صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت اسپین آف «John Wick» با نام «Ballerina» تایید شد

ساخت اسپین آف «John Wick» با نام «Ballerina» تایید شد

John Wick

لاینزگیت اعلام کرد که فیلم «بالرینا» (Ballerina) را در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ اکران خواهد کرد. «آنا د آرماس»، «انجلیکا هیوستون»، «گابریل بیرن»، «لنس ردیک» که ماه گذشته از دنیا رفت، «کاتالینا ساندینو مورنو»، «نورمن ریداس»، «ایان مک‌شین» و «کیانو ریوز» از جمله بازیگران فیلم خواهند بود.

«بالرینا» بر گروهی تمرکز می‌کند که «انجلیکا هیوستن» در «جان ویک ۳» رهبری می‌کرد. دو سال پیش گزارش شد که «آنا د آرماس» نقش اول این فیلم را بازی می‌کند و «امرالد فنل» نویسنده آن خواهد بود. «لن وایزمن» که با فیلم‌های «دنیای زیرین» (Underworld) شناخته می‌شود بر روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست.

تعیین تاریخ اکران «بالرینا» همزمان با گذر «جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) از فروش ۲۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا صورت گرفت. این دنباله از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۴ درصد دریافت کرده و با استقبال منتقدین هم روبرو بوده است.

د آرماس اخیراً در برنامه «جیمی فالن» (The Tonight Show Starring Jimmy Fallon) از تجربه فیلم «بالرینا» گفته بود. او فاش کرد که چهار ماه در پراگ فیلمبرداری کرده و هنوز یک ماه تا پایان فیلمبرداری باقی مانده است. او علاوه بر این گفت که به دلیل فعالیت‌های شدید جسمانی دچار درد بدن شده. «کیانو ریوز» نیز پیش‌تر «جان ویک ۴» را «سخت‌ترین» فیلم کارنامه‌اش نامیده بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Majid
Majid
1 سال قبل

<br
لطفا در سایت خوبتون یه بخش جدا بزارید از لیست فیلمها و سریال هایی که در هرماه اکران و پخش میشه .
مثلا : ( لیست فیلم‌ها و سریال‌هایی که در خرداد ۱۴۰۲ منتظر انتشارشان هستیم .)
[فیلم و سریال خارجی]

آراد
آراد
1 سال قبل

بالرینا یکی دوسال پیش تایید شده بود ساختش