صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : عصبانیت تام کروز از تصرف سینماهای آیمکس برای نمایش فیلم Oppenheimer

عصبانیت تام کروز از تصرف سینماهای آیمکس برای نمایش فیلم Oppenheimer

تام کروز

نزدیک به یک سال پس از اکران موفقیت‌آمیز «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) که به باور «استیون اسپیلبرگ» صنعت نمایش فیلم در سینما را «نجات» داد و مخاطبین را پس از دو سال پاندمی به سالن‌ها بازگرداند، «تام کروز» آماده اکران هفتمین قسمت «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) از ۱۲ ژوئیه می‌شود. او در مراسم افتتاحیه «تنت» (Tenet) «کریستفر نولان» به عنوان اولین فیلمی که در پاندمی به شکل گسترده اکران می‌شد حضور پیدا کرد تا نگرانی مخاطبین برای بازگشت به سینما کاهش پیدا کند. او با این حال از محدود شدن تازه‌ترین ساخته نولان یعنی «اوپنهایمر» (Oppenheimer) به سینماهای آیمکس خرسند نیست.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «اوپنهایمر» از ۲۱ ژوئیه و کمتر از دو هفته پس از «مأموریت غیرممکن ۷» اکران خواهد شد و استودیوی یونیورسال تمامی سینماهای آیمکس آمریکای شمالی را به مدت سه هفته تصرف کرده است. این فیلم با دوربین‌های آیمکس فیلمبرداری شده  تا سه هفته تنها فیلمی است که در این سینماها به نمایش درمی‌آید.

«پاک نیوز» گزارش داده است که کروز از این اتفاق به‌شدت ناراحت شده و اعتراض «پرسروصدای» خود را به گوش مدیران پارامونت رسانده است. به دست آوردن سینماهای آیمکس برای فیلم‌های پرخرجی مانند «مأموریت غیرممکن» سرنوشت‌ساز است. فیلم «ماوریک» فقط در این سینماها ۱۱۰ میلیون دلار فروخته بود. در این گزارش آمده است که یونیورسال ماه‌ها قبل از موکول شدن «مأموریت غیرممکن ۷» به این تاریخ سینماهای آیمکس را رزرو کرده است.

کروز شاید بیش از هر فیلم دیگری برای فیلمبرداری قسمت هفتم چندگانه «مأموریت غیرممکن» به دردسر افتاد و در حین پاندمی با مشکلات مختلفی دست به گریبان شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکورسیزی
اسکورسیزی
10 ماه قبل

بله دیگه همه فیلما باید قربانی بشن تا آشغال جدید کارگردان لوس سینما پرفروش بشه

Marvel Man
10 ماه قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

نگران نباش
سِروِرهای اپل تی وی برای نمایش فیلم عستاد برقرار میمونه 😉

Nono
Nono
10 ماه قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

خیلی عجیبه جدیدا مردم آنقدر …شدن که به کریستوفر نولان میگن لوس 😂😂😂😂
اگه کریستوفر نولان لوسه پس تو چی ای ؟

اسکورسیزی
اسکورسیزی
10 ماه قبل
پاسخ به  Nono

من همونیم که نولانو طرفداراشو ….🤣🤣🤣🤣🤣

Marvel Man
10 ماه قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

من همونیم که نولانو طرفداراشو به قطعیت رسوند که فسیلباز مجرم نیست بلکه بیمار است!

ایشون میخواستن این رو بگن 🙂

Marvel Man
10 ماه قبل

اسطوره های سینمای واقعی دعوا کنند، ابلهان باور کنند!