صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کلینت ایستوود آخرین فیلم خود را کارگردانی می کند

کلینت ایستوود آخرین فیلم خود را کارگردانی می کند

کلینت ایستوود

«کلینت ایستوود» کهنه‌کار در حال مذاکره با برادران وارنر است تا آخرین فیلمش را کارگردانی کند. این فیلم در حال حاضر «داور شماره ۲» (Juror #2) نام گرفته و بر روی رسیدگی به یک پرونده قتل در دادگاه تمرکز می‌کند.

تاریخ شروع فیلمبرداری این پروژه فاش نشده اما ایستوود بنابر گزارش «دیسکاسینگ فیلم» مذاکره با یک «ستاره هالیوودی» جوان را برای نقش اول آغاز کرده که «فیلم بزرگی در چند ماه آینده» از او اکران خواهد شد. بازیگری ایستوود در این فیلم هنوز تأیید نشده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فیلم قبلی ایستوود، «ماچوی گریان» (Cry Macho) در سال ۲۰۲۱ به شکست تجاری انجامید. پس از ادغام دیسکاوری و برادران وارنر، «دیوید زاسلاو» مدیر عامل کمپانی ادعا کرده بود که این پروژه به دلیل سابقه کارگردان چراغ سبز گرفته اما مدیران وارنر «به هیچ‌کس مدیون نیستند.»

با این حال به نظر می‌رسد که فاکتور «آخرین فیلم» سبب شده وارنرها برای این پروژه هم چراغ سبز نشان دهند. ایستوود از سال ۲۰۰۸ وقتی «گرن تورینو» (Gran Torino) را عرضه کرد با برادران وارنر همکاری می‌کند.

«داور شماره ۲» چهلمین فیلم بلند ایستوود در مقام کارگردان خواهد بود. این فیلمساز ۹۲ ساله دو جایزه اسکار «بهترین کارگردانی» را با «عزیز میلیون دلاری» (Million Dollar Baby) در سال ۲۰۰۵ و «نابخشوده» (Unforgiven) در سال ۱۹۹۲ دریافت کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

کارگردانی در ۹۲ سالگی!!!!!!!!
واقعا دست مریزاد داره…