده خوی و یا دست بوسی اقای عمارحکیم از یک پیر مرد که جاش سگ رو با فتوشاپ جای پیر مرد قرار داد . خوب نگه اتحاد با غرب چی داشت برای ما . برو مصاحبه جیمی کارتر با ریگان رو بخون ببین کی باعث سقوط شد چرا جیمی کارتر رای نیاورد برای چهار سال بعد .جز این بود که بحرین رو برای جلب رضایت غرب از ایران جدا کردیم و اخرشم چیزی که می خواستیم نشد . اخه بدبخت سیاست آمریکا اینه که کسی کانی داره نباید صنعتی بشه اون عربستان با اون همه مواد کانی آرزوش هست که صنعتی بشه ولی امریکا نگه می زاره هنوز که هنوزه خام فروش هست . ژاپن و کره رو ببین اگه میبینی صنعتی هست به خاطر اینکه کانی نداره تنها کشوری که یک خورده صنعتی شده امارات هست اونم به خاطر اینکه عمق استراتژیک نداره راحت فتح می شه دکتر مصدق رو برای همین زدن زمین و قبل تر اش امیر کبیر چون اینا می خواستن ایران رو صنعتی کنن .ولی الان به لطف دانشمندان عزیزمون .هم تو نانو. هم هسته ای و هم فضایی جزء ده کشور هستیم . کانیه وست همون اتفاقی که برای امثال مل گیبسون اتفاق افتاد برای اونم می یافته . اینو راست گفتی انگلو ساکسن ها با وجوداینکه اعتقاد دارن منابع زمین کفاف این جمعیت رو نداره و باید نصف این جمعیت حذف بشن از شما پیر پاتال آلبانی نشین بهتر هستن .درسته دوتا تون ….ولی آنگلو ساکسن ها نمی رن گدایی تحریم کنن برای مردم ایران در صورتی که شما بدبخت ها می کنید . اره دیگه راست می گی سرمایه داری هیچوقت شکست نمی خوره نمی دونم پس چرا دومینو برشکستی بانک های امریکا برای چی داره اتفاق می افته . می دونی چرا نظام سرمایه داری امریکا تا الان موفق بود . دلیل اش این بود که تورم خودش رو به دیگر کشور ها منقل می کرد و بازی پترول دلار در کنار غارت منابع کشور های دیگه انجام می داد . یک زمانی ژاپن و آلمان قطب اول اقتصاد جهان و اسیا بودن می دونی امریکا چی کار اش کرد گفت قیمت ین ات رو ببر بالا در برابر دلار . با این کار تورمی که تو آمریکا بود منقل شد به اقتصاد این کشور پول امریکا تقویت ضد و ین ارزشش کم شد و ا ژاپن و آلمان رو بدبخت کرد هنوز که هنوزه اثرات اش رو اقتصاد اشون هست بازی پترول دلار هم برو خودت بخون که چه بازی کثیفی هست . درباره پلیس نایس امریکا نمی خواد چیزی بگی که با یک سرچ کوچیک می شه فهمید چه جانی هایی هستن نمی خواد براشون ماله بکشی

Loop
Loop
1 سال قبل
پاسخ به  alireza123

اون آلبانی نشین ها که هم عقیده های شما هستن! عین شما وطن فروش. کل جنایت های غرب به پای جنایات روسیه و …در ایران نمی‌رسه. این ادعاهات سرش مناقشه های زیادی هست و روایت ها دربارشون متناقضه. یکی گفته اون جریان سیلی اسلام به مصدق بوده، یکی یه حرف دیگه زده و من یکی روایت شما رو نمی‌پذیرم چون همه چیز برای شما ابزاره. هیچ توجیحی برای جیب خالی مردم و فروپاشی اجتماعی جز پس چه ایسم نداشتی؟! غافلگیر شدم!!!
طرف تو گدا سیمات میاد روایت تاریخی از صدر میاره که از نظر شرعی حق هست که سلبریتی های مضر رو بکشیم بعد خودتونو با غرب مقایسه میکنید؟! مل گیبسون داره فیلمشو میسازه عشقشو می‌بره. شما بگو اینجا هم کسی بیاد یه اتفاقی که براساس باور های مذهبی شما جنایت و فاجعه انسانی بوده (یه اتفاقی با تلفات زیر صد نفر) رو از نظر تاریخی زیر سوال ببره فقط از دانشگاه اخراجش میکنید یا اتفاقات دیگه در انتظارشه؟! اگه خواستی با توریه بازی جواب بدی فقط لطفاً ایندفعه پلیس نما هارو فراموش نکن!

alireza123
alireza123
1 سال قبل
پاسخ به  Loop

تو می تونی روایت سازی کنی از غرب عزیز ات ولی نمی تونی واقعیت رو جاش جا بزنی . اینقدر این غرب عزیزت جانی و جنایتکار هست که سه تا رئیس جمهور آمریکا . بوش . کیلینتون. و اوباما 11 میلیون غیر نظامی به تنهایی کشتن و خنده دار اش اینه که امریکا توی 37 تا کشور 20 میلیون ادم کشتن بعد این جنایت کارها می یان برای پوتین اعلام مجرمیت صادر می کنن… اگه برای پوتین اعلام مجرمیت صادر می کنید خوب برای رئیس جمهور های قبلی امریکا هم باید صادر کنید نه اینکه بهش جایزه صلح نوبل بدی . همین عربستان تا دیروز که گاو شیرده امریکا بود . و می دوشید اش سلاح می داد که باهاش جنایت کرد تو یمن هیچ وقت حرف از حقوق بشر واین جور مسائل نمی زد حالا دید که به سمت شرق چرخش کرد و تسلیم بی قید شرط ایران شد حالا می خوان براش دادگاه حقوق بشری برگزار کنن . خلاصه اینکه این عربستان با این گاو بودن اش فهمید ولی بعضی از وطن فروش های بدبخت هنوز که هنوزه نفهمیدن که غرب چه کثافتی هست . خبرنگار فرانس 24 خانوم لیلا عوده فقط جمله شهید رو برای فلسطینی ها به کار برده اخراج اش کردن حالا بعد حساب کن خبر راجب انکار هولوکاست تهیه می کرد فکر کنم به سیخ اش می کشیدن . مل گیبسون تو اوج هنری اش فقط راجب انکار هولکاست صحبت کرد . هالیوود این شخص رو گذاشت کنار با اینکه اون زمان هیچ کس نه قدرت و نه ثروت افسانه ای مل گیبسون رو نداشت از اخر اومد گفت غلط کردم اشتباه کردم تا هالیوود چند تا پروژه دست چندم بهش داد الانم که دیگه بیشتر کارهاش رو خودش می کنه چه از تهیه کنندگی چه از کارگردانی یا نویسندگی این بابا هنوز آدم نیست تو هالیوود.

Loop
Loop
1 سال قبل
پاسخ به  alireza123

آره بهترین فیلم جنگی دهه قبل، هکسا ریج با بازی اندرو گارفیلد رو حاتمی کیا ساخت 🤣
باشه تو راست میگی با این آمارهات فقط چرا اینقدر کم؟! خب تو که داری میگی یهو بیا بگو صد و ده میلیون نفر رو کشتن دیگه! کنتور که نمیندازه خالی بندی!
اصلا هرکس که از ابتدای خلقت کشته شده کار آمریکا بوده خوب شد؟!
پای راعفی پور نشستن همین تاثیرات رو هم داره. آخ راستی حواست باشه نوبت مصرف نمک جوراب امروزت دیر نشه 😂

alireza123
alireza123
1 سال قبل
پاسخ به  Loop

کیم داتکام، تاجر و فعال سیاسی آنلاین آلمانی: دادگاه کیفری بین‌المللی که ما آن را به رسمیت نمی‌شناسیم، حکم بازداشت پوتین را به دلیل تخلیه کودکان از منطقه جنگی زیر آتش سلاح‌های ما صادر کرده است و خودمان بیش از 20 میلیون نفر را کشته‌ایم. در 37 کشور!! این ترجمه فارسی هست توییت اش بود Kim Dotcom این اسم رو بزن تا پیداش کنی . اینا صحبت های خودشون هست . از سراسر جهان این توئیت ها واکنش کاربران خارجی بود نسبت به حکم دادگاه لاهه در برابر حمله پوتین به اوکراین . جایزه نوبل اوباما هم می تونی سرچ کنی. حتما اون جایزه هم به خاطر فروش تسلیحات به سعودی ها بابت جنایت اشون تو یمن . یا زدن لیبی و اواره کردن مردم اش گرفته

MeSa
MeSa
1 سال قبل
پاسخ به  alireza123

عالی بود. غرب پرست ها اصرار دارند روی جنایات آمریکا سرپوش بذارن اما حقیقت به هیچ وجه قابل انکار نیست

احمد
احمد
1 سال قبل

کاش شهاب واسه اینکه حملات از طرف سینه چاکان روسیه و پوتین بهش کم بشه، میگفت: «جایزه کشوری که آغاز کننده جنگ ویرانگر و متجاوز به خاک اوکراین است که نه تنها جنگ را محدود به خط مقدم نکرده بلکه ویران کردن عمدی زیرساختهای غیرنظامی اوکراین و کشتن غیرنظامیان، آن هم با موشکهای غول پیکر و مخوف را افتخار خود اعلام وهر روز به سلاح هایش می نازد ،برای بنده فاقد ارزش بوده و بدینوسیله از سمت اهدایی خود به عنوان تهیه‌کننده این فیلم اعلام برائت می‌نمایم.» با این جمله دهن خیلی از سینه چاکان پوتین بسته میشد که اگر حق با این بشره چرا سلاح هاش و روی غیرنظامی ها داره تست میکنه و شهرها رو ویران میکنه؟ آیا این عقده و خشم یک روانی شهوتران ( که فکر نمیکنم دختر با جمال و کمالاتی در روسیه از حرمسرای این بشر و الیگارشی های فاسد روس که قاچاق دختر میکنن جان سالم به در برده باشه) از دست ملت اوکراین نیست که تصمیم گرفت نوکر روسیه نباشه و روی پای خودش و روابطش بایسته؟

alireza123
alireza123
1 سال قبل

شهاب حسینی گفته چون روسیه متجاوزه جایزش رو نوموخوام 🙂
 ولی خب جوایز جشنواره کن، برلین و شوالیه فرانسه و کالیفرنیا رو رو هوا قاپید و نگفت آمریکا چقدر توی عراق و افغانستان آدم کشت ، فرانسه چقدر توی کشورهای آفریقایی بخصوص تو الجزایر جنایت کرد و خون‌های آلوده به ایران داد ، آلمان هم بمب های شیمیایی داد به صدام …

یک گرین کارت نیازی نداره اینقدر براش دیوزگی و دو رویی کنی

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل
پاسخ به  alireza123

اینجور که شما داری میگی، شهاب حسینی ‘سیمرغ’ رو هم نباید میگرفت، چون جمهوری اسلامی سال ۵۷ و دهه‌ی ۶۰ هزاران نفر رو اعدام کرد! هزاران نفر در سوریه و فلسطین به خاطر دخالت های سیاسی جمهوری اسلامی و حمایت از بشار اسد در سوریه سالیان سال است کشته و آواره می‌شوند!!!
نه عزیزم…
شهاب حسینی آنقدر اثر هنری قابل دفاع داره که نیازی نداشته باشه برای دیده شدن، تبلیغات کنه!

علی
علی
1 سال قبل
پاسخ به  فرزاد

واسه اراجیفت سند بیار

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل
پاسخ به  علی

به غیر از رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی، تمام رسانه های آزاد و مستقل سند هستند تا گفته ها یا به قول شما اراجیف من رو تایید کنند!

MMM
MMM
1 سال قبل

باز تو خوبی که جایزه رو نگرفتی یاد اون بنده خدا به خیر که فقط تندیس پس میداد و جایزه نقدی رو حرومش نمیکرد راستی از خودت بپرس تا حالا احیانا جایزه کشور دیگه ای که جنگی رو اغاز کرده باشه رو نگرفته باشی یا خدایی نکرده جایزه کشوری که هر روز توی دنیا جنایت میکنه توی لیست افتخاراتت نباشه

امین
امین
1 سال قبل
پاسخ به  MMM

همه جا باید ماله بکشین ؟؟؟ پهباد دادین آدم کشتین غلام حلقه به دوشه روسیه شدین خاک بر سر دو عالمین که تهش دو تا هواپیما بدن بهتون از کشتن مردم هم دفاع می کنی ؟؟؟ چه موجوداتی هستین شما ؟؟ کشتن شما برای دین و انسانیته کشتن بقیه اَخه ؟؟

راستی از خودت بپرس عین آقا بالاسریات کشته شدن آدمارو هم خودی و غیر خودی می کنی ؟

MMM
MMM
1 سال قبل
پاسخ به  امین

بیچاره ارباب های تو 9 سال یمنی ها رو کشتند حرف نزدند هیچی سلاح هم دادند عراقی ها رو کشتند افغان ها رو کشتند شما نوچه ها جیک نزنید حالا کشته خودی و غیر خودی شده اونا نژاد پرستند فقط جنگ های چشم ابی ها رو میبنند شما دیگه چی میگید اخه چی به امثال شما میشه گفت منطق شما همینقدره که تا دیروز این پهباد ها رو اسباب بازی میدونستید حالا شده سلاح اصلی دومین ارتش جهان که داره بشریت رو نابود میکنه لااقل برو حرف های خودشون رو بخون محض اینکه یکم سوادت بیشتر بشه دادستان اوکراین همین یه ماه پیش گفته هنوز نمیتووند بگند اینا توی ایران ساخته شده در ضمن اقا بالا سری سلام رسوند گفت بهت بگم بحث دورنگی و افتاب پرستی این سلبریتی هاست خودت نخود اش نکن

امین
امین
1 سال قبل
پاسخ به  MMM

وجود ک…شما یه زندگی ساده رو از ملت گرفته. چقدر لقمه …تو حلقت کردن که از کشتن یه ملت دفاع می کنی و عر عر یمن و عراق می کنی. اونم از ترس ی جاتون بود که یه موقع سرتون خراب نشن مثل مردم فلسطین که یه موقع اسرائیل بالاسرت اربابت نیاد.

MMM
MMM
1 سال قبل
پاسخ به  امین

عر عر و امثال تو میکنند که شعور ندارند مثل ادمیزاد حرف بزنند کسی که فحاشی میکنه اولا جوابش رو همونجور باید بگیره دوما کاملا مشخصه تا کجاش سوخته، وحوش بی وطن در هیچ زمینه ای نمیتونند در مورد ملت حرف بزنند چون همینجا هم ارزوشون اینه که ایران رو به جنگ بکشند اخه دوهزاری لااقل اسقاطیل رو مثال نمیزنی گنده تر از اونم توی افغانستان زایید حالا بیا جای کسی رو بگیره امثال تو اگه ذره ای شرم و حیا داشتند اسم فلسطین و یمن و عراق رو به زبونشون نمیاوردند چه برسه از کشتن ملت ها حرف بزنند برو رفیقت داره سرمه میکشه تو هم برو پیشش خدا شفات بده

Nima
Nima
1 سال قبل
پاسخ به  MMM

از امروز تا آخرین روز وجود ننگینت، شک نکن مردم زخم خورده و ستم دیده نفس نخواهد کشید مگر اینکه شما رو لعنت کنن. شادی نخواهند کرد مگر با دهن کجی به شما و لگدمال کردن خودتون و و باور های ابزاریتون. اقدامی نخواهند کرد مگر اینکه ضرری که به شما میتونن بزنن رو در نظر بگیرن.
با پول و زور شاید یه چند وقت دیگه هم بتونید این نمایش مضحک رو ادامه بدید اما تو اینو بدون که تو این مدت هر قدمی که برمیداری مایه خشم و نفرت مردمی هست که میخوان سر به تنت نباشه.

MMM
MMM
1 سال قبل
پاسخ به  Nima

اخه اینقدر وجود نداری از طرف خودت حرف بزنی فقط بلدید از طرف مردم خیالی که توی ذهن مریض تون پرورش دادید بیانه بدید.اینایی که تو توی ذهنته وحوشی هستند که دقیقا این چند وقت ایران به خوبی شناختشون و امثال تو میخواهند مردم ایران جاشون بزنند باور هایی تو میگی جوری ریشه دارند که گنده تر از تو هم نتوستند ضربه ای بهشون بزنند تاریخ زیاد ادمایی رو دیده که منتظر اخرش بودند و الان توی گور خوابیدند این حجم ازعقده معلومه از کجا میاد معلومه که این مردم هیچوقت با شماها همراه نمیشند چون پر از کینه و عقده هستید برو بگیر بخواب جات یخ نکنه

Nima
Nima
1 سال قبل
پاسخ به  MMM

ولی ریشه اون علف هرز به لطف خودتون حسابی خشکیده. ادامه بده و همینطوری مردم ایران رو وحوش خطاب و تهدید به مرگ و دراز کردن در گور کن. فقط باعث بالارفتن میزان خشم مقدس مردم میشی که همین کارت زمان فرایند اجرای عدالت در حق خودت و بستگان فاسدت رو جلوتر میندازه و اون رو خیلی شدیدتر و دردناک تر می‌کنه

MMM
MMM
1 سال قبل
پاسخ به  Nima

واقعا باید خودت رو حداقل به به روانپزشک نشون بدی کامنت به کامنت عقده ای بودنت بیشتر معلوم میشه دقیقا هم ثابت میکنی …هستید همین الان که نه قدرتی دارید نه چیزی بودید و هستید بقیه که هیچی بستگانشون رو تهدید میکنید بعد خودش رو هم قاطی مردم ایران میکنه نه کوچولو دقیقا همین طرز فکر تو نشانه ذات تونه تو نمیخواد نگران ریشه چیزی بشی شما عاشق …هستید ادامه بده حتما هم به روانپزشکت بگو من عقده های ذهن مریضم رو خشم مقدس میدونم اگه نخندید حتما کاری برات میکنه
کی شود دریا ز پوز سگ نجس کی شود خورشید از پف منطمس
چون تو خفاشان بسی بینند خواب  کین جهان ماند یتیم از آفتاب
درضمن ببین بچه اگر این مزخرفات رو برای خودت مینوشتی و توی کاار بقیه فضولی نمیکردی من اصلا به یه ورم هم نبود ولی الان تا وقتی بخواهی جوابت رو میدم خودت رو خسته نکن

Nima
Nima
1 سال قبل
پاسخ به  MMM

چیه؟ بنظر نگران میای. منم اگه جای تو بودم، ….. البته تو نباید نگران جواب های من باشی. دیگه بیشتر از این هم اصلا ارزش جواب نداری. چیزی که میخواستم رو بهت گفتم و بوی سوزشت کل سایت رو برداشت! تو باید نگران چیزای خیلی مهم تری باشی. خودت می دونی چی میگم 😉

MMM
MMM
1 سال قبل
پاسخ به  Nima

نگران؟؟؟؟ باشه خندیدیم من بیشتر نگران فاضلاب شهریم که چندوقتی اومده توی کوچه ولی وصل نشده تا نگران امثال تو اخه بچه با تهدید کردن بقیه به کجا میرسی اونم توی سایت مجازی نه طرف میشناسه نه میدونه کیه کجاست .از اول هم نباید با همچین ادمی دهن به دهن میشدم ادم باید بیشتر نگران اونایی باشه که با تو سر میکنند

MMM
MMM
1 سال قبل
پاسخ به  Nima

در ضمن اسم بعدیت چی میخواد باشه من برادر مسعود رو پیشنهاد میکنم پاداش بالایی داره

MeSa
MeSa
1 سال قبل
پاسخ به  امین

من هرچقدر پیام ایشون رو خونده هیچ ماله کشی نداشت فقط گفته بودن این کشور متجاوز با اون کشور متجاوز تفاوتی نداره. هر کشوری آغاز کننده جنگ باشه متجاوزه….

احمد
احمد
1 سال قبل
پاسخ به  MMM

ما هر چی جنایت در طی سالهای اخیر دیدیم از طرف ارتجاع سیاه اسلامگرایی خاورمیانه ای بوده. آمریکا تا تونسته از این جماعت کشته که دستشم درد نکنه و اگر انقدر از اسلامگراهای وطنی و خارجی بکشه که نسلشون تموم بشه، من به شخصه خاک آمریکا رو سُرمه چشمونم میکنم اما طبق گفته یک ژنرال آمریکایی که در مذاکرات صلح به طالبان گفته بود: «ما انقدر از آدمهای شما کشتیم که دیگه خسته شدیم» نتیجه میگیریم بشر تا یه حدی میتونه بجنگه و بعدش مجبوره کنار بذارتش. الان میای میگی که داعش و طالبان ساخته خود آمریکا بوده. اگه اونا ساخته آمریکا بودن، پس داعشی های داخلی وطنی که حریم امن برای هر کاری دارن و هر جنایتی بکنن، قدرت حاکمه پشت سرشونه رو چه کسی به وجود آورده؟

MMM
MMM
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

نمیدونم چه اصراری داری سر هر کامنت من بیایی نژاد پرستی خودت رو ثابت کنی اره لیاقت امثال شما بی وطن ها ی نژادپرست ها اینه که خاک کسایی رو که ازتون حق توحش میگرفتند رو سرمه چشمتون کنید بیچاره جنایت نمیفهمی چیه این اسلام گرایان افراطی تا قبل از افغانستان و شوروی وجود خارجی نداشتند بله اسمان بری زمین بیایی امریکا درستشون کرده و به اسم اونا فقط یه فقره چند صد هزار عراقی رو کشته حالا برو کف کفش امریکایی ها رو لیس بزن و بعدش سرت رو بزن به دیوار که تاریخ عوض نمیشه چقدر حقیر و بچه ای که حقارت یه ابرقدرت در حال فرار از افغانستان رو با این ادعاهای صد من یه غاز رو نمیبنی حیوان کارهایی که اینا توی خاورمیانه کرده نمیکنه اسم بشریت رو خراب میکنند نوچه هاشون
بچه تو با اسلام مشکل داری برو به درد خودت برس حاضره به همونایی که داعش رو از بیخ گلوی کشور خودش نابود کرده تهمت بزنه ولی واقعیت رو قبول نکنه برو همون سرمه ت رو بکش
انکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند

MeSa
MeSa
1 سال قبل
پاسخ به  MMM

اطلاعات دقیق و درست و جالب توجهی ارائه دادید 👌👌
مشکل خیلی از ما اینه که تاریخ نمی خونیم ، اگه اطلاعات تاریخی داشته باشیم خیلی راحت تر مسائل روز دنیا رو متوجه میشیم

alireza123
alireza123
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

البته رفیق بستگی داره اون جنایتی اسلامگرایان خاورمیانه که ازشون حرف می زنه ساخته دست چه کسی باشه مثلا جنگجوهای تند روی افغان ها که بعد ها گروه طالبان رو ساختن توسط امریکای عزیزت شکل گرفت برای زمین گیر کردن شوروی در عراق و یا داعش تحریرالشام و…. غیره نیز ساخته همین امرکای عزیزت به گفته ترامپ کله زرد و هیلاری وعربستان و ناتو و ترکیه برای تجزیه عراق و سوریه که برتری اسرائیل حفظ بشه ضمن اینکه گاز و نفت سوریه و عراق رو به یغما ببرن یا گروه ببرهای تامیل که ساخته ناتو(فرانسه ) در افریقا بود برای غارت کشورهای افریقایی که خوشبختانه توسط ایران در افریقا ریشه اش خشک شد . رفیق همین غرب عزیزت که ازش حرف می زنی کارش درست کردن و حمایت از گروهای تندرو برای غارت منافع کشورهاست یکی از بازوها و ابزارشون همین گروه های تند رو هست نمونه اش حضور گسترده داعش در اوکراین که توسط ترکیه انتقال داده شدن سرچ کنی تو گوگل برات می یاره . گرچه شما غرب پرستا هیچ وقت واقعیت غرب رو نمی بینید

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

‘شهاب حسینی’ یکی از تواناترین بازیگران دو دهه‌ی اخیر سینمای ایران است.
صرف نظر از برخی اظهارنظرهای جنجالی ایشان در بعضی از موضوعات فرهنگی و سیاسی اخیر کشور (که آن هم به عنوان یک شهروند و انسان قابل احترام است)، او همچنان یکی از ستاره های آسمان هنر ایران است.
نقش آفرینی هنرمندانه‌ی شهاب حسینی در فیلم های سوپراستار، درباره‌ی الی، حوض نقاشی، جدایی نادر از سیمین، فروشنده، سریال تلویزیونی تب سرد، سریال شهرزاد، سریال پوست شیر و…هیچ گاه از ذهن طرفداران ایشان پاک نخواهد شد.