صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : 9 دقیقه تشویق ایستاده در جشنواره کن برای فیلم «Killers of the Flower Moon»

9 دقیقه تشویق ایستاده در جشنواره کن برای فیلم «Killers of the Flower Moon»

Killers of the Flower Moon

فیلم «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» شنبه شب این هفته در جشنواره کن هفتاد و ششم برای اولین بار به نمایش درآمد و نه دقیقه به صورت ایستاده تشویق شد تا از این حیث رکورد این دوره شکسته شود. این فیلم در حال حاضر از ۲۷ نقد ثبت شده در «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۶ درصد دریافت کرده است. منتقد «ایندی‌وایر» نمایش دی‌کاپریو را «بهترین در کارنامه‌اش» توصیف می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که اسکورسیزی در مراسم افتتاحیه فیلم می‌گوید: «این فیلم را چند سال قبل در اوکلاهوما فیلمبرداری کردیم و مدتی طول کشید تا شکل بهتری بگیرد. اپل حمایتی عالی از فیلمبرداری ما در آن‌جا به عمل آورد. فکر نمی‌کنم چنین تجربه‌ای کرده بودم.»

در مراسم افتتاحیه سلبریتی‌های بسیاری از «توبی مگوایر» که پیش از سایرین روی فرش قرمز رفت تا «کیت بلانشت»، «پل دینو»، «سلما هایک»، «تای شریدان»، «آلفونسو کوارون»، و «جیمز منگولد» حضور پیدا کردند. علاوه بر این مدل‌های بین‌المللی و شخصیت‌های پرنفوذ اینترنتی در این رویداد دیده شدند.

این فیلم وسترن جنایی را اپل و پارامونت با بودجه بیش از ۲۰۰ میلیون دلاری تولید کردند. دی‌کاپریو در «قاتلین ماه گل» نقش «ارنست برکهارت» را بازی می‌کند، پسر خویشاوند نزدیک یک زمین‌دار بانفوذ با بازی دنیرو. «جسی پلمانز» که در «ایرلندی» (The Irishman) با اسکورسیزی همکاری داشته، در این فیلم نقش «تام وایت» را بازی می‌کند، یکی از اعضای سازمان نوبنیاد اف‌بی‌آی که بر روی قتل‌های قبیله اوسیج تحقیق می‌کند. «لیلی گلدستون» بازیگر بومی آمریکایی که سابقه همکاری با «کلی رایکارد» در «برخی زنان» (Certain Women) و «اولین گاو» (First Cow) را دارد نقش همسر ارنست را بازی خواهد کرد.

«برندن فریزر»، «تانتو کاردینال»، «کارا جید مایرز»، «جانای کالینز»، «جولین دیون»، «ویلیام بلو»، «لوییس کنسلمی»، «تاتانکا مینز»، «مایکل ابوت جونیور»، «پت هیلی»، «اسکات شپرد»، «جیسون ایزابل» و «استورجیل سیمپسون» از جمله دیگر بازیگران فیلم سه ساعت و ۲۶ دقیقه‌ای «قاتلین ماه گل» خواهند بود.

فیلم «قاتلین ماه گل» در بخش مسابقه کن اکران نشده و برای «نخل طلا» رقابت نمی‌کند. اپل اریجینال فیلمز فیلم «قاتلین ماه گل» را ۶ اکتبر به صورت محدود و ۲۰ اکتبر به صورت گسترده اکران می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Marvel Man
10 ماه قبل

دعوا و کلکل هامون با فسیلبازا به کنار، حقیقت مشتاقم این فیلم رو ببینم. این فیلم ها ممکنه آخرین از نوع خودشون باشن. با این سیر ترسناکی که تکنولوژی AI داره پیشرفت می‌کنه ممکنه تا چندسال آینده سینما به اون شکلی که میشناسیم از بین بره. همین الان تو یوتیوب پره ویدیوهایی که کاملا توسط الگوریتمِ تبدیل تکست به تصویر AI ساخته شده (الان خوب بنظر نمیان ولی بزودی بهتر میشن) و صداهایی که از سلبریتی های مختلف توسط AI یجوری شبیه سازی میشه که با اصل مو نمیزنه و می‌تونه انقلابی تو وویس اکتینگ ایجاد کنه. فیلمنامه هم که میتونن بنویسن. طولی نمی‌کشه انسان رو کاملا پشت سر بذارن! خلاصه که هنر انسانی ممکنه آخرین روزهای خودشو سپری کنه البته مثل پاسخ تام کروز به اد هریس تو تاپ گان که بهش می‌گه گونه شما داره منقرض میشه باید گفت «شاید، ولی امروز نه»!. (دیدی منم بلدم احترام بذارم فسیلباز؟! اگه شماها بی احترامی نکنید ما هم نیازی نمی‌بینیم بی احترامی کنیم)

سیاوش
سیاوش
10 ماه قبل
پاسخ به  Marvel Man

متن و محتوا همواره تغییر شکل میده. این ویژگی دنیای بی‌نقصی که خداوند به ما بخشیده!!!!!!!!!!. تکامل، تکامل، تکامل…
غیر از این بود باید تا آخر عمر آهوی جهنده بر روی کوزه رو می‌دیدیم!
AI هم در طول اراده انسانه و منافاتی باهاش نداره، تازه قراره هیجان‌انگیزتر بکنه ماجرارو! باور کن AI آنچنان چیز عجیبی نیست… مطمعن باش تو همین فیلم قاتلین ماه گل از AI و نرم‌افزارهای پیشرفته استفاده شده. مهم اینه کی و چطور ازش استفاده کنه…

Marvel Man
10 ماه قبل
پاسخ به  سیاوش

نمی‌دونم والا
من رو که خیلی میترسونه. دست خودم نیست!

هانا عباسی
Hanna
10 ماه قبل
پاسخ به  سیاوش

Meanwhile: Hall9000 says hi to Skymet.

سیاوش
سیاوش
10 ماه قبل
پاسخ به  Marvel Man

یه چیزی همين الان به ذهنم رسید؛ تو سیزن آخر سریال سیلیکون‌ولی گفتن (مطمئن نیستم عددشو) بالای ۷۰ یا ۷۵ درصد فایلهای ذخیره شده تو کل اینترنت فیلمای پ**رنه. پس به شخصه آرزو میکنم هرچی سریع تر AI به نهایت پیشرفت برسه تا برای تولید این مدل محتوا اینقد انسان مجبور نباشن بخاطر پول …! عجب تحلیلی کردم! برگای خودم ریخت :))))

اسکورسیزی
اسکورسیزی
10 ماه قبل

آقا ول کنید این حرفا رو الان یه خبری اومده سینمای جهان رو در بهت و حیرت فرو برده.قضیه از این قراره که کریستوفر نولان کارگردان بزرگ تاریخ سینما در مصاحبه ای با ایندی وایر گفت در سکانسی از فیلم جدیدش اوپنهایمر برای طبیعی تر شدن و ریختن پشمای مخاطب از یک سوسک واقعی استفاده کرده و همه سختی های این کار وحشتناک رو به جان خریده تا یه فیلم بزرگ و شاهکار به مخاطبین سراسر جهان تحویل بده.خوش به حال ما که هم عصر نابغه ای مثل نولان هستیم

noboddy
noboddy
10 ماه قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

چند سالته عمو

اسکورسیزی
اسکورسیزی
10 ماه قبل
پاسخ به  noboddy

از نولان فنای دوزاری بزرگترم😂آررررره

Marvel Man
10 ماه قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

دو کلمه: Apple TV! حرفه ای ها فهمیدن چی گفتم 😉