صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : امبر هرد هالیوود را ترک کرد

امبر هرد هالیوود را ترک کرد

امبر هرد

«امبر هرد» هالیوود را رها کرده و به شهر مادرید در اسپانیا نقل مکان کرده است. «دیلی میل» این هفته گزارش داده است که همسر سابق «جانی دپ» از ایالات متحده به اروپا رفته و با دخترش اونا زندگی می‌کند.

در این گزارش آمده است که یکی از دوستان هرد می‌گوید: «او در اسپانیا به دو زبان مسلط و در آن‌جا خوشحال است، و به دور از هیاهو دخترش را بزرگ می‌کند.» این منبع اضافه می‌کند که بازیگر ۳۷ ساله «آکوامن» (Aquaman) ممکن است روزی به هالیوود بازگردد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در بخش دیگری از گزارش می‌آید: «فکر نمی‌کنم برای بازگشت به کار یا هالیوود عجله‌ای داشته باشد، اما احتمالاً وقتی زمان درستش برای پروژه درست فرابرسد برمی‌گردد.»

هرد ژوئیه سال ۲۰۲۲ ملکی در یوکا ولی کالیفرنیا را به قیمت ۱.۱ میلیون دلار فروخت و از آن پس زمان زیادی را در اسپانیا گذرانده است. اکتبر سال گذشته، او در سواحل مایورکا و پیش از آن با دختر ۲ ساله‌اش دیده شده بود.

هرد نزدیک به یک سال پس از شکست از «جانی دپ» در پرونده افترازنی دادگاه ویرجینیا به اسپانیا نقل مکان کرده است. دپ ۵۹ ساله در سال ۲۰۱۹ شکایتی ۵۰ میلیون دلاری علیه هرد ثبت کرد و مدعی شد که همسر سابقش با قربانی خشونت خانگی خواندن خودش در مقاله‌ای برای «واشینگتن پست» باعث شده از چندین پروژه از جمله «دزدان دریایی کارائیب ۵» اخراج شود.

آن دادگاه جنجالی پس از شش هفته با پیروزی دپ به پایان رسید و هیئت منصفه هرد را به پرداخت مجموعاً ۱۰.۳۵ میلیون دلار محکوم کرد. هرد مدتی بعد تلاش نافرجامی برای برگزاری مجدد دادگاه داشت.

تریلر «آکوامن ۲» که در «سینماکان» امسال به نمایش درآمد تأیید کرد که علی‌رغم این شکست حقوقی، هرد در این دنباله حضور دارد و برخلاف شایعه‌هایی که به گوش می‌رسید، در کات نهایی دیده خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد
ممد
11 ماه قبل

حیف تو که گیر اون جانی دپ شیطان صفت افتادی بانو
هر جا میری موفق باشی زیبا🌹

من یک احمقم
من یک احمقم
11 ماه قبل

وقتی میگن با یه خدافظی جمع رو خوشحال کن

Marvel Man
11 ماه قبل

رفتم که رفتم…
🤣

فرزاد
فرزاد
11 ماه قبل

پشت این چهره‌ی زیبا، یک دیو زشت خوابیده…
مادرید مراقب باش!!!