صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دانی ین: تارانتینو بروس لی را مورد تمسخر قرار داد!

دانی ین: تارانتینو بروس لی را مورد تمسخر قرار داد!

دانی ین بروس لی

«دانی ین» معتقد است که «کوئنتین تارانتینو» در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) به وضوح «بروس لی» را تمسخر کرده است. ین که اخیراً در فیلم «جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) مقابل «کیانو ریوز» دیده شده، در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید نحوه نمایش استاد هنرهای رزمی در فیلم برنده اسکار تارانتینو منصفانه نبوده است. در یکی از صحنه‌های فیلم، بدلکار خیالی «کلیف بوث» با بازی «برد پیت» لی با بازی «مایک مو» را به در یک خودرو می‌کوبد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30 نما، ین می‌گوید: «هر کسی حق دارد نظر خودش را بگوید. کوئنتین تارانتینو فیلمساز بسیار شناخته‌شده‌ای است و حق دارد چنین منزلتی داشته باشد – اما من هم حق دارم نظر خودم را بیان کنم. او به وضوح بروس را تمسخر کرد. کارتونی بود.»

«شنان لی» دختر «بروس لی» پس از اکران فیلم به نحوه نمایش پدرش انتقاد کرده و در مصاحبه با «سوث چاینا مورنینگ پست» گفته بود: «مایه تأسف است زیرا او موجب شد مردم فکر کنند: «وای، بروس لی یک آدم کثیف بوده.» ببینید، همه می‌توانند گاهی رفتار زننده‌ای داشته باشند. من ممکن است در زندگی‌ام خشمگین یا گستاخ باشم – آیا باید گفت که عموماً این‌گونه رفتار می‌کنم؟ نه، پدر من عموماً این‌گونه رفتار نمی‌کرد. او به‌شدت دلسوز و سخت‌کوش بود.»

او اضافه می‌کند: «سعی کردم رویکردی خون‌سردتر، مدیریت‌شده‌تر، آرام‌تر و دقیق به مسئله داشته باشم، اما از واکنش «کوئنتین تارانتینو» ناامید شدم که گفت: «بروس لی یک انسان متکبر و ناخوشایند بوده» و به غلط از کتاب مادرم نقل‌قول آورد تا از خودش دفاع کند. واقعاً فکر کردم که با آن کار و آن تصویری که ارائه داد رفتارش غیرمسئولانه بود.»

زیر بار نرفتن تارانتینو برای سانسور این صحنه سبب شد که اکران آن در چین لغو شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها