صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : اکران فیلم «تفریق» به دلیل حضور ترانه علیدوستی لغو شد

اکران فیلم «تفریق» به دلیل حضور ترانه علیدوستی لغو شد

ترانه علیدوستی تفریق

فیلم سینمایی «تفریق»  قرار بود بدون تبلیغات و در «سکوت خبری» در سینما‌های ایران اکران شود، اما سازمان سینمایی بر اساس آنچه «فعالیت سیاسی عوامل» خوانده شده، اجازه اکران آن را صادر نکرده است.

سازمان سینمایی در حالی از نمایش فیلم «تفریق» جلوگیری کرده است که به گفته مسئولان آن، این فیلم مجوز نمایش دارد و روزنامه اعتماد نوشته که «حواشی» ایجاد شده برای برخی عوامل فیلم، بخصوص ترانه علیدوستی مانع از نمایش آن شده و «ظرف چند ماه آینده» اکران خواهد شد.

این فیلم که داستان برخورد دو زوج را روایت می‌کند و در آن ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده هرکدام در دو نقش متفاوت بازی کرده‌اند، نخستین بار پارسال در جشنواره فیلم تورنتو اکران شد و سپس در چند رویداد سینمایی بین‌المللی به نمایش درآمد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پارسا عبدی
پارسا عبدی
8 ماه قبل

این فیلم مصداق توهین به شعور بیننده است.

یه فیلم ابلهانه و چرند و زرد مثل بقیه چرندیاتی که حقیقی می‌سازه
یعنی مزخرف در مزخرف
افتضاح
پرت و پلا
پر از باگ های منطقی
یعنی مجمع الچرندیات
داستان کپی شده
بازی های غیر واقعی
فیلنامه سرشار از اشکال

واقعا خسته نباشید! 🤦‍♂️

MMM
MMM
10 ماه قبل

کمترین مجازات برای ادمایی که از ادمکش ها و تروریست ها حمایت میکنند

Matin
Matin
10 ماه قبل

دیگه ترانه علیدوستی توی خواب ببینه در سینمای ایرانی فیلمی ازش نشون بدهند.

خاتون
خاتون
10 ماه قبل
پاسخ به  Matin

ترانه خودش قبل از اینکه زندانی بشه هم گفت دیگه در ایران کار نخواهد کرد بعدشم الان تو خوشحالی که دیگه تو سینما نمبینیمش؟؟

فرزاد
فرزاد
10 ماه قبل
پاسخ به  Matin

بهتره این جوری بگیم: سینمای ایران دیگه توی خواب ببینه ‘ترانه علیدوستی’ واسش فیلم بازی کنه!
هنر و محبوبیت ترانه علیدوستی اثبات شده‌ست و ایشون حتما واسه آیندش برنامه داره؛ این سینمای بی کیفیت و مزخرف ایرانه که باید یه فکری به حال خودش بکنه!

بهار
بهار
10 ماه قبل

جالبه تهیه کننده و کارگردان و همه عوامل با وجود اینکه میدونن بازی این بازیگران در فیلمشان احتمال توقیف رو بسیار بالا میبره اما باز هم از همین بازیگران استفاده میکنند و دستمزدهای بسیار بالایی هم بهشون میدن..منظورم این نیست که مثلا با عملکرد خانم علی دوستی مخالفم سوالم در مورد پول هست و اینکه از کدام منبع تامین می شه؟؟؟

فرزاد
فرزاد
10 ماه قبل
پاسخ به  بهار

باید دید فیلم چه زمانی ساخته شده، ممکنه یک سال پیش تولید شده و حالا در شرایط فعلی داره اکران میشه!
کلا در سینمای ایران میزان دستمزد عوامل (به خصوص بازیگرها) بستگی به جیب شخص تهیه کننده داره، نه میزان فروش و سود فیلم! حتی در فیلم های سفارشی که میزان فروش فیلم اصلا مهم نیست چون تهیه کننده‌، ارگان دولتی یا حکومتی است.
کمبود مخاطب مشکل اساسی سینمای ایرانه و ریشه‌ی اصلی این مشکل، کاهش کیفیت فیلم هاست.

رضا
رضا
10 ماه قبل
پاسخ به  بهار

تا دیروز اسمت محسن بود الان شدی بهار؟؟

سروش
سروش
10 ماه قبل
پاسخ به  بهار

خودت میگی تهیه کننده بعد میگی از کجا تامین میشه؟؟؟ خب عقل کل هزینه هر فیلمی از جیب تهیه کننده اش تامین میشه دیگه،مثل فلان مسئول دزدی و اختلاس که نکرده کار کرده زحمت کشیده دستمزدشو نگرفته

فاطمه
فاطمه
10 ماه قبل
پاسخ به  سروش

آقای سروش عجب عقل کلی هستی تو اخه. معلومه که تهیه‌کننده بودجه فیلم رو تامین می‌کنه ولی جالبه که انقدر خنگی که منظور بهار رو نفهمیدی. تو سینمای ایران که فیلم‌ها به زور دو میلیارد هم نمی‌فروشن بودجه‌های میلیاردی می‌گیرن. وقتی دخل و خرج نمی‌خونه یعنی چی؟ یعنی اینکه پولشویی داره تو سینمای ایران اتفاق می‌افته.

سروش
سروش
10 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

تو سیستم نه دزدی میتونه اتفاق بیوفته نه پولشویی مگه اینکه خود حکومت با دزدها و پولشوها دستش تو یه کاسه باشه،حکومتی که وزارت اطلاعاتیش اونقدر قویه که کسی بدون اجازه حتی نمیتونه کنار خیابون یه بلال بفروشه چطوری میتونه پولشویی اتفاق بیوفته؟؟؟