صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : تصاویری نگران کننده از وضعیت سلامتی آتیلا پسیانی

تصاویری نگران کننده از وضعیت سلامتی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

تصاویر تغییر چهره ی آتیلا پسیانی بازیگر مشهور که شب گذشته همزمان با تولد ۶۶ سالگی اش در مراسم بزرگداشت خود حضور یافته بود بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است. پس از انتشار این تصاویر نگران کننده، رضا صائمی، منتقد سینما از ابتلای آتیلا پسیانی به سرطان خبر داد. از پسیانی آخرین بار اردیبهشت سال گذشته تصویری در جشن تولد ۶۵ سالگی اش منتشر شده بود که از تغییر ظاهر چشمگیر وی طی یک سال گذشته حکایت دارد. مهر ماه سال گذشته در مراسم تشییع پیکر امین تارخ، امیر آقایی پس از قرائت پیام آتیلا پسیانی برای حضار به نمایندگی از او، اعلام کرد پسیانی در بستر بیماری است و از مردم خواست برایش دعا کنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، مراسم هجدهمین «شب کارگردان» خانه تئاتر که عصر یکشنبه ۱۰ اردیبهشت در خانه هنرمندان ایران برگزار شد به نکوداشت آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر اختصاص داشت.

در این مراسم همسر و دختر آتیلا پسیانی، فاطمه نقوی و ستاره پسیانی او را همراهی کردند و برخی چهره های مطرح تئاتر و سینمای ایران نیز حضور داشتند.

نوید محمدزاده، نیکی کریمی، تهمینه میلانی، محمدرضا فروتن، بهمن فرمان آرا، ستاره اسکندری، رضا کیانیان، پرویز پرستویی، افسانه بایگان، فاطمه معتمدآریا، بهاره رهنما، حبیب رضایی، فرشته صدر عرفایی، شهره سلطانی، سجاد افشاریان، پوریا پورسرخ، لیندا کیانی و مریم مومن از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا بدون حجاب در این مراسم حضور یافتند.

فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی در این مراسم روی صحنه حاضر شد و درباره ی همسر خود گفت: ما ۴۵ سال با هم زندگی کردیم. ما با هم بزرگ شدیم. همیشه با هم مثل بچه‌ها بازی کردیم چون آتیلا یک کودک عاشق است. او عاشق به کار و زندگی است و کودک درونش بسیار قوی است.

ستاره پسیانی دختر پسیانی نیز در بخشی از این مراسم کیک تولدی را برای پدر خود به روی صحنه آورد و گفت: ۳۷ سال افتخار داشتم دخترش و ۳۲ سال افتخار داشتم بازیگرش باشم. مرسی بابا.

برخی از دیگر چهره های حاضر در مراسم هم صحبت هایی را درباره ی آتیلا پسیانی مطرح کردند.

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها