صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : تشکیل پرونده قضایی برای پانته آ بهرام و کتایون ریاحی به دلیل کشف حجاب

تشکیل پرونده قضایی برای پانته آ بهرام و کتایون ریاحی به دلیل کشف حجاب

پانته آ بهرام کتایون ریاحی

خبرگزاری تسنیم از تشکیل پرونده برای پانته آ بهرام و کتایون ریاحی به دلیل کشف حجاب در ملا عام خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده قضایی برای خانمها “کتایون ریاحی” و “پانته آ بهرام” بعلت جرمِ کشف حجاب در ملا عام و انتشار تصاویر در فضای مجازی خبر داد.

بر اساس این خبر پرونده نامبردگان به دادسرای نظام ارسال شد.

پانته آ بهرام پیش از این در مراسم اکران قسمت آخر سریال «پوست شیر» بدون حجاب در سینما لوتوس حاضر شده بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خاتون
خاتون
11 ماه قبل

وقتی برای رفت و امد چندتا زن بی روسری در پاساژ اپال پاساژ به این عظمت رو با این همه مغازه و کسبه تخته میکنن و این همه خانواده رو از نون خوردن میندازن دیگه اینها طبیعیه….فکرشو بکنین یک پاساژ به این عظمت به خاطر روسری نداشتن چندتا زن پلمپ باشه و این همه مغازه و کسبه نونشون اجر شه….خدایا میبینی حال ما رو؟؟خدایی کن

فرزاد
فرزاد
10 ماه قبل
پاسخ به  خاتون

تنها چیزی که برای این حکومت مهمه، پیاده سازی ایدئولوژی طالبانی خودشه با هر قیمتی!
ایران و افغانستان تنها کشورهای جهان هستند که حجاب در آن ها اجباریه (واقعا شرم آوره) و حتی در عربستان، به غیر از مکه و مدینه، حجاب همه جا آزاده… .

سین
سین
11 ماه قبل

هیچ جرم و جنحه ایی بدتر از بیحجابی نیست…چون همچو مواد افیونی به سرعت به سنین پایین و حتی خردسالی سرایت می کند..و اگه با بزرگها مماشات شود وای به حال کودکان…..دیروز در خیابان قدم می زدم…دختر دوساله ایی با مادرش راه میرفت…چادر و برقعه که هیچ…انچنان دامن کوتاهی پوشیده بود که پوشک و مامیش هم پیدا بود..فی الفور اسپری ماستی که همیشه در جیب دارم را بیرون کشیده و ان دو ضعیفه را ماستمالی کردم…و چون با دیدن ان وضعیت طفل خردسال به شدت تحریک شده بودم…به سنت حسنه پیشنهاد صیغه در مدت معلوم ان طفل را به مادرش دادم…اما زنک ملعون مثله انار ترکید و دهن گشود و هر فحش چارواداری که فکر کنید نثارم کرد و من ناچار متواری شدم

Marvel Man
11 ماه قبل
پاسخ به  سین

باید اینجور مواقع مادر مجهز به یک عدد گلاک ۱۹ باشه تا وقتی ص «صیغه» رو به زبون میاری، همونجا با دوتا خشاب ۱۵ تایی چنان پاسخی بهت بده که سن قانونی‌ تا ۳۰۰ سال آینده در تمام خاورمیانه روی ۱۸ تثبیت بشه!

سین
سین
11 ماه قبل
پاسخ به  Marvel Man

کلت گلاک که هیچ….بمب هسته ایی سزار هم برای حذف طاعونی که خاورمیانه رو گرفته افاقه نمی کنه

Marvel Man
11 ماه قبل
پاسخ به  سین

باید بکنه و می‌کنه. همین که این بیماری به ضعیف ترین دوران خودش در تاریخ ایران رسیده و اینکه دیگه حداقل کسی مبتلا به این طاعون نخواهد شد (مگر اینکه از بچگی ایزوله کامل بشه که ممکن نیست) خودش یک دستاورد بزرگه

یاشار
یاشار
11 ماه قبل

احضار،توقیف،فیلتر،سانسور،پلمپ
این شده معنی حکومت و مملکت داری ما.

فرزاد
فرزاد
11 ماه قبل

نکته‌ی جالب اینکه در قانون مجازات اسلامی (تبصره‌ی ۶۳۸)، جزای ‘حجاب نداشتن’ (آن هم فقط در مورد زنان) مشخص شده ولی جزای ‘لباس نداشتن’ مشخص نشده و هم ردیف با جزای بی حجابی‌ست! پس طبق قانون:
حجاب زن = لباس زن
بی حجابی زن = بی لباسی زن
جزای ‘بی حجابی’ = جزای ‘بی لباسی’
جزای ‘روسری نداشتن’ = جزای ‘برهنه بودن’!
در واقع در ماهیت قانون بی عدالتی وجود داره چه برسه به اجرای قانون!
مشکلات و درگیری از جایی شروع میشه که بین مشروعیت قانون (اگر واقعا شرعی باشد) و مقبولیت قانون فاصله ایجاد بشه که در شرایط فعلی در مورد حجاب دقیقا این اتفاق افتاده است.

Marvel Man
11 ماه قبل

برای حمایت از این دو بانو هنرمندان خیلی بیشتری باید بی حجاب بشن چون همه رو نمیتونن زندان کنن. در کف جامعه هم اینها پالسی که به ما میدن این هست که تنها راه اعمال هزینه متقابل هست وگرنه فضولی ها ادامه خواهد داشت و جان های عزیز مثل اون خانومی که دیروز فوت شد از دست میرن پس راه دیگری نداریم جز این که چند مورد درس عبرت اساسی و تاریخی بسازیم طوری که خودشون بفهمن فضولی تو کار دیگران هزینه بسیار سنگینی داره.

Nima
Nima
11 ماه قبل

حتی براساس احکام دین، زن بالای پنجاه سال ملزم به رعایت حجاب نیست از نظر شرعی. اینها کلا کرم اذیت کردن مردم و انگشت تو چشم مردم کردن دارن. طرف اونور بهش میگن تو که گفتنت قدرت تحلیل نداری حداقل برو دنبال آرمان هات به شهادتت برس میگه من جایی نمیخوام برم! یعنی همه چیز اینها از حجاب گرفته تا آمریکا ستیزی و دخالت تو منطقه فقط برای اذیت کردن مردمه و کوچکترین ربطی نداره به عقایدی که مدعی هستن براش جون میدن اما همیشه خودشون و اطرافیانشون چاق و تپل و سرحال با جیب پر از میلیارد ها دلار پول، نود سال عمر میکنن!!
حیف این سرزمین که دست اینها افتاده

فرزاد
فرزاد
11 ماه قبل
پاسخ به  Nima

تحریک پذیری مسئولین ما سن و سال نمیشناسه!

امین
امین
11 ماه قبل
پاسخ به  Nima

حجاب فقط یه دست آویزه برای بازی با افکار مردم همین. در کل این رشته رو هم از دست دادن رفت فقط آرزو می کنم دوباره زنی سر این مسئله کشته نشه.

چرا برای این همه فساد انقدر جدی نیستن ؟؟ آها حواسم نبود اینا که به ….