صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : الیزابت اولسن: هرگز با مارول یک قرارداد بیشتر نبندید!

الیزابت اولسن: هرگز با مارول یک قرارداد بیشتر نبندید!

الیزابت اولسن

«الیزابت اولسن» به بازیگران جوانی که با استودیوی مارول همکاری می‌کنند توصیه کرده است که برای بازی در چند پروژه قرارداد امضاء نکنند. اولسن در هشت سال گذشته نقش «واندا واکسیموف» را در چند فیلم و سریال بازی کرده و می‌گوید «برخی» با او تماس گرفته و نظرش را در این خصوص جویا شده‌اند. اولسن در پاسخ به آن‌ها می‌گوید فقط در برای یک پروژه قرارداد امضاء کنند: «فقط یکی به آن‌ها بدهید.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اولسن در مصاحبه با پادکست «شاد غمگین گیج» (Happy Sad Confused) توضیح می‌دهد: «فکر می‌کنم به این شکل اختیار بیشتری دارید روی… اگر بگویید:‌ «خدای من، خیلی به من خوش گذشت و عاشق این شخصیت شدم، می‌خواهم دوباره بازی کنم»، می‌دانید که آزادی هنری بیشتری برای فیلم بعدی خواهید داشت.»

توصیه بازیگر «وانداویژن» (WandaVision) منطقی به نظر می‌رسد چرا که بازیگرانی چون «سباستین استن» و «ساموئل ال. جکسون» بنا بر گزارش‌های غیررسمی برای ۹ فیلم قرارداد منعقد کرده‌اند در حالی که «تام هالند» و «کریس اوانز» برای شش پروژه به توافق رسیدند. اولسن به شوخی اضافه می‌کند: «این را به [دیوید] گالوزی نگویید. او مدیر روابط تجاری مارول است.»

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول در سال ۲۰۲۱ به «هالیوود ریپورتر» گفته بود که مدت قرارداد بازیگران در سال‌های اخیر به نقش آن‌ها بستگی پیدا کرده است: «متغیر است، پروژه به پروژه، بازیگر به بازیگر. در واقع، هدف ما افرادی است که برای ورود به این دنیا و فرصت مشارکت در آثار بیشتر مشتاق‌اند، به جای اینکه به وظایف قراردادی خودشان محدود شوند.»

اولسن از در نزاع حقوقی «اسکارلت جوهانسن» و دیزنی از بازیگر «بیوه سیاه» (Black Widow) حمایت کرد و به مجله «ونیتی فیر» گفت: «به نظر من او خیلی سرسخت است و به معنای واقعی کلمه وقتی [متن شکایت] را خواندم گفتم: «آفرین به تو اسکارلت.»» این بازیگر ۳۴ ساله اضافه می‌کند: «وقتی بحث بازیگران و دستمزدشان در میان باشد، یعنی… فقط قرارداد اهمیت پیدا می‌کند. بنابراین یا در قرارداد وجود دارد یا ندارد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها