صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جک نیکلسون پس از 2 سال از خانه خارج شد و به تماشای بسکتبال نشست + تصاویر

جک نیکلسون پس از 2 سال از خانه خارج شد و به تماشای بسکتبال نشست + تصاویر

جک نیکلسون

«جک نیکلسون» برای اولین بار از ۱۹ اکتبر سال ۲۰۲۱ در یکی از مسابقات تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز حضور پیدا کرد. حضور او کنار زمین از دید شبکه کابلی اسپکترم اسپورتس پنهان نماند و تصاویر او روی مانیتورها به نمایش درآمد. «دیو مک‌منامین» گزارشگر شبکه ای‌اس‌پی‌ان نیز در لحظاتی به بازگشت نیکلسون پرداخت.

نیکلسون برنده اسکار مثل همیشه پسرش ری و نوه‌اش دوک را در کنار خود داشت اما دوست قدیمی او «لو ادلر» در این رویداد دیده نشد. «لری دیوید» هوادار دیگر تیم لیکرز و «لبران جیمز» نیز در مقطعی به نیکلسون نزدیک شدند و با گفت‌وگوی کوتاهی کردند.

در خلال پخش این مسابقه، مونتاژی از بازی نیکلسون در فیلم «درخشش» (The Shining) و «بتمن» (The Batman) «تیم برتون» به نمایش درآمد.

اولین تصاویر از بازیگر ۸۵ ساله «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» (One Flew Over the Cuckoo’s Nest) پس از دو سال چند هفته پیش بحث‌برانگیز شده بود. ژانویه گذشته گزارش شده بود که نیکلسون از سال ۲۰۲۱ ویلای خود در بورلی هیلز را ترک نکرده است. نیکلسون در ویلایی ساکن است که به قیمت ۵ میلیون دلار از «مارلون براندو» خریداری کرده است. زندگی نیکلسون با براندو مقایسه شده که او هم در سال ۲۰۰۴ پس از چند سال خلوت‌گزینی از دنیا رفت.

جک نیکلسون

جک نیکلسون

جک نیکلسون

جک نیکلسون

جک نیکلسون

جک نیکلسون

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یاشار
یاشار
11 ماه قبل

خوش به حال لیکرزی ها جه هواداری دارن.

فرزاد
فرزاد
11 ماه قبل

هنوز در نگاه استاد شرارت وجود داره!