صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سم نیل به سرطان خون مبتلا شد

سم نیل به سرطان خون مبتلا شد

سم نیل

«سم نیل» ستاره فیلم‌های «پارک ژوراسیک» (Jurassic Park) فاش کرد که به سرطان خون مبتلا شده و درمان را آغاز کرده است. این بازیگر ۷۵ ساله در کتاب خاطراتش «این را به شما گفته بودم؟» (Did I Ever Tell You This) که سه‌شنبه آینده منتشر خواهد شد ابتلا به سرطان را فاش کرده است.

نیل در مصاحبه با «گاردین» در مورد این کتاب می‌گوید: «هرگز قصد نداشتم کتابی بنویسم. اما همچنانکه به نوشتن ادامه می‌دادم، متوجه شدم که به زنده بودنم معنا می‌دهد و وقتی به تخت می‌رفتم تا بخوابم فکر می‌کردم: «فردا در موردش می‌نویسم… من را سرگرم می‌کند.» و بنابراین در واقع ناجی من شد، چون نمی‌توانستم با هیچ کاری نکردن دوام بیاورم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، نیل فاش می‌کند که در حین برگزاری تورهای مطبوعاتی «دنیای ژوراسیک: قلمرو» (Jurassic World Dominion) سرطانش (AITL) تشخیص داده شده است. او در حال حاضر سرطان ندارد اما داروهای شیمی درمانی مصرف می‌کند و تا پایان عمر باید به صورت ماهانه ادامه دهد.

او می‌گوید:‌ «از مرگ نمی‌ترسم، اما می‌تواند آزارم دهد. چون واقعاً دوست دارم یکی دو دهه دیگر زنده بمانم، می‌دانید؟ تراس‌های زیبایی ساخته‌ایم، درختان زیتون و سرو کاشته‌ایم، و من دوست دارم زنده باشم تا بزرگ شدنشان را ببینم. و نوه‌هایی کوچک و دوست‌داشتنی دارم. دوست دارم بزرگ شدن آن‌ها را ببینم. اما در مورد مرگ؟ هیچ اهمیتی برایم ندارد.»

این بازیگر در پایان می‌گوید از اینکه زنده است خوشحال است هرچند سال گذشته لحظات تلخی را تجربه کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها