صفحه اصلی > وبلاگ : سخنی با همراهان مووی مگ در آستانه نوروز 1402

سخنی با همراهان مووی مگ در آستانه نوروز 1402

نوروز 1402

نوروز باستانی 1402 از راه رسیده است.

سالی که گذشت برای هیچکدام از ما سال خوبی نبود.

حالا در آستانه سال جدید هستیم. سالی که باز هم باید در ابتدای راه از آرزوهای شیرین درباره آن بگوییم اما چه کنیم که قلم توان نوشتنش را ندارد؛ بگذریم.

مووی مگ در آخرین ماه سال بالاخره پس از نزدیک به یک دهه تغییرات ساختاری در وب سایت ایجاد کرد که بسیار هزینه بر و همراه با مشکلات پیش بینی نشده بود، به طوری که حتی سایت برای مدت نزدیک به یک هفته از دسترس خارج شد تا بتوانیم به مشکلات غلبه کنیم.

در نهایت اما نسخه تازه با امکانات جدید در دسترس قرار گرفت و بسیار خوشحالیم که می توانیم از این پس محتواها را با ظرفیت ها و امکانات بیشتر به کاربران ارائه نماییم.

بار دیگر باید این مسئله را مانند هر سال یادآوری کنیم که بزرگترین دستاورد ما در طی این سال ها، وجود شما همراهان عزیز مووی مگ بوده است. شما که در تمامی این سال ها مطالب مووی مگ را خوانده اید و چه مخالف و چه موافق، سرمایه ارزشمند ما در تمام این سال ها بوده اید.

برایتان از خوشی های سال 1402 نمی گوییم چراکه یاد سال 1401 در ذهنمان زنده می شود.

تنها خواسته ما از شما این است که بیشتر عشق بورزید، بیشتر فیلم ببینید و اجازه دهید حداقل برای ساعاتی، این قاب جادویی شما را از مشکلات روزمره رهایی ببخشد.

ما هم اینجا در کنارتان هستیم؛ هر لحظه و هر دقیقه و هر ثانیه.

 

تیم مووی مگ

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
16 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
1 سال قبل

همرو با خودتون جمع نبندید برای شما شاید سال خوبی نبوده باشه ولی برای ما سال خوبی بود انشالله امثال خیلی بهتر باشه

سیاوش
سیاوش
10 ماه قبل
پاسخ به  علی

همرو با خودت جمع نبند برای شما شاید سال خوبی بوده باشه ولی برای هیچکس سال خوبی نبوده. فکر کنم از اون دنیا و بهشت داری این پیامو میدی… انشالله امثال حداقل پدر و مادرای مملکتم کمی راحت تر بخوابن….

احمد
احمد
1 سال قبل

ممنون

Marvel Man
1 سال قبل

عیدتون مبارک عوامل عزیز مووی مگ. ببخشید که اذیتتون کردم سالی که گذشت و ممنون که صبوری کردید. امیدوارم سال بعد به حدی از رشد برسم که بتونم نظراتم‌ رو به اشکال بهتر بیان کنم. خطاب به کاربران هم میگم فارغ از اختلاف سلیقه هایی که در حوزه هنر داریم، هممون انسان هستیم و هممون (بیشترمون) ایرانی هستیم و من همه شما رو دوست دارم و این کشور رو دوست دارم و امیدوارم باهم به سربلندی برسونیمش و روزی رو کنار هم ببینیم که در صلح و آزادی به حق همگیمون که خوشبختی هست، رسیدیم.

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل
پاسخ به  Marvel Man

به قول ‘سهراب سپهری’:
…اندکی صبر سحر نزدیک است

امین
امین
1 سال قبل

خیلیم سال خوبی بود

آقا مهدی
آقا مهدی
1 سال قبل
پاسخ به  امین

بیا پایین. سرمون درد گرفت

علی
علی
1 سال قبل
پاسخ به  امین

👌👌

احمد
احمد
1 سال قبل
پاسخ به  امین

آره. کلی جیره و مواجب به حسابتون واریز شد؛ در حالی که خیلی از مردم پول دارو هم پیدا نمیکردن. اشکالی نداره. از این پولهای مفت مملکت بخورین.

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

شکاف طبقاتی یعنی همین…
۴ درصد میرن رو قله، ۹۶ درصد میرن تو دره!

یاشار
یاشار
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

عالی بود.دم شما گرم

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

“استمرار موفقیت مهم تر از رسیدن به موفقیت است”
یک ویژگی خوب و متمایز کننده‌ی سایت شما (علاوه بر اخبار و مطالب مفید هنری و سینمایی) آن است که نظر مخاطب برای شما ارزشمند است!
من خودم حدودا دو سال است که مخاطب همیشگی سایت شما هستم؛ وقتی مشاهده کردم نظر مخاطب را بی کم و کاست (به دور از هرگونه جانبداری سیاسی و یا فرهنگی خاص و در حد شئونات اخلاقی) منعکس می کنید، اخبار سینمایی و تلویزیونی را بدون سانسور اطلاع رسانی می کنید و یا طی دو ماه گذشته(در جریان بازسازی سایت) به نظرات مخاطب اهمیت داده و با آن ها ارتباط برقرار می‌کنید، دانستم عوامل سایت علاوه بر جمع آوری مطالب، یک دغدغه‌ی مهم دیگر هم دارند و آن ‘جلب رضایت مخاطب’ است و این همان عامل ‘محبوبیت’ سایت ‘مووی مگ’ است.
امیدوارم سال ۱۴۰۲ برای شما و همه‌ی ملت نجیب ایران که بسیاری از آن سال هاست مشغول رفع نیازهای اولیه‌ی زندگی خودشان هستند، سال بهتر و همراه با سلامتی باشد.
برقرار باشید

mohammadreza
mohammadreza
1 سال قبل

خیلی ممنون از سایت خوبتون . سال خوبی داشته باشید

یاشار
یاشار
1 سال قبل

سال نوی شما عزیزان سایت مووی مگ هم مبارک.گرچه روال برای ما تو همه این سالها،سال به سال دریغ از پارسال بوده.

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل
پاسخ به  یاشار

به قول ‘هیچکس’:
یه روز خوب میاد…

WRATH OF MAN
1 سال قبل

بهترین سایت نقد فیلم