صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پدرو پاسکال در پاسخ به بابایی خواندن شدنش توسط طرفداران: من بابایی هیچکس نیستم نخواهم شد!

پدرو پاسکال در پاسخ به بابایی خواندن شدنش توسط طرفداران: من بابایی هیچکس نیستم نخواهم شد!

پدرو پاسکال

«پدرو پاسکال» به لقبی که در شبکه‌های اجتماعی به داده‌اند واکنش نشان داده است. بازیگر سریال‌های «مندلوری» (The Mandalorian) و «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) و به زودی فیلم «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) در میزگرد بازیگران «هالیوود ریپورتر» با «ایوان پیترز»، «جف بریجز»، «کیران کالکین»، «دامسون ادریس» و «مایکل امپریولی» به گفت‌وگو نشسته است.

پاسکال در مورد «ددی» یا «بابایی» خوانده شدنش می‌گوید: «بله، با آن شوخی می‌کنم. به نظر می‌رسد که کمی به نقش‌هایم مرتبط باشد. در یک دوره «مندلوری» برای «گروگو» خیلی بابایی بود، و جوئل برای الی [در سریال «آخرین بازماندگان ما»]. نقش‌هایی بابایی بودند.»

بریجز می‌پرسد: «خودت یک بابایی هستی؟» پاسکال پاسخ می‌دهد: «من بابایی نیستم. و بابایی نخواهم شد!» کالکین به شوخی اضافه می‌کند:‌ «من بابایی هستم. اما هیچ‌کس از نقش‌های بابایی من خوشش نمی‌آید.»

پاسکال پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» گفته بود که او «بابایی جذاب و بی‌شرم» همه است. او به مجله «ونیتی فیر» نیز گفته بود که این ویژگی را «یک حالت ذهنی»‌ می‌داند.

پاسکال در مصاحبه با «گراهام نورتن» نیز گفته بود: «هنوز سعی می‌کنم درکش کنم. احساس می‌کنم تغییر می‌کند. هم زدی می‌گویند هم ددی.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مملي
مملي
10 ماه قبل

پدرو پاسکال در پاسخ به بابایی خواندن شدنش توسط طرفداران: من بابایی هیچکس نیستم نخواهم شد! يكم تو نوشتارتون دقت كنيد.دنياي سينما خبراي زيادي داره تو طول روز. شما سايتتون روزي يك خبر ميزنه!!!!!!

جواد
جواد
10 ماه قبل

یعنی نمی‌خواد بابایی بشه ؟ 😄

هیوا
هیوا
10 ماه قبل

سطح خبر!!