صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : مهناز افشار بازیگر یک فیلم خارجی شد

مهناز افشار بازیگر یک فیلم خارجی شد

مهناز افشار

مهناز افشار با انتشار تصویری، خبر از بازی در یک فیلم سینمایی خارج از کشور داد.

مهناز افشار نوشت: بعد از حدود ۴۰ فیلم سینمایی و تاتر و سریال  در ایران و سانسور خودم حتی در پرشیاز گات تلنت, اینبار تجربه خود بودن را به عنوان مهناز افشار بازیگر داشتم و حس عجیبی برام به همراه داشت. و جدا از دلتنگی و لذت بازیگری و تشویق و انگیزه همراهان, دوستان و طرفدارانم برای شروع…

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جواد
جواد
11 ماه قبل

خوبه اگه تو فیلم های بین المللی بازی کنه پیشرفت محسوب میشه. تبریک بهش

سامانتا
سامانتا
11 ماه قبل

راستی نظرم در جواب فرزاد بود یادم رفت ریپلای بزنم

سامانتا
سامانتا
11 ماه قبل

هرچقدر مسیر کاری و شغل مهم باشه آدم آخرش باید برای خودش زندگی کنه،آدم اگه عاشق کسی نباشه قطعا ازش بچه دار نمیشه قطعا عاشق اون مرد بوده که باهاش ازدواج کرده بقیه اش دیگه مهم نیست،اظهار نظراتش هم خیلی به جا و لازم بود واسه همین حکومت باهاش لج شد وقتی آلمان بود عمداً براش پرونده سازی کردن که نتونه برگرده ایران،مهناز افشار تنها هنرمند داخل ایران بود که به زندانی شدن آتنا دائمی و دختران زندانی واکنش نشون داد و عکس بدون حجابشون رو تو صفحه اش منتشر کرد اونم تو سالهایی که بیرون بودن یه تار مو جرم بود

فرزاد
فرزاد
11 ماه قبل
پاسخ به  سامانتا

تا حدود زیادی باهات موافقم؛
من خودم همیشه از طرفدارهای مهناز افشار بوده و هستم. ولی شجاعت و جسارتش به کارش لطمه زد و به قول معروف: زبان سرخ سر سبز می‌دهد بر باد! البته که هنوز معتقدم عمده دلیل از رفتن حیثیت هنریش (حداقل برای بعضی ها) همسر پرحاشیه‌اش بود!

فرزاد
فرزاد
11 ماه قبل

مهناز افشار در ایران واقعا بازیگر خوبی بود که علاوه بر چهره‌ی زیبا، توانایی اش در نقش های متفاوت فوق العاده بود. فیلم های ‘نهنگ عنبر’، ‘سعادت آباد’ (که برای آن سیمرغ هم گرفت) ‘کما’، ‘تله’، ‘برف روی کاج‌ها’ و…واقعا خاطره انگیز هستند.
ولی حیف… .
حیف که خودش در تله ای افتاد به نام ‘حاشیه’. ازدواج پر سر و صدایش، اظهارنظرهای بیش از حد و غیر لازم، مهاجرت…همه و همه باعث شد مهناز هنرمند به مهناز خبرساز تبدیل شود که دیگر بازگشت به مسیر اصلی برایش واقعا دشوار به نظر می‌رسد.

Marvel Man
11 ماه قبل
پاسخ به  فرزاد

حیثیتش رو بیش از هرچیز، شوهر خلافکارش به باد داد

فرزاد
فرزاد
11 ماه قبل
پاسخ به  Marvel Man

دقیقا…