صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت سریال «Harry Potter» با تهیه کنندگی جی کی رولینگ تایید شد

ساخت سریال «Harry Potter» با تهیه کنندگی جی کی رولینگ تایید شد

جی کی رولینگ هری پاتر

سریال «هری پاتر» (Harry Potter) چهارشنبه این هفته از سوی کمپانی برادران وارنر دیسکاوری رسماً چراغ سبز دریافت کرد. «جی‌کی رولینگ» خالق دنیای «هری پاتر» تهیه‌کننده اجرای این سریال برای پلتفرم مکس خواهد بود. وارنرها می‌گویند این اقتبال برداشتی وفادارانه از کتاب‌های رولینگ با بازیگران جدید است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این سریال به گفته برادران وارنر دیسکاوری «یک دهه» ادامه خواهد داشت. «دیوید زاسلاو» مدیر عامل کمپانی می‌گوید: «من و همسرم کتاب‌های «هری پاتر» را برای سه فرزندمان می‌خوانیم… واقعاً باورنکردنی است، به مدت ده سال متوالی، مردم «هری پاتر» را در اچ‌بی‌او خواهند دید.»

تغییر نام مکس حتی مدیر عامل را هم سردرگم کرده است. او به اشتباه می‌گوید سریال «هری پاتر» از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد در حالی که این سریال از مکس سفارش ساخت گرفته است.

زاسلاو پس از ادغام برادران وارنر و دیسکاوری چندین مرتبه با رولینگ در بریتانیا ملاقات کرده است. او حتی از این نویسنده که به «تراجنسیت‌ستیزی» متهم است حمایت می‌کند.

رولینگ می‌گوید: «تعهد مکس برای محافظت از تمامیت کتاب‌ها برای من مهم است، و مشتاقم در اقتباس جدیدی که درجه‌ای از عمق و جزئیات را به واسطه فرم بلند تلویزیونی فراهم می‌کند مشارکت کنم.»

کتاب‌های رولینگ بیش از ۶۰۰ میلیون نسخه در سراسر دنیا به فروش رفته است. فیلم‌های «هری پاتر» به چندگانه‌ای ۷.۷ میلیارد دلاری تبدیل شده و فیلم‌های اسپین‌آف «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) ۱.۸ میلیارد دلار فروخته‌اند.

«کیسی بلویز» مدیر شبکه‌های اچ‌بی‌او و مکس می‌گوید با تأیید رسمی تولید سریال «هری پاتر» جست‌وجو برای یافتن نویسنده آغاز شده است. انتظار می‌رود این اقتباس تلویزیونی در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ پخش شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

من خودم به شخصه خیلی طرفدار ‘داستان های هری پاتر’ نبوده و نیستم؛ ولی به نظرم ورود بازیگران جدید به داستان جالب نیست و از اثرگذاری سریال و داستان کم می‌کند!
‘دانیل رادکلیف’ و ‘اما واتسون’ چند سالی هست که در سینما حضور پررنگی ندارند و حضور این دو بازیگر خاطره انگیز پس از سال ها میتوانست به جذب مخاطب و فروش سریال کمک زیادی کند (مانند حضور ‘توبی مگوایر’ در سری آخر مرد عنکبوتی!)…
به هر حال باید نتیجه را دید.

ماهی‌
ماهی‌
1 سال قبل

دوس ندارم‌ نههه‌. کی میتونه بازیگرای‌ جدید رو قبول کنهههه‌.