صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : «Guardians of the Galaxy Vol. 3» کمترین نمره چندگانه را از راتن تومیتوز دریافت کرد!

«Guardians of the Galaxy Vol. 3» کمترین نمره چندگانه را از راتن تومیتوز دریافت کرد!

Guardians of the Galaxy Vol. 3

فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) مارول کمترین امتیاز «راتن تومیتوز» را در میان تمامی قسمت‌های سه‌گانه دریافت کرده است. این فیلم به کارگردانی «جیمز گان» اگرچه از سوی برخی منتقدین یکی از بهترین فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» نامیده شد، اما امتیاز آن در «راتن تومیتوز» به ۸۰ درصد رسیده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فیلم «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» (Captain America: The First Avenger) که در سال ۲۰۱۱ اکران شد امتیاز مشابهی در این وبسایت دریافت کرده و در کنار «نگهبانان کهکشان ۳» در رتبه نوزدهم بهترین فیلم‌های مارول قرار گرفته است. دو قسمت قبلی «نگهبانان کهکشان» که در سال‌ها ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ اکران شدند به ترتیب امتیاز ۹۲ و ۸۵ درصد دریافت کرده بودند.

«مرد-مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) و «جاودانگان» (Eternals) با امتیاز ۴۷ درصد بدترین فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» بر اساس امتیاز «راتن تومیتوز» به شمار می‌آیند و پایین‌تر از «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) با ۶۴ درصد، «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) با ۷۴ درصد و «بیوه سیاه» (Black Widow) با ۷۹ درصد قرار گرفته‌اند.

«کریس پرت»، «پام کلمنتیف»، «کارن گیلان»، «زویی سالدانا»، «شان گان»، و «دیو باتیستا» برای بازی در این قسمت بازگشته‌اند. «وین دیزل»، «بردلی کوپر»، «مایکل روکر»، «سیلوستر استالونه» و «ویل پولتر» در نقش «آدام وارلاک» دیگر بازیگران این دنباله خواهند بود. فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» مارول و دیزنی به دنبال افتتاحیه داخلی ۱۳۰ میلیون دلاری پس از اکران در تاریخ ۵ مه است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها