صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سردبیر «مدیاپارات»، بازیگر زن فرانسوی را به تعرض متهم کرد

سردبیر «مدیاپارات»، بازیگر زن فرانسوی را به تعرض متهم کرد

مایون

سردبیر مدیاپارت «مایون» فرانسوی را به تعرض متهم کرده است.

«مایون»، فیلمساز و بازیگر فرانسوی که فیلم جدیدش «ژان دو باری» (Jeanne du Barry) جشنواره کن امسال را افتتاح می‌کند متهم به تعرض شد. «ادوی پلنل» سردبیر مجله «مدیاپورت» این اتهام را علیه این کارگردان مطرح کرده است.

«ای‌اف‌پی» گزارش داده است که پلنل این شکایت را ۷ مارس ثبت کرده و مدعی است مایون اواخر فوریه در یک رستوران به او تعرض کرده است. این ژورنالیست ادعا می‌کند که مایون به میز او نزدیک شده و به صورتش آب دهان انداخته است. در این دادخواست آمده است که پلنل هنوز با آسیب روحی این اتفاق دست به گریبان است.

مایون در «ژان دو باری» مقابل «جانی دپ» در نقش «لوئی پانزدهم» ظاهر شده است. دپ با این فیلم یکی از اولین نقش‌هایش پس از پیروزی حقوقی بر همسر سابقش «امبر هرد» در دادگاه بود. اما «برنار مونتیل» یکی بازیگران «ژان دو باری» پیش‌تر ادعا کرده بود که دپ و مایون در حین فیلمبرداری این پروژه با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده‌اند: «[دپ] بازیگر فوق‌العاده‌ای است وقتی که برای فیلمبرداری حضور پیدا می‌کند، اما گاهی در ساعت شش صبح وقتی همه عوامل آماده‌اند، هیچ اثری از او نیست. این است که البته مایون کارگردان فیلم خشمگین می‌شود، و روز بعد اوست که حضور پیدا نمی‌کند. جانی دپ آماده اما فیلمساز آنجا نیست. این هفته تمام می‌شود، [اما] به شکل خیلی خیلی بدی ادامه دارد. به‌هیچ‌وجه با هم سازش نمی‌کنند؛ همیشه سر یکدیگر فریاد می‌زنند.»

«ژان دو باری» ۱۶ مه در جشنواره کن و سراسر فرانسه اکران خواهد شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها