صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نیکلاس هولت: شکست در به دست آوردن نقش «بتمن» دردناک بود

نیکلاس هولت: شکست در به دست آوردن نقش «بتمن» دردناک بود

نیکلاس هولت

«نیکلاس هولت» می‌گوید از دست دادن نقش «بتمن» (The Batman) در رقابت با «رابرت پتینسون» منطقی بوده است. او در مصاحبه با «گاردین» فاش کرده است که فرصت بازی در فیلم‌های «بتمن»، «مأموریت غیرممکن ۷» و «تاپ گان: ماوریک» را از دست داده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هولت در مصاحبه دیگری با «جی‌کیو» می‌گوید به‌رغم این سه «ناامیدی» از کارنامه خود «راضی» است. او در پاسخ به این پرسش که آیا تمایل داشته نقش «بتمن» را به دست آورد یا نه می‌گوید: «البته. تردیدی ندارم که اگر از بیشتر افراد بپرسید، به شما می‌گویند که می‌خواهند این نقش را بازی کنند. به نظر من ایده‌های «مت ریوز» فوق‌العاده بودند و او فیلم درخشانی ساخت. و به نظرم راب [پتینسون] با آن شخصیت عالی عمل کرد و من از دیدنش لذت بردم. بنابراین فکر نمی‌کنم در نهایت به خوبی او عمل می‌کردم. فکر نمی‌کنم به خوبی او در دنیایی که مت خلق کرد جا می‌گرفتم.»

هولت ادامه می‌دهد: «وقتی برای اولین بار به شما می‌گویند انتخاب نشده‌اید، دردناک است، اما سپس باید به عنوان یک اتفاق عادی آن را پذیرفت. فکر می‌کنم به عنوان یک بازیگر این قدرت من است. به راحتی می‌توانم بپذیرم که من را انتخاب نکرده‌اند و وقتی می‌بینم که بازیگر برگزیده عملکردی عالی دارد، لذت می‌برم و می‌گویم: «بله، انتخاب درستی کردند. می‌دانستند چه می‌کنند.» بنابراین نمی‌نشینم و نمی‌گویم:‌ «آن فیلم را نگاه نمی‌کنم.» فیلم خوبی است و راب در آن درخشان.»

«بتمن» ۷۷۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و برای قسمت دوم چراغ سبز گرفت. فیلمبرداری «بتمن ۲» از پاییز آینده آغاز خواهد شد در حالی که اسپین‌آف «پنگوئن» (The Penguin) با بازی «کالین فارل» در سال ۲۰۲۴ از پلتفرم مکس در دسترس قرار می‌گیرد.

هولت امسال فیلم «رنفیلد» (Renfield) را روی پرده دارد و به زودی در فصل سوم «کبیر» (The Great) دیده خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها