صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فتوکال فیلم Jeanne du Barry در جشنواره کن با حضور جانی دپ

فتوکال فیلم Jeanne du Barry در جشنواره کن با حضور جانی دپ

جانی دپ - Jeanne du Barry

فتوکال فیلم «ژان دو باری» (Jeanne du Barry) با بازی و کارگردانی «مایون» فرانسوی در دومین روز جشنواره کن هفتاد و ششم برگزار شد. این فیلم تاریخی «جانی دپ» «جانی دپ» را پس از چند سال در نقش «لویی پانزدهم» به سینما بازمی‌گرداند. اکران این فیلم در شب افتتاحیه با هفت دقیقه تشویق ایستاده دپ همراه بود و او را احساساتی کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، داستان این درام جاه‌طلبانه برداشت آزادی از زندگی دو باری است. این زن جوان در فقر زاده شد و در طبقه کارگر رشد کرد اما ذکاوتش او را به از نردبان طبقات جامعه بالا برد تا به یار محبوب «لوئی پانزدهم» تبدیل شود. «بنجامین لاورن»، «پی‌یر ریچارد»، «ملویل پوپو»، «نوئمی لووفسکی»، «پاسکال گرگوری» و «ایندیا هر» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «ژان دو باری» ششمین فیلم بلند «مایون» است.

مایون پیش‌تر شایعه اختلاف با دپ را در حین تولید این پروژه تأیید کرده و «پرمیر» گفته بود: «جانی یک ستاره است، یک پادشاه… و یک آمریکایی! به من گفته بودند که اجازه ندهم متوجه شود که منتظر او هستیم تا صحنه‌ای را فیلمبرداری کنیم، اجازه نداشتم در رختکن او را بزنم. یک روز به هر حال این کار را کردم. و او در آن‌جا ملتفتم کرد که مرتکب یک ورود غیرقابل‌قبول شده‌ام و پرسید که اگر او در اتاق رختکن من را زده بود چه حسی پیدا می‌کردم. جواب دادم که همه همیشه این کار را می‌کنند. چون روش کار در صحنه‌های فیلمبرداری در فرانسه این است!»

«تی‌یری فرمو» یک روز پیش از افتتاحیه کن از حضور دپ در این جشنواره حمایت کرده بود: «راستش را بخواهید در مورد تصویر «جانی دپ» در ایالات متحده چیزی نمی‌دانم. در زندگی‌ام فقط یک قانون دارم، آزادی اندیشه و آزادی بیان و عمل در چهارچوب قوانین. اگر «جانی دپ» از بازیگری در سینما محروم شده، یا فیلم تحریم شده بود ما اینجا در موردش حرف نمی‌زدیم. بنابراین ما فیلم مایون را دیدیم و می‌توانست در رقابت باشد. می‌توانست هشتمین کارگردان زن باشد. این [حواشی] وقتی به وجود آمد که اعلام شد فیلم در کن نمایش داده می‌شود زیرا همه جانی را می‌دانستند که او فیلم را در فرانسه ساخته… نمی‌دانم چرا دپ را انتخاب کرده اما سؤالی است که باید از مایون بپرسید.»

«ژان دو باری»‌ اولین فیلم بلند دپ پس از سه سال و در پی پیروزی حقوقی بر همسر سابقش «امبر هرد» در دادگاه افترازنی ویرجینیا است. او از سال ۲۰۲۰ و فیلم «میناماتا» (Minamata) در فیلم بلندی بازی نکرده بود. دپ ۶۰ ساله علاوه بر فیلم «ژان دو باری» فیلم بیوگرافیکال «مودیلیانی» (Modi) را کارگردانی خواهد کرد.

جانی دپ - Jeanne du Barry

 

cannes 2023 jeanne du barry photo call johnny depp maiwenn 3

Jeanne du Barry - جانی دپ

Jeanne du Barry - جانی دپ

Jeanne du Barry - جانی دپ

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
10 ماه قبل

آرامش رهایی رو در چشمان ‘جانی دپ’ میشه دید!

آناهیتا
آناهیتا
10 ماه قبل

خیلی دوست دارم این فیلم رو ببینم
خوشحالم جانی دپ عزیز دیگه بدون قضاوت کسی و توهین بی دلیل در مراسم حاضر شده
آدم هایی مثل امبر هرد واقعا کثیف هستن چه زن چه مرد!