صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : قیمت و مشخصات گوشی سونی Sony Xperia 1 V

قیمت و مشخصات گوشی سونی Sony Xperia 1 V

Sony Xperia 1 V - سونی اکسپریا 1 وی

Sony Xperia 1 V پرچمدار جدید کمپانی خوش نام «سونی» است که با امکانات جذابی روانه بازار شده و کاربران حرفه ای دنیای موبایل را نشانه رفته است. در ادامه مطلب به بررسی گوشی سونی اکسپریا 1 وی پرداخته ایم و این مسئله را بررسی کرده ایم که آیا این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر.

امکانات و صفحه نمایشگر گوشی Sony Xperia 1 V:

سونی مانندن همیشه در طراحی کیفیت محصولاتش عملکرد خیره کننده ای داشته است. Sony Xperia 1 V در قاب پشتی از جنس شیشه استفاده کرده که با Gorilla Glass Victus 2 محافظت می شود و فریم این گوشی نیز از جنس آلومینیوم است.

Sony Xperia 1 V خیال کاربرانش را از بابت ضد آب بودن راحت کرده است و به گواهی IP68 مجهز شده که اجازه می دهد از این گوشی در مکان های مختلف به راحتی استفاده نمایید. این گوشی می تواند تا عمق یک متر و نیم به مدت 30 دقیقه به کار خودش ادامه دهد.

Sony Xperia 1 V دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع OLED با رزولیشن 1644 در 3840 بهره  و رفرش ریت صفحه 120 هرتزی است. تراکم پیکسل در این گوشی 643 ppi است که باعث می شود که این عدد نشان می دهد گوشی جدید سونی در بخش صفحه نمایشگر عملکرد بی نقصی از خود به جای گذاشته است. با توجه به فناوری های مختلفی که در نمایشگر این گوشی به کار رفته، می توان گفت که این گوشی برای تماشای ویدئو و انجام بازی های موبایلی بهترین شرایط ممکن را برای کاربرانش مهیا می کند.

Sony Xperia 1 V - سونی اکسپریا 1 وی

سخت افزار و دوربین گوشی Sony Xperia 1 V: 

Sony Xperia 1 V از پردازنده 4 نانومتری Snapdragon 8 Gen 2 استفاده کرده است. پردازنده پرچمداری که به راحتی از عهده سنگین ترین پردازش های ممکن بر می آید و شما با داشتن این گوشی می توانید مطمئن باشید که بازی های محبوب موبایلی نظیر «کال آف دیوتی » و «پابجی موبایل» را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا خواهید کرد. خوشبختانه این پردازنده قدرتمند در هنگام اجرای بازی ها به مدت طولانی، داغ نمی کند و عملکرد پایداری دارد.

در بخش دوربین، همواره سونی بهترین عملکرد را در میان گوشی های موبایل داشته است. این بار نیز در ارائه گوشی پرچمدار خود بر روی قابلیت های دوربین مانور داده است. این گوشی از سه لنز 48 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی تله فوتو بهره برده است.

سنسور 48 مگاپیکسلی سونی در ثبت جزئیات عملکرد فوق العاده ای دارد و می تواند تجربه عکاسی حرفه ای را در اختیار کاربران قرار دهد. تصاویر هنگام ثبت توسط این لنز از جزئیات بسیار بالایی برخوردار هستند و وایت بالانس نیز در اغلب موارد به خوبی رعایت شده است. عملکرد دوربین Xperia 1 IV در هنگام شب نیز خیره کننده است و با کمی تمرین عکاسی، می توانید در طول شب نیز عکس های فوق العاده ای ثبت کنید. نکته حائز اهمیت درباره این گوشی این است که سونی سنسور TOF را بخش دوربین ها حذف کرده و ترجیح داده به کمک هوش مصنوعی وظایف این لنز را انجام دهد که در نوع خود تصمیمی جالب و غافلگیر کننده به شمار می رود.

در مجموع می توان گفت که Xperia 1 IV در بخش عکاسی و فیلمبرداری، تجربه جذابی در اختیار کاربران قرار می دهد.

Sony Xperia 1 V - سونی اکسپریا 1 وی

باتری و قیمت گوشی Sony Xperia 1 V:

سونی از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت برای این گوشی استفاده کرده است. چنانچه شما استفاده سنگینی از گوشی خود نداشته باشید، می توانید امیدوار باشید که این گوشی به لطف پردازنده قدرتمند و بهینه ای که در اختیار دارد، بتواند تا یک روز و نیم به گوشی شارژ دهی انجام دهد. در بخش شارژر نیز سونی از آداپتور 33 واتی برای شارژ استفاده کرده که می تواند در 60 دقیقه گوشی شما را شارژ نماید.

Sony Xperia 1 V فوق العاده است و می تواند یک گوشی همه کاره برای کاربران باشد. با این حال، برچسب قیمتی 1699 دلاری احتمالاً علامت سوال بزرگی را در مقابل خریداران این گوشی قرار خواهد داد. گوشی که از لحاظ قیمتی، حتی از گران ترین پرچمداران بازار هم گران تر است و برای خرید آن باید حسابی سر کیشه را شل کنید!

 

مارال تمدن

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی
مرتضی
10 ماه قبل

با این قیمت ارزش خرید نداره بخصوص وقتی پرچمداران با قیمتی کمتر امکانات بیشتر ی در اختیارتون میذارن. البته در کشور ماهم وارد نمیشه