صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جی هوپ، دومین عضو گروه BTS هم به خدمت سربازی رفت + تصاویر

جی هوپ، دومین عضو گروه BTS هم به خدمت سربازی رفت + تصاویر

جی هوپ

جی هوپ یکی از ستارگان گروه محبوب کی‌پاپ (پاپ کُره‌ای) بی‌تی‌اس امروز پس از خداحافظی آنلاینی با هوادارنش به سربازی اجباری رفت. جونگ هو-سوک که بیشتر با نام هنری جی‌ هوپ معروف است، دومین عضو این گروه سرشناس موسیقی است که به سربازی می‌رود.

خدمت سربازی در کره جنوبی بالای مردان سالم بین ۱۸ تا ۳۵ سال به مدت ۱۸ تا ۲۱ ماه اجباری است.

جین اولین عضو این گروه بود که در دسامبر سال گذشته به سربازی رفت. انتظار می‌رود که بقیه اعضای این گروه نیز در طی چند سال آینده به خدمت سربازی بروند.

به گزارش مووی مگ به نقل از بی.بی.سی، گروه بی‌تی‌اس در ژوئن سال گذشته اعلام کرد که مدتی فعالیت گروهی نخواهند داشت تا هر کدام به کارهای فردی خودشان برسند.

در این مدت جی هوپ یکی از کارهای انفرادی خودش با حضور جی کول، آهنگساز هیپ هاپ آمریکایی را منتشر کرد.

این جوان ۲۹ ساله امروز قبل از راهی شدن به شهر وونجو کره جنوبی برای خدمت سربازی تصویری از سر تازه تراشیده خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

او در متن این پست اینستاگرامی‌اش نوشت: «سفر خوبی خواهم داشت.»

جی هوپ

این پست حدود هشت میلیون لایک خورده و طرفداران گروه بی‌تی‌اس پای این پست پیام‌های تشویقی و حمایتی خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

اعضای این گروه همچنین یک عکس دسته‌جمعی منتشر کرند که در آن جین با لباس نظامی دیده می‌شود.

بسیاری از هواداران این ستاره معروف موسیقی برای خداحافظی با او سوار بر اتوبوس‌های اجاره‌ای که با تصاویر این ستاره پوشیده شده بودند در منطقه پایگاه ارتش حضور یافتند.

موضوع کوتاه کردن دوره سربازی اعضای گروه بی‌تی‌‌اس برای سال‌ها سر زبان‌ها بود.

سوالی که مطرح می‌شد این بود که آیا اعضای گروه بی‌تی‌اس مجبور به انجام خدمات سربازی شده و یا به دلیل نقش هنری که دارند از آن معاف خواهند شد.

اما در نهایت در سال ۲۰۱۹ وزارت دفاع این کشور حکمی صادر کرد که برمبنای آن اعضای این گروه ملزم به خدمت سربازی شناخته شدند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad
mehrdad
11 ماه قبل

خدا را شکر. یک ملتی را از نگرانی در اورد.