صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : چاله پر کردن آرنولد شوارتزنگر در لس آنجلس دردسرساز شد!

چاله پر کردن آرنولد شوارتزنگر در لس آنجلس دردسرساز شد!

آرنولد شوارتزنگر

«آرنولد شوارتزنگر» به ناخوشایندترین شکل ممکن متوجه شد که نباید بدون اجازه شهرداری چاله‌های بزرگ کف خیابان را پر کند. این بازیگر ۷۵ ساله که بیشتر با فیلم‌های «نابودگر» (Terminator) شناخته می‌شود، هفته پیش تصمیم گرفت یک «چاله غول‌آسا» در منطقه برنتوود کالیفرنیا را خودش پر کند.

فرماندار سابق کالیفرنیا ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و توضیح داد که این چاله موتورسواران و دوچرخه‌سواران زیادی را به دردسر انداخته است. او از مراحل پر شدن چاله با قیر فیلمبرداری می‌کرد که زنی رهگذر از تلاش او قدردانی کرد: «باورنکردنی است، سه هفته است که منتظریم این چاله پر شود.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، شوارتزنگر می‌نویسد: «امروز پس از آنکه اهالی محله از این چاله غول‌آسا که ماشین‌ها و دوچرخه‌ها را چند هفته نابود کرده ابراز نارضایتی کردند، با اعضای گروهم رفتم و تعمیرش کردم. همیشه می‌گویم بیایید به جای نالیدن برای حل مشکل کاری کنیم.»

با این حال کاشف به عمل آمد که یک کمپانی گاز محلی این گودال را ایجاد کرده و قرار بوده تا ماه مه عملیاتی را به پایان برساند. سخنگوی شهر لس‌آنجلس در مصاحبه با «ان‌بی‌سی» می‌گوید: «این لوکیشن یک چاله [آسفالت] نیست. گودالی است که کمپانی «سوکال گاز» با اخذ مجوز برای یک عملیات ایجاد کرده و انتظار می‌رود تا پایان مه به پایان برسد.» او اضافه می‌کند که کمپانی وظیفه دارد پس از پایان عملیات جاده را ترمیم کند.

«کارن بس» شهردار لس‌آنجلس هفته پیش گفته بود که طوفان‌های زمستانی بیش از ۱۹ هزار چاله در گذرگاه‌ها ایجاد کرده‌اند که تاکنون ۳۴۰۰ مورد آن ترمیم شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alireza123
alireza123
1 سال قبل

کاری به حرکت زیبای اقای شوارتزنگر ندارم که سلبریتی های وطنی باید از ایشون یاد بگیرن نه اینکه هی توییت بزنن ولی نگه اینا آسفالت های خیابان هاشون از نوعی نبود که وقتی برف بیاد روش سریع آب می شد و وقتی اب بارون می خورد بهشون سریع جذب میشد آسفالت خشک بمونه حالا چرا توش گودال بوجود اومده باعث تعجب هست

آتوسا
آتوسا
1 سال قبل

چقدر فرد فروتنی 😍
با این همه شهرت ، ثروت مثل یه مرد با اراده و قوی وظیفه اجتماعی خودشو انجام داد
بعضی از هنرمندان تازه به دوران رسیده کمی یاد بگیرن

اخر کوچه منتظرتم دوست قدیمی🍁🍂
اخر کوچه منتظرتم دوست قدیمی🍁🍂
1 سال قبل
پاسخ به  آتوسا

دقیقا حق باشماس

سین
سین
1 سال قبل
پاسخ به  آتوسا

ضمن اینکه فرماندار هم بوده…مقایسه کنید با مسئولین مملکت ما که البته همه هم یه هاله نورانی مقدس رو سرشون دارند