صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال «Ted Lasso» به پایان راه رسید

سریال «Ted Lasso» به پایان راه رسید

Ted Lasso

قسمت پایانی فصل سوم سریال کمدی «تد لسو» (Ted Lasso) تحت عنوان «به امید دیدار، بدرود» (So Long, Farewell) از اپل تی‌وی+ پخش شد و همان‌گونه که بعضی از عوامل از پیش وعده داده بودند داستان را به یک نقطه «پایان» رساند.

پایان قطعی این سریال تحسین‌شده با فصل سوم مانند دو سریال «بری» (Barry) و «وراثت» (Succession) که این هفته پس از چند سال به پایان رسیدند تا این لحظه به صورت رسمی تأیید نشده اما «برت گلدستین» بازیگر نقش «روی کنت» در شبکه‌های اجتماعی ضمن به اشتراک گذاشتن تصاویری از پشت صحنه اعلام کرده که «پایان از فرارسیده است.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، گلدستین می‌نویسد: «و حالا پایان فرارسید… سوت! حرف‌های زیادی می‌خواهم بگویم و کلمات کافی برای بیانشان ندارم. اما فعلاً این را می‌گویم: «تد لسو» یک تجربه واقعاً جادویی بود. سریال در مورد عشق، که با عشق، و با شوخ‌ترین، زیباترین و مهربان‌ترین آدم‌های روی زمین ساخته شد. از همه نویسندگان گرفته، تا همه اعضای گروه تولید و تمامی بازیگران، صرف نظر از اندازه نقش ‌آن‌ها، تا گروه پس از تولید، همه برای ساختن «تد لسو» بهترین عملکرد و اشتیاق خود را نشان دادند. دلتنگ زندگی در آن دنیا به همراه آن‌ها خواهم شد.»

او ادامه می‌دهد: ««تد لسو» زندگی من را از تمامی جهات ممکن تغییر داد. تا همیشه قدردانش هستم. از همه کسانی که سریال را دیدند و به آن باور داشتند و به شکلی که هرگز تصور نمی‌کردیم به آن اهمیت دادند سپاسگزاری می‌کنم. و از جیسون [سودیکیس] و بیل [لارنس] و برندن [هانت] و پسر خاص «جو کلی» و همه عوامل و بازیگران، به خاطر همه‌چیز سپاسگزارم. درس‌هیا زیادی آموختم، تمام مدت خندیدیم و دوستانی ابدی پیدا کردم.»

گلدستین برای بازی در این سریال دو سال متوالی برنده امی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در سریال‌های کمدی شد. او در سال ۲۰۲۲ با فیلم «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) وارد «دنیای سینمایی مارول» شد و نقش «هرکول» را بازی کرد.

سودیکیس به تازگی در مصاحبه با پادکست «مگس روی دیوار» (Fly on the Wall) از احتمال تولید اسپین‌آف «تد لسو» در مدیوم‌های دیگر گفته است: «چه کتاب باشد، چه پادکستی در مورد اپیزودها برای ارائه آن تفاسیر صوتی… برای حرف زدن از مسائل مختلف و مضامین سریال. و می‌تواند سریال را به شکلی عمیق‌تر توضیح دهد نسبت به آنچه من می‌توانم برای کسی توضیح دهم. بله، فکر می‌کنم فرصت‌هایی وجود دارد، برای اسپین‌آف‌ها.»

سودیکیس در مصاحبه با «ددلاین» گفته بود که نویسندگان داستانی که تمایل داشته‌اند را تا پایان فصل سوم بازگو کرده‌اند: «این پایان داستانی است که می‌خواستیم بازگو کنیم، و امیدوار بودیم که بازگو کنیم و دوست داشتیم که بازگو کنیم. این حقیقت که مردم بدون اینکه بدانند در فصل سوم چه پیش خواهد آمد بیشتر طلب می‌کنند و کنجکاوند باعث افتخار است. شاید در تاریخ ۳۱ مه، وقتی همه ۱۲ اپیزود فصل منتشر شد، بگویند: «رفیق، می‌دانی، درک می‌کنیم، ایرادی ندارد. بیش از این نمی‌خواهیم، متوجه شدیم.»»

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جواد
جواد
10 ماه قبل

Be a goldfish