صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هدیه مجدد کیانو ریوز به بدلکاران فیلم «جان ویک 4»

هدیه مجدد کیانو ریوز به بدلکاران فیلم «جان ویک 4»

کیانو ریوز

«کیانو ریوز» تی‌-شرت‌های ویژه‌ای به بدلکاران فیلم «جان ویک ۴» (John Wick 4) اهدا کرده است. این بازیگر ۵۸ ساله که «مؤدب‌ترین مرد هالیوود» نامیده می‌شود به گروه بدلکاران فیلم تی‌-شرت‌هایی اهدا کرده روی آن‌ها شمار دفعات کشته شدنشان درج شده است. بعضی از بدلکاران بیش از ۲۰ مرتبه در طول فیلم خود را به کشتن زدند.

«جرمی ماریناس» بدلکار این فیلم در مصاحبه با «نیویورک تایمز» از یک صحنه مبارزه روی یک پلکان گفته که به اعتقاد «چاد استاهلسکی» کارگردان یک «استعاره» است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بدلکار می‌گوید: «البته که دوست دارید در چنین صحنه‌ای [با ۳۵ بدلکار] مشارکت کنید. دوست دارید ۱۰۰ نفر از پله‌ها سقوط کنند و دوست دارید همه واکنش‌ها را نشان دهید و هر بار به شکل متفاوتی سقوط کنید. البته.»

ماریانس اضافه می‌کند: «همگی می‌دانیم بالا رفتن از پله چقدر سخت است وقتی که دوست ندارید بالا بروید. فقط به این فکر کنید که کیانو – نه «جان ویک» – موفق شد در حالی که قدم برمی‌داشت به بالا تیراندازی کند. نشانه‌گیری روی زمین صاف به اندازه کافی دشوار است.»

فیلمبرداری این صحنه هفت شب طول می‌کشد و هر بدلکار دست کم چهار یا پنج مرتبه «کشته» می‌شود: «در پایان فیلمبرداری ریوز تی-شرت‌هایی برای بدلکاران طراحی کرده بود که شمار دفعات کشته شدنشان در تمام طول فیلم روی آن نوشته شده بود.»

پیش‌تر گزارش شده بود که ریوز در پایان فیلمبرداری قسمت چهارم «جان ویک» به بدلکاران ساعت‌های رولکس ۱۰ هزار دلاری اهدا کرده است. «ونیتی فر» در سال ۲۰۲۱ نوشت که ریوز بدلکاران را در پاریس به شام دعوت کرده و شخصاً این ساعت‌ها را به بدلکاران داده است.

استاهلسکی در مصاحبه با «والچر» می‌گوید فیلمبرداری صحنه ۴۲ ثانیه‌ای پلکان یک استعاره است: «به عنوان یک استعاره از آن استفاده می‌کنیم. می‌خواهیم کل فیلم را در یک صحنه بپیچیم!» صحنه‌ای که همه‌چیز را جمع‌بندی کند.»

ریوز برای بازی در «جان ویک ۴» ۱۵ میلیون دلار دریافت کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Marvel Man
11 ماه قبل

شرم آور ترین مسئله درباره جوایز اسکار اینه که هنوز جایزه بهترین بدلکاری ندارن

علیرضا داداب
علیرضا داداب
11 ماه قبل
پاسخ به  Marvel Man

الان بیشتر (البته نه همه) بدلکاریا و صحنه های پرش و خطرناک و جذاب فیلم ها توسط وی اف ایکس و هوش مصنوعی طراحی و تولید و اجرا میشن.
و تشخیص اینکه کدوم واقعی و کدوم نیست خیلی خیلی سخت شده.
اینجوری باید این جایزه رو مرد شکم گنده ی پشت کامپیوتر ببره 🙂

Marvel Man
11 ماه قبل

فیلم هایی که می‌دونیم بدلکاری ها واقعی هستند و توسط انسان سر صحنه اجرا میشن مثل همین سری جان ویک یا سری مأموریت غیرممکن و باقی فیلم های اکشن مشابه