صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دنزل واشنگتن به «گلادیاتور 2» پیوست

دنزل واشنگتن به «گلادیاتور 2» پیوست

دنزل واشنگتن

«دنزل واشینگتن» ۱۶ سال پس از درام جنایی «گانگستر آمریکایی» (American Gangster) در دنباله «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) همکاری دیگری با «ریدلی اسکات» خواهد داشت. «ددلاین» گزارش داده است که واشینگتن در حال انجام مذاکرات نهایی با پارامونت است تا به «پل مسکال» و «بری کیوگن» ملحق شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، داستان «گلادیاتور»‌ اول ۱۸۰ سال پس از میلاد مسیح روی می‌داد اما دنباله فیلم بر روی «لوسیوس» فرزند پسر «لوسیلا» با بازی «کانی نیلسن» در قسمت اول فیلم تمرکز خواهد کرد. لوسیوس خواهرزاده «کومودوس» با بازی «واکین فینیکس» رهبر امپراطوری روم بود که توسط «ماکسیموس» با بازی «راسل کرو» در قسمت اول به قتل رسید.

قسمت اول «گلادیاتور» ۵ می سال ۲۰۰۰ روی پرده رفت و در سراسر دنیا بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروخت و ۱۱ نامزدی اسکار را دریافت کرد. در مراسم اسکار آن سال «گلادیاتور» برنده جایزه بهترین فیلم سال و بهترین بازیگری برای کرو و نقش «ماکسیموس» شد.

«دیوید اسکراپا» نویسنده فیلمنامه خواهد بود و «جانتی ییتس» و «آرتور مکس» طراحان لباس و صحنه قسمت اول «گلادیاتور» در این دنباله بار دیگر به اسکات پیوسته‌اند.

واشینگتن در فیلم‌های تریلر «مردی در آتش» (Man on Fire) و «جزر و مد سرخ» (Crimson Tide) با «تونی اسکات» برادر فقید «ریدلی اسکات» همکاری کرده است. او آخرین بار در «تراژدی مکبث» (The Tragedy of Macbeth) اپل دیده شده و فیلمبرداری «ایکوالایزر ۳» (Equalizer 3) را برای سونی به پایان رسانده است.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
R.kazemi
R.kazemi
1 سال قبل

عالیجناب اسکات امسال هم فیلم حماسی ناپلئون و برای اکران داره . یک تنه ژانر تاریخی و جلو می بره . دمت گرم سلطان

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

عجب فیلمی بود!
فیلمی که کارگردانش ‘ریدلی اسکات’ باشه و بازیگران درجه یکی مثل ‘راسل کرو’ ، ‘واکین فینیکس’ ، ‘کانی نیلسن’ و… در اون بازی کنند، باید هم اسکار بگیره!
یاد و خاطره‌ی ‘بهرام زند’ گرامی باد که با دوبله‌ی شخصیت ‘راسل کرو’ در فیلم (ماکسیموس)، جان تازه ای به آن داد…
امیدوارم قسمت دوم این فیلم خاطره‌ی خوب قسمت اول را کمرنگ نکند.

امین
امین
1 سال قبل

مگه گلادیاتور سیاه پوست هم هست ؟ اصولا این اسمش توهین به نژاد یک ملته . مثل سریال وایکینگز والهالا که وایکینگ سیاه پوست داشتن توی منطقه ای که مردمش از برف سفید ترن

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل
پاسخ به  امین

اصولا گلادیاتورها اسیران و برده های در اختیار پادشاهان روم بودند که خب ممکنه سیاهپوست هم بینشون بوده باشه!
از طرفی شاید ‘دنزل واشنگتن’ اصلا نقش دیگه ای داشته باشه…
باید دید!

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  امین

گلادیاتورِ سیاه پوست نیست؟؟؟ یعنی نمی‌تونستن با کشتی از آفریقا بیارن؟؟؟ تو فیلم گلادیاتور بهترین دوست راسل کرو مگه همون گلادیاتور سیاه پوسته نبوده که آخر فیلم آزادش کردن؟! یعنی اینکه نژاد یه برده که برای سرگرمی اعیان کشته میشه سیاه باشه هم توهین به خودتون میبینید؟!
اصلا فرض کنیم درست میگی (نمیگی ها) ولی مگه گلادیاتور ۱ اصلا بخاطر دقت تاریخیش مشهوره؟!
خدایا جامعه فیلم بین داره به کجا میره 😂