صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نام آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو اعلام شد

نام آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو اعلام شد

کوئنتین تارانتینو

عنوان دهمین و آخرین فیلم «کوئنتین تارانتینو» فاش شد. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که این فیلم «منتقد سینما» (The Movie Critic) نام گرفته و از پاییز آینده فیلمبرداری خواهد شد.

از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما انتظار می‌رود کارگردان «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) از «پالین کیل» منتقد آمریکایی الهام گرفته باشد و دهه ۱۹۷۰ لس‌آنجلس را به تصویر بکشد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کیل که در سال ۲۰۰۱ درگذشت، نه فقط منتقد، بلکهم مقاله‌نویس و رمان‌نویس نیز بود و به خاطر دعواهای خصمانه‌اش با ویرایشگران و فیلمسازان شهرت داشت. در اواخر دهه ۱۹۷۰، کیل مدت کوتاهی مشاور استودیوی پارامونت بود، سمتی که به پیشنهاد «وارن بیتی» پذیرفت.

استودیوی پخش‌کننده پروژه همچنان نامشخص است اما به گفته منابع نشریه، ممکن است همین هفته در اختیار استودیوها یا خریداران قرار گیرد. یکی از استودیوهای پیشتاز می‌تواند سونی باشد، جایی که تارانتینو رابطه تنگاتنگی با مدیرش «تام راثمن» دارد. سونی «روزی روزگاری در هالیوود» را در سال ۲۰۱۹  اکران کرده است. آن فیلم با بازی «لئونارد دی‌کاپریو»، «برد پیت» و «مارگو رابی» پس از دریافت ۱۱ نامزدی، دو جایزه اسکار را از آن خود کرد و بیش از ۳۷۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

تارانتینو غز سال‌ها قبل متعهد شده بود که پس از فیلم دهم با کارگردانی در سینما وداع می‌کند. او پیش‌تر در مصاحبه با «لیل مار» توضیح داده بود که معتقد است بسیاری از فیلمسازان پس از دهمین فیلمشان دچار افت شده‌اند: «من تاریخ سینما را بلدم و می‌دانم که از اینجا به بعد، فیلمسازان پیشرفت نمی‌کنند. «دان سیگل» – اگر او در سال ۱۹۷۹ بازنشسته شده بود، وقتی «فرار از آلکاتراز» (Escape from Alcatraz) را ساخته بود، عجب اثری بود به عنوان آخرین فیلم! چه اختتامیه‌ای. اما با دو فیلم دیگری به راهش ادامه داد که متوسط بودند.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها