صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آل پاچینو و جانی دپ در فیلم «Modi» همبازی می شوند

آل پاچینو و جانی دپ در فیلم «Modi» همبازی می شوند

Modi

«جانی دپ» در آستانه اکران «ژان دو باری» (Jean Du Barry) در جشنواره کن بازیگران فیلم جدیدش «مودی» (Modi) در مقام کارگردان را معرفی کرد.

در این فیلم بیوگرافی برای نقاش ایتالیایی «آمادئو مودیلیانی» بازیگر ایتالیایی «ریکاردو اسکامارچو» (John Wick Chapter 2)، «پی‌یر نینه» برنده سزار (Yves Saint Laurent) و «ال پاچینو» نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلمبرداری «مودی» از پاییز آینده در بوداپست آغاز خواهد شد. این پروژه در جشنواره کن امسال به خریداران عرضه می‌شود و بازیگران بیشتری به زودی اضاه خواهند شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «مودیلینانی» به نویسندگی یرزی و ماری کرومولوفسکی بر اساس نمایشنامه «دنیس مک اینتایر»، بر روی دو روز از زندگی نقاش در سال ۱۹۱۶ در پاریس تمرکز خواهد کرد و فرار او از پلیس در خیابان‌ها و بارهای شهر جنگ‌زده را در طول ۴۸ ساعت به تصویر می‌کشد. «ال پاچینو» برنده اسکار و «بری نویدی» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

اسکامارچو علاوه بر «جان ویک ۲» سابقه بازی در «بهترین دوران جوانی» (The Best of Youth) و «لورو» (Loro) ‌«پابلو سورنتینو» را دارد و در «سه طبقه» (Tre Piani) «نانی مورتی» نقش‌آفرینی کرده است. نینه جدا از فیلم «ایو سن لوران»، در فیلم «فرانتس» (Frantz) دیده شده است.

نویدی پیش‌تر در فیلم‌های «وایلد سالومه» (Wilde Salomé) و «تاجر ونیزی» (The Merchant of Venice) با پاچینو همکاری کرده است. پاچینو و دپ نیز در فیلم جنایی «دانی براسکو» (Donnie Brasco) مقابل یکدیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند. «مودی» دومین فیلم بلند دپ در مقام کارگردان پس از «شجاع» (The Brave) با بازی خودش و «مارلون براندو» در سال ۱۹۹۷ است.

فیلم «ژان دو باری» دپ هفته آینده جشنواره کن را افتتاح خواهد کرد. او در این فیلم نقش «لویی پانزدهم» را مقابل «مایون» بازی کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
11 ماه قبل

‘آل پاچینو’ در ۸۳ سالگی تهیه کننده میشه، ‘کلینت ایستوود’ در ۹۲ سالگی کارگردانی فیلم میکنه، ‘مارتین اسکورسیزی’ در ۸۰ سالگی کارگردانی میکنه، ‘رابرت دنیرو’ در ۷۹ سالگی بچه دار میشه(!!!).
به این میگن ‘امید به زندگی’…

nmskywalker
nmskywalker
11 ماه قبل
پاسخ به  فرزاد

دقیقا
یه مثال دیگه ریدلی اسکاته، تو 85 سالگی کلی پروژه برا آینده داره.

فرزاد
فرزاد
11 ماه قبل
پاسخ به  nmskywalker

آره؛ یادم رفت!
منتظر ‘گلادیاتور ۲’ هستیم…