صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ژرار دوپاردیو به آزار جنسی 13 زن متهم شد

ژرار دوپاردیو به آزار جنسی 13 زن متهم شد

ژرار دپاردیو

«ژرار دوپاردیو» بازیگر فرانسوی هفتاد و چهار ساله از سوی ۱۳ زن دیگر به آزار جنسی متهم شد. بازیگر «پاریس، دوستت دارم» (Paris, je t’aime) و «ژان دو فلورت» (Jean de Florette) پس از چندین ماه تحقیقات به این رفتارهای ناشایست متهم شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «مدیاپار» فرانسه گزارش داده است که این آزارها شامل لمس جنسی، اظهار نظر ناپسند و رفتارهای ناشایست دیگر در حین فیلمبرداری فیلم‌ها و سریال‌هایی می‌شود که در خلال سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۲ تولید شده‌اند. «خانه بزرگ» (Big House)، فیلم بیوگرافی «دوما» (Dumas) و سریال «مارسی» (Marseille) نتفلیکس از جمله این عناوین‌اند.

دوپاردیو از طریق نمایندگانش در شرکت حقوقی تمیم هرگونه عمل بزهکارانه را تکذیب می‌کند و می‌گوید بعضی از این اتهامات بر پایه «قضاوت‌های اخلاقی و یا عقاید شخصی» بوده است.

در گزارش «مدیاپار» آمده است که با ۲۰ تهیه‌کننده و کارگردان تماس گرفته شده اما فقط ۱۱ فرد پاسخ داده‌اند و فقط یک فرد می‌گوید در مورد رفتارهای ناشایست شنیده است. علاوه بر این بعضی از عوامل فیلمبرداری از رفتار دوپاردیو چشم‌پوشی می‌کرده و با خنده می‌گفته‌اند:‌ «اشکالی ندارد، ژارار است دیگر!»

«شارلوت آرنولد» بازیگر فرانسوی در سال ۲۰۱۸ رسماً دوپاردیو را به تجاوز جنسی متهم کرده بود. دوپاردیو که دوست پدر آرنولد است، اظهار بی‌گناهی کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
11 ماه قبل

غرب کثافت بدون روتوش

نامی
نامی
11 ماه قبل
پاسخ به  علی

هنوز از اینجا بهتره. حداقل این چیزا اعلام میشه و صدای قربانیان خفه نمیشه

Marvel Man
11 ماه قبل

همین عکس مدرک کافی ای هست!