صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : متیو پری بخش توهین به کیانو ریوز را از کتابش حذف کرد

متیو پری بخش توهین به کیانو ریوز را از کتابش حذف کرد

متیو پری کیانو ریوز

«متیو پری» می‌گوید ارجاع بحث‌برانگیز به «کیانو ریوز» را از نسخه‌های بعدی کتاب خاطراتش حذف خواهد کرد. بازیگر «دوستان» (Friends) پس از آنکه به خاطر این اظهارات با انتقاد مواجه شد عذرخواهی کرد. او پرسیده بود که چرا بازیگری چون ریوز «هنوز زنده است» در حالی که «متفکرین اصیلی» مانند «کریس فارلی» و «ریور فینیکس» جان باخته‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پری نوشته بود:‌ «فهرست نوابغی که از زمان خود جلوتر بودند طولانی‌تر از آن است که در اینجا جزئیاتش بپردازیم – همین کفایت می‌کند که در رتبه‌های بالای چنین فهرستی باید «ریور فینیکس» همبازی من در «یک شب در زندگی جیمی ریردن» (A Night in the Life of Jimmy Reardon) باشد.»

پری ادامه می‌دهد: «ریور مرد زیبایی بود، ظاهر و باطن – کاشف به عمل آمد که برای زندگی در این دنیا بیش از حد زیبا بوده است. همیشه به نظر می‌رسد این افراد بااستعدادند که غروب می‌کنند. چرا متفکرین اصیلی مانند «ریور فینیکس» و «هیث لجر» باید بمیرند، اما «کیانو ریوز» در بین ما باشد؟ ریور بازیگر بهتری نسبت به من بود؛ شوخ‌تر بود.»

او این هفته در «جشنواره کتاب لس‌آنجلس تایمز» گفت: «حرف احمقانه‌ای زدم. کار بی‌ادبانه‌ای بود. نام او را بردم چون در یک خیابان زندگی می‌کنیم. به شکل عمومی از او عذرخواهی کردم. نسخه‌های بعدی کتاب بدون نام او خواهد بود.

پری به دنبال افزایش انتقادات با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی کرد و گفت: «من اتفاقاً یکی از هواداران پروپا‌قرص کیانو هستم. فقط یک نام تصادفی انتخاب کردم، اشتباه کردم و عذرخواهی می‌کنم. باید از نام خودم استفاده می‌کردم.»

کتاب خاطرات پری (Friends, Lovers and the Big Terrible Thing) نوامبر سال پیش منتشر شد. او در این کتاب علاوه بر شرح جزئیات اعتیادش به الکل و قرص، و اظهار نظر در مورد «کیانو ریوز» فاش می‌کند که «بروس ویلیس» پس از باخت در یک شرطبندی در سریال «دوستان» نقش‌آفرینی کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
zib
zib
11 ماه قبل

اگه فرندز بازی نمیکرد هیچکس این دلقک و نمیشناخت اون وقت میاد کیانو ریوز بزرگ و نقد میکنه یکی نیست بهش بگه اون موقع که کیانو داشت ماتریکس و بازی می‌کرد تو داشتی طبق معمول دلقک بازی در میاوردی!

Marvel Man
11 ماه قبل

چطور دلش میاد کسی به بزرگمردی چون کیانو ریوز اهانت کنه؟! تنها کسی که در جایگاهی بوده که به کیانو بی احترامی کنه مرحوم جرج کارلین کبیر بوده اونم فقط واسه اینکه استاد کارلین کلا به همه توهین میکرد در زمان حیاتش! البته جای تقدیر داره که عذرخواهی کرده. چارلی شین هم سالها پیش یه همچین شکری خورد!