صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مت دیمون: بازی وایولا دیویس در Air شبیه به مارلون براندوست!

مت دیمون: بازی وایولا دیویس در Air شبیه به مارلون براندوست!

مت دیمون وایولا دیویس

«مت دیمون» می‌گوید بازی «وایولا دیویس» در فیلم «ایر» (Air) به «مارلون براندو» شبیه است. دیویس در این فیلم به کارگردانی و بازی «بن افلک» نقش مادر «مایکل جردن» بسکتبالیست آمریکایی را ایفا می‌کند.

دیمون در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «مبهم [بازی کردن] آسان است – [اینکه بگویی:] «به شما چیزی ارائه نمی‌دهم.» اما به‌شدت دشوار است که مبهم بازی کنی و درون‌ات به حسی عظیم پی ببری که نمی‌دانی چیست. باعث می‌شود که بخواهید به شخصیت نزدیک‌تر شوید، و این بهترین حالت بازیگری است.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دیمون اضافه می‌کند: «این بازیگری استادانه است. همان کاری که [مارلون] براندو کرد، این‌طور نیست؟ هیچ کاری نکردن نیست؛ خلاف هیچ کاری نکردن است. به گونه‌ای اجرا می‌کنی که به نظر می‌رسد هیچ کاری نمی‌کنید، اما همه‌چیز در لایه‌های زیرین آن دنیاست، شگفت‌انگیز است.»

دیویس در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «مادرها مهم‌ترین هویت‌ها در زندگی هر فردی هستند، بنابراین باعث افتخار من بود و عمیقاً تحت تأثیر قرار گرفتم که از خواستند نقش مادر مایکل را بازی کنم.»

او اضافه می‌کند: «مایکل جردن را می‌شناختم اما نمی‌دانستم که مادرش واسط این قرارداد [میان او و نایکی] بوده تا سهم بسیار زیادی از فروش کفش‌ها داشته باشد، و از میراث پسرش محافظت کرده است. می‌خواستم در مورد این زن قدرتمند که شجاعانه برای ارزش پرسش جنگید را بهتر بشناسم.»

افلک به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید نقش دلوریس در نسخه اولیه فیلمنامه بسیار کوتاه بوده اما پس از ملاقات با جردن متوجه شده که این زن نقشی اساسی در امضای قرارداد بسکتبالیست با نایکی داشته است. پیش‌تر گزارش شده بود که «مایکل جردن» درخواست کرده دیویس نقش مادرش را بازی کند.

افلک می‌گوید: «او از مادرش حرف زد که در واقع در فیلمنامه وجود نداشت. آن‌جا بود که متوجه شدم چه فیلمی است. گفت‌وگو با او در مورد مادرش به‌شدت تکان‌دهنده بود و باعث شد بگویم: «این فیلم در مورد نایکی نیست.»»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها