صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حال و روز هالیوود / مبارزه چارلیز ترون و میشل رودریگز در «Fast X» بدون کارگردان ساخته شد!

حال و روز هالیوود / مبارزه چارلیز ترون و میشل رودریگز در «Fast X» بدون کارگردان ساخته شد!

چارلیز ترون میشل رودریگز

تریلر رسمی فیلم «سریع و خشن ۱۰»‌ (Fast X) از شخصیت‌های «بری لارسن» و «جیسون موموآ» رونمایی کرد اما صحنه مبارزه میان «میشل رودریگز» و «شارلیز ترون» برجسته‌تر از سایر نکات بود. رودریگز در مصاحبه با «ونیتی فر» می‌گوید این صحنه بدون حضور کارگردان فیلمبرداری شده است.

رودریگز می‌گوید: «اجازه هست بگویم که شارلیز یک هیولا است – قصد شوخی ندارم. سکانس مبارزه ما بدون کارگردان فیلمبرداری شد. رفیق، یعنی به راحتی و زیبایی انجامش دادیم، موفق شدیم.»

فیلمبرداری «سریع و خشن ۱۰» با کارگردانی «جاستین لین» آغاز شده بود که قسمت پنجم را ساخته اما او پس از چند روز با سازندگان اختلاف نظر پیدا کرد و از پروژه جدا شد. یونیورسال «لویی لتریه» کارگردان ۴۸ ساله فرانسوی را برای کارگردانی جانشین «جاستین لین» کرده است. رودریگز می‌گوید پیش از انتخاب کارگردان جدید این صحنه با نظارت «کارگردان واحد دوم» ساخته شده است.

رودریگز اضافه می‌کند:‌ «آن قطار را در حال حرکت نگه داشتیم تا لویی آمد و جانشین شد. و [شارلیز ترون] یک حرفه‌ای کامل است، جدی است و اخلاق کاری‌اش فراتر از تصور.»

لتریه پیش‌تر به «اسکوایر» گفته بود که میان تماس یونیورسال و حضور در محل فیلمبرداری فقط چهار روز فاصله افتاده است: «فیلمنامه را چهار مرتبه در هواپیما خواندم، و گفتم ایده‌هایی دارم. گفتند: «عالی است، چون یک سوم پایانی به کلی تغییر پیدا می‌کند. می‌توانی امشب بازنویسی‌اش کنی؟»»

رودریگز می‌گوید پایان «سریع و خشن ۱۰» غافلگیرکننده است: «در واقع یک پایان نیست اما فکر می‌کنید: «نباید با ما این کار را بکنید. ما هواداران سرسپرده شماییم، نباید با ما این کار را بکنید!» به شکلی حس خیانت خواهید داشت، اما از طرفی خوشحال و هیجان‌زده خواهید بود. بیش از این نمی‌توانم بگویم اما آماده شگفت‌زدگی باشید.»

«سریع و خشن ۱۰» ۱۹ مه اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها