صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دریو باریمو در حمایت از اعتصاب نویسندگان از اجرای مراسم MTV کناره گیری کرد

دریو باریمو در حمایت از اعتصاب نویسندگان از اجرای مراسم MTV کناره گیری کرد

دریو باریمور

«درو بریمور» از میزبانی مراسم اهدای جوایز سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی (MTV Movie & TV Awards) در حمایت از اعتصاب اعضای «اتحادیه نویسندگان آمریکا» (WGA) انصراف داد. بریمور موافقت کرده است که سال آینده میزبانی این مراسم را بر عهده بگیرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، مراسم اهدای جوایز ام‌تی‌او یکشنبه شب برگزار می‌شود اما با کناره‌گیری بریمور بدون مجری پخش خواهد شد. وضعیت این مراسم لحظه-به-لحظه در حال تغییر است و تهیه‌کنندگان سعی می‌کنند اهداکنندگان جوایز، نامزدها و مهمانان دیگر را حفظ کنند. علاوه بر این مراسم امسال بدون فرش قرمز و مصاحبه با ستارگان برگزار خواهد شد.

بریمور با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «به صدای نویسندگان گوش دادم و به احترام آن‌ها، از میزبانی مراسم زنده اهدای جوایز فیلم و تلویزیون ام‌تی‌وی در همبستگی با اعتصاب کناره‌گیری خواهم کرد. هرآنچه که ما در مورد فیلم‌ها و تلویزیون جشن می‌گیریم و به آن‌ها احترام می‌گذاریم، از اثر هنری آن‌ها زاده شده است. و تا زمانی که راه حلی حاصل شود، من تصمیم می‌گیرم که صبر کنم، اما از خانه تماشا خواهم کرد و امیدوارم که شما به من بپیوندید.»

بریمور اگرچه به صورت زنده در مراسم دیده نخواهد شد اما ممکن است تصاویر ضبط شده او در حین برگزاری پخش شود.

«جنیفر کولیج» بازیگر سریال «نیلوفر سفید» (The White Lotus) قرار است در این رویداد جایزه «نابغه کمدی» را دریافت کند اما حضور او نیز در مراسم تضمین شده نیست.

مراسم اهدای جوایز سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی در سال‌های اخیر با تغییرات مختلفی روبرو شده است. در سال ۲۰۲۰، و به فاصله کوتاهی پس از آغاز پاندمی کووید-۱۹ این رویداد از بهار به پاییز موکول شد و سپس به کلی لغو شد و ویدیوهایی از پیش ضبط شده روی ایر رفت. این مراسم در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
11 ماه قبل

مهران رجبی رو بذارید!!!!!!