صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : بررسی و مشخصات گوشی گوگل پیکسل 7 ای (Google Pixel 7a)

بررسی و مشخصات گوشی گوگل پیکسل 7 ای (Google Pixel 7a)

گوگل پیکسل 7 ای - Google Pixel 7a

گوشی Pixel 7a نسبت به پرچمدار گوگل، از قیمت پایین تری برخوردار است و برای جلب نظر کاربران اقتصادی تر گوشی های همراه روانه بازار شده است. در ادامه به بررسی این گوشی از کمپانی گوگل پرداخته ایم و خواهید دید که آیا Pixel 7a ارزش خرید دارد یا خیر.

 

طراحی و امکانات گوشی Pixel 7a:

قاب گوشی Pixel 7a از پلاستیک براق ساخته شده و علی رغم زیبایی فراوان، بهتر است از یک قاب برای آن استفاده کنید تا دچار لکه و کثیفی نشود. نکته جالب درباره طراحی گوگل پیکسل 7 ای این است که کمه ولوم به زیر دکمه پاور منتقل شده که شاید در نگاه اول کمی کار کردن با آن سخت باشد اما خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. این نکته را هم اضافه کنیم که گوگل جایگاهی برای کارت حافظه در این گوشی در نظر نگرفته است. اما خوشبختانه از بابت ضد آب بودن، خیال کاربران این گوشی راحت باشد چراکه گوشی Pixel 7a از گواهی IP67 بهره گرفته که باعث می شود این گوشی تا حد زیادی ضد آب باشد و مشکلی در این خصوص ایجاد نکند.

گوگل پیکسل 7 ای - Google Pixel 7a

صفحه نمایشگر و سخت افزار گوشی Pixel 7a:

صفحه نمایشگر گوشی Pixel 7a ،6.1  اینچی از نوع OLED با وضوح 1080 است و رفرش ریت آن نیز 90 هرتز است. این نمایشگر همه انتظارات مورد نیاز از داشتن یک صفحه نمایشگر با کیفیت را برطرف می کند، اما بزرگترین ایراد آن رفرش ریت 90 هرتزی است که این روزها بیشتر در گوشی های اقتصادی دیده می شود و نبود عدد بالاتر در این بخش می تواند یک ضعف برای گوشی پیکسل 7 ای به شمار برود.

Pixel 7a در بخش سخت افزار از پردازنده اختصاصی خودش یعنی Tensor G2 استفاده کرده است. این پردازنده از قدرت پردازشی بالایی برخوردار است و کاربران این گوشی می توانند به راحتی از اپلیکیشن های مورد علاقه خودشان در این گوشی استفاده کنند و همچنین به اجرای بازی های موبایلی محبوب خودشان از جمله «کال اف دیوتی» یا «پابجی موبایل» بپردازند. خوشبختانه برای اجرای بازی های موبایلی، گوشی Pixel 7a مشکل بزرگی ایجاد نمی کند.

گوگل پیکسل 7 ای - Google Pixel 7a

دوربین و باتری گوشی Pixel 7a :

Pixel 7a از دو لنز 64 مگاپیکسلی واید و یک لنز 13 مگاپیکسلی اولترا واید در این گوشی استفاده کرده است. این لنز تغییر بزرگی در مقایسه با گوشی Pixel 6a  تجربه نکرده است و گوگل صرفاً به برطرف کردن باگ ها و اپدیت نرم افزاری آن اقدام کرده است. در واقع لنزهای مورد استفاده قرار گرفته برای پیکسل 6 ای به حدی خوب بود که گوگل در گوشی جدید تغییر محسوسی در آن ایجاد نکرده است. در ضبط ویدئو هم این گوشی به جهت وجود لرزشگیر اپتیکال، ویدئوهای با کیفیتی ضبط می کند.

استفاده از باتری با ظرفیت 4385 میلی آمپر مزیتی برای گوگل در رقابت با رقبای قدرتمندش ایجاد نمی کند و می توان رویکرد گوگل در این بخش را معمولی توصیف کرد.

 

مارال تمدن

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
محسن
10 ماه قبل

ایولا کاش قیمتشم میزاشتید