صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ستاره سریال «فرار از زندان» با مادر مایلی سایرس رابطه عاشقانه برقرار کرد!

ستاره سریال «فرار از زندان» با مادر مایلی سایرس رابطه عاشقانه برقرار کرد!

دومینیک پرسل

بعد از جدایی والدین مایلی سایرس، تیش فینلی و بیلی ری سایرس از یکدیگر در سال ۲۰۲۲، حالا تیش از نامزدی خود با دومنیک پرسل، ستاره ی سریال «فرار از زندان» (Prison Break) خبر داده است. خبر نامزدی تیش در حالی منتشر شده که ۸ ماه پیش بیلی ری نیز با فایر رز، خواننده ی جوان استرالیایی نامزد کرده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، تیش فینلی، مدیر برنامه و تهیه کننده ی ۵۵ ساله روز شنبه در اینستاگرامش به مخاطبانش اعلام کرد که با دومنیک پرسل ۵۳ ساله نامزد کرده است.

او تصاویری عاشقانه هم از خود با استایلی جوانانه در کنار همسر آینده اش منتشر کرده که در یکی از آن ها انگشتر نامزدی پرزرق و برق خود را به رخ کشیده است. تیش در شرح این عکس خطاب به نامزد خود نوشته: «هزار بار.. بله»

این خبر با تبریک بسیاری از دوستان و طرفداران تیش همراه شده است.

تیش و دومنیک ژوئیه ی سال ۲۰۲۲، تنها ۳ ماه پس از طلاق تیش و بیلی ری، رابطه ی خود را علنی کردند.

دومینیک پرسل

تیش در سال ۱۹۹۳ با بیلی ری، خواننده ی مشهور سبک کانتری ازدواج کرد. این زوج سابق در بهار سال ۲۰۲۲ پس از ۲۸ سال زندگی مشترک و با داشتن ۵ فرزند از یکدیگر جدا شدند.

تیش و بیلی تا پیش از جدایی شان در سال گذشته زندگی مشترک پرفراز و نشیبی داشتند. آن ها پیش از آن هم ۲ بار دیگر برای جدایی اقدام کرده بودند. بار اول در سال ۲۰۱۰ بیلی ری درخواست طلاق داد و بار دوم در سال ۲۰۱۳ تیش برای طلاق از بیلی ری اقدام کرد.

بار سوم که به آخرین بار بدل شد نیز تیش درخواست طلاق داد و آن ها بالاخره به زندگی مشترک خود پایان دادند. تیش در درخواست طلاق خود وجود تفاوت های غیر قابل سازش را دلیل جدایی شان عنوان کرده بود.

بیلی ری سایرس ۶۱ ساله در سال ۲۰۲۲ چهار ماه پس از جدایی از تیش، از نامزدی اش با فایر رز خواننده ی استرالیایی ۳۵ ساله خبر داد. فایر رز همسن بزرگ ترین فرزند بیلی ری و تیش، برندی سایرس است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Marvel Man
10 ماه قبل

دومینیک پرسل الان میتونه به مایلی سایرس بگه «مایلی، مادرتو…» 🤣

یاشار
یاشار
10 ماه قبل
پاسخ به  Marvel Man

میگه :مایلی مادر تو دوست داشته باش و بهش احترام بذار.

کوروش
کوروش
10 ماه قبل
پاسخ به  Marvel Man

از طرفدارای مارول انتظاری نمیره