صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تصاویر جدید از فیلم «Killers Of The Flower Moon» منتشر شد

تصاویر جدید از فیلم «Killers Of The Flower Moon» منتشر شد

Killers Of The Flower Moon

تصاویر جدیدی از فیلم وسترن «قاتلین ماه گل» (Killers Of The Flower Moon) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» رونمایی شد. هرچند تصاویر پشت صحنه زیادی از این فیلم منتشر شده بود اما این اولین بار است که اپل و پارامونت به صورت رسمی از «رابرت دنیرو» در این فیلم رونمایی می‌کند. در یکی از این تصاویر «مارتین اسکورسیزی» در یک کلیسا در کنار «لیلی گلدستون» بازیگر بومی آمریکایی دیده می‌شود.

«قاتلین ماه گل» با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری و بر اساس کتاب غیرداستانی و پرفروشی به همین نام نوشته «دیوید گرن» ساخته شده و تحقیقات اف‌بی‌آی در مورد قتل‌های زنجیره‌ای بومیان قبلیه اوسیج در دهه ۱۹۲۰ اوکلاهوما را روایت می‌کند. دی‌کاپریو نقش «ارنست برکهارت» را بازی می‌کند، خویشاوند نزدیک زمین‌داری بانفوذ با بازی دنیرو و «جسی پلمانز» نقش «تام وایت» را بازی می‌کند، یکی از اعضای سازمان نوبنیاد اف‌بی‌آی که بر روی قتل‌های قبیله اوسج تحقیق می‌کند. «لیلی گلدستون» نقش همسر ارنست را بازی خواهد کرد.

پیش‌تر گزارش شده بود که «قاتلین ماه گل» سه ساعت و ۲۶ دقیقه خواهد و در جشنواره کن اکران شود. اپل اریجینال فیلمز فیلم «قاتلین ماه گل» را ۶ اکتبر به صورت محدود و ۲۰ اکتبر به صورت گسترده اکران می‌کند.

Killers Of The Flower Moon

Killers Of The Flower Moon

Killers Of The Flower Moon

Killers Of The Flower Moon

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

عجب سالی بشه!
‘اسکورسیزی’، ‘نولان’، ‘تارانتینو’…

Marvel Man
1 سال قبل

Killers of the fossil moon

wtf
wtf
1 سال قبل

مارتی جان بنواز که داری خوب میزنی

wtf
wtf
1 سال قبل

آقا اون آخری عکس شاتر آیلنده

اسکورسیزی
اسکورسیزی
1 سال قبل

به به شاهکار جدیدی از پادشاه سینما اسکورسیزی بزرگ