صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کریس پرت در واکنش به انتقادات، خود را با حضرت مسیح مقایسه کرد!

کریس پرت در واکنش به انتقادات، خود را با حضرت مسیح مقایسه کرد!

کریس پرت

«کریس پرت» یک بار دیگر به ابراز انزجار عمومی نسبت به خودش واکنش نشان داده است. در سال‌های اخیر القابی چون «بدترین کریس هالیوود» به پرت نسبت داده شده به این دلیل که عضوی از یک کلیسای ضد-ال‌جی‌بی‌تی‌کیو است هرچند او پس از این انتقادها تأکید کرده بود عضوی از کلیسای هیل‌سانگ نیست. از سوی دیگر انتقادهایی از لهجه آمریکایی او در نقش شخصیت ایتالیایی ماریو در «فیلم برادران سوپر ماریو» متوجه پرت بوده است. پرت ژوئن سال ۲۰۲۲ گفته بود که عضوی از کلیسای هیل‌سانگ نیست. او به کلیسازی زویی می‌رود که رابطه تنگاتنگی با هیل‌سانگ دارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پرت در مراسم اکران ویژه «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) در نیویورک به این پرسش «نیویورک پست» پاسخ داده است که آیا فکر می‌کند به خاطر اعتقاداتش به او حمله می‌شود یا نه: «بدون تردید بله اما این اتفاق تازه‌ای نیست، اتفاق تازه‌ای نیست، می‌دانید؟»

او سپس از انجیل نقل قول می‌کند و یادآور می‌شود که از مسیح هم به عنوان یک پیامبر الهی استقبال نشده است: «[اگر جهان از شما نفرت دارد، بدانید كه قبل از شما از من نفرت داشته است.] اگر شما متعلّق به این جهان بودید جهان متعلّقان خود را دوست می‌داشت، امّا چون شما از این جهان نیستید و من شما را از جهان برگزیده‌ام، [به این سبب جهان از شما نفرت دارد.]» این یوحنا ۱۵:۱۸ تا ۲۰ است. اتفاق تازه‌ای نیست، همیشه همین بوده، ۲۰۰۰ سال پیش از او هم بیزار بودند.»

شایعه دیگری که بر آتش این نفرت افزود ستایش پرت از «دختر زیبا و سالم» همسر فعلی‌اش «کاترین شوارتزنگر» بود. او از همسر سابقش «آنا فاریس» فرزندی به دنیا آورده که از یک بیماری رنج می‌برد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
14 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Marvel Man
11 ماه قبل

کرت کوبین افسانه ای زمانی گفت وجود هموفوب، نژادستیز و زن ستیز در بین مخاطبان من باعث ناراحتیم میشه. من در مقابل چنین هنرمند بزرگی، عددی نیستم اما بازم یه چیزی رو خطاب به کسانی که دیسلایک میدن بگم تا از این به بعد تکلیفمون باهم مشخص بشه: اینترنت پر از عرزشی و فسیل بازه، من اگر از شماها لایک بگیرم مایه ناراحتیه نه برعکس پس کار درستی میکنید و ادامه بدید، تا اسم و پروفایل من رو دیدید دیسلایک بزنید چون من هیچوقت در راستای تایید عقاید شما حرف نخواهم زد. حتی اگه موافق هم بودید با حرفم باز دیسلایک بزنید چون من احترامی برای کسانی که نهایت موزیک و موزیسین براشون یعنی جواد یساری، نهایت فشن براشون یعنی یونیفورم نازی ها و نهایت سینما براشون یعنی یه مشت فسیل و جنازه و عتیقه قائل نیستم. خرافه پرست ها که دیگه هیچی! خواستم حداقل یه بار این رو بگم تا روشن بشه برای همه.

کانی
کانی
11 ماه قبل

کسی که امرووز نتونه حقوق و لزوم احترام به ال جی بی تی ها رو بفهمه یعنی خیلی …و باید به هر شکلی که میشه …

Marvel Man
11 ماه قبل

انتقاد های به حق نسبت به تحمیل خودشون به اکثریت در صنعت سرگرمی یا سیستم آموزشی تو غرب و دعوا های اخیر سر مسائل نان-باینری و… به کنار، حقیقتا lgbt ها تو دهه های گذشته تو فشن و موزیک پاپ پیشتاز بودن. وقتی میگن همنجسگرا، اکثر ملت یه چیزی تو مایه های جفری دامر میاد تو ذهنشون اما من فردی مرکوری، التون جان، جرج مایکل، دیوید بویی، بوی جرج، لیدی گاگا و… به ذهنم میاد یا بازیگران با کلاسی مثل ایان مک کلن. پس با توجه به اینکه گارد و تعصبات مذهبی هم ندارم نمیتونم هموفوب باشم

امین
امین
11 ماه قبل
پاسخ به  Marvel Man

دیوید بویی زن داشت و لیدی گاگا هم به هردو جنس گرایش داره از خودت حرف در نیار نمی‌خواد برای ترویج انحراف دروغ بگی

Marvel Man
11 ماه قبل
پاسخ به  امین

خیلی مسخرست
یاد اون جوکه افتادم که طرف رو به ده تا چیز مختلف متهم میکنن بعد جوابش اینه که نه شما اشتباه میکنید، من هیچوقت تو عمرم سیگار نکشیدم!!! 😆
B توی lgbt چی رو نمایندگی آقای ترویج انحراف؟! اصلا ولش کن. میتونم ده ها اسم دیگه از مشاهیر موزیک و فشن و سینما بیارم که lgbt محسوب میشن، از تام فورد گرفته تا نیل پاتریک هریس و غیره ولی همین که میگی ترویج انحراف یعنی صحبت بی فایدست. جوابت یه جمله دو کلمه ای بیشتر نیست (می‌تونه یه کلمه ای هم باشه) که خب اگه مذهبی هستی از «خ» اون جمله تا «و» بسیار محکم تر تلفظ میشه!

هانا عباسی
Hanna
11 ماه قبل

من اخبار سلبریتی ها رو دنبال نمی کنم و این ماجرا رو هم نشنیده بودم اما رسما علاقه مو بهش از دست دادم. اول توهین به افرادی که کاری به کارش ندارن، بعد توهین به معلولین، منجمله دختر خودش! جدا موجود خجالت آوریه. ترجیح می دم دیگه با همون نفشش توی فیلم Wanted به خاطرم بمونه. مخصوصا اون صحنه کییورد.

امین
امین
11 ماه قبل

از معدود سلبریتی هایی که پای عقایدش وایساده توی هالیوود و از هر مزخرفی حمایت نمیکنه. کلا سلبریتی جماعت چه ایرانی چه آمریکاییش آفتاب پرستن و رنگ عوض میکنن می بینم نونشون کجاست همونم حمایت میکنن حتی اگر انحرافات مزخرفی مثل لگبت باشه

بهاره
بهاره
11 ماه قبل

همین آدمای ال‌جی‌بی‌تی و طرفداران شون میگن دیگران باید به عقیده کثیف شون احترام بذارن ولی چون یه نفر باهاشون مخالفه ، شروع به توهین و … میکنن . همیشه راه درست موافقین کمتری داره ، چون بیشتر آدما بنده هوای نفس و شیطانن 🤦🏻‍♀️

هانا عباسی
Hanna
11 ماه قبل
پاسخ به  بهاره

همین جا تو به اونا توهین کردی، انتظار داری بهشون توهین کنن جواب ندن؟ منطق که هیچ، درک عمومی هم انگار توی اسید حل شده رفته.

Marvel Man
11 ماه قبل
پاسخ به  بهاره

lgbtq نقد های بسیار زیادی بهش وارده اما در برابر مذهبی جماعت فقط و فقط باید از lgbt دفاع کرد و بس

Nima
Nima
11 ماه قبل
پاسخ به  بهاره

براساس «راه درست»، همین که تو به خودت اجازه دادی کامنت بذاری از وسوسه‌های شیطان بوده! زن مذهبی دو سه تا وظیفه بیشتر نداره!!!

Wqwa
Wqwa
11 ماه قبل

دمش گرم BASE

فاطمه
فاطمه
11 ماه قبل

ایراد بنی‌ اسرائیلی که می‌گن اینه. بدبخت‌ها چشم ندارن موفقیت یک نفر رو ببینن. الکی فقط تخریب می‌کنند.

Nima
Nima
11 ماه قبل

چند سال پیش شاید این حرف رو نمیزدم اما الان براساس تجربه ای که داریم میگم، اگر به شکل علنی مذهبی هستی، یعنی طوری که ترویج میکنی مذهب خودت رو نه اینکه برای خودت و خلوتت و مسائل اخلاقی و آرامش روحیت و بدون ضایع کردن حقوق مردم مذهبی باشی که قابل احترام هست، «باید» حتماً مذهبی بودن خودت رو به صورت شفاف و تحت فشار استدلال و تقدس زدایی توضیح بدی. اگر پنجاه شصت سال پیش چنین فضایی در کشور ما شکل می‌گرفت الان هممون وضعیت خیلی بهتری می‌داشتیم.
بقول یه عزیزی: مذهبی های متعصب ما فقط وقتی میفهمند از دستشون چی کشیدیم که بخاطر تماشا یا گوش کردن به محتوای مذهبیشون مجبور باشند از vpn استفاده کنن!